اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از استخراج نظام مسائل کودکان کار با هدف توانمندسازی جامعه در برابر کار کودکان خبرداد.
کمیسیون زیربنایی و تولیدی مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم تشکیل جلسه داد و ادامه تدوین «سیاست های کلی معدن و صنایع معدنی» مورد بررسی قرار گرفت.
طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران که بعد از طرح قانون بانک مرکزی دومین طرح مجلس یازدهم برای اصلاح نظام بانکی است در ۱۳ فصل و ۹۰ ماده تدوین شده و در نوبت بررسی در صحن علنی مجلس قرار دارد.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: برای مصداق موارد پدافند غیرعامل در شهرها، نظام پدافند شهری تدوین شده است.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: برای کاربردی سازی تحقیقات نظام سلامت باید این تحقیقات به نیازهای جامعه پاسخگو باشد تا بهره‌وری افزایش یابد ضمن اینکه باید عدالت پژوهشی رعایت شود.
معاون سیاست گذاری واعتباربخشی سازمان فناوری اطلاعات گفت: به دنبال تدوین یک نظام ارزیابی و رتبه بندی پیام‌رسان‌های بومی هستیم تا پیام‌رسان‌ها به صورت دائمی رصد شوند.
رئیس بنیاد ملی نوجوانان سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه باید تمام قالب‌ها و برنامه‌ها حول یک نظام تربیتی تدوین شود، خاطرنشان کرد: امروز دشمن با استفاده از نظام خود ساختارهایی از جمله مهدکودک‌ها را طراحی کرده‌اند.
فرماندار تهران گفت: نظام مسائل روستاها در حوزه های عمرانی، اقتصادی و اجتماعی باید توسط دهیاران تدوین شود.
وزیر بهداشت و درمان گفت: ما در این وزارتخانه طرح عدالت و تعالی نظام سلامت را تدوین کردیم و اقدامات بسیار زیادی در حوزه سلامت برای محرومیت زدایی انجام شده است.
علی اصغر عنابستانی نماینده سبزوار در مجلس گفت: به عقیده بنده ما سازمانی به نام برنامه و بودجه در کشور نداریم یعنی در آنجا نه برنامه‌ای برای کشور تدوین می‌شود نه بودجه‌ای؛ من آنجا را سازمان تخصیص می‌دانم. در سازمان برنامه و بودجه، کشور را با ابزار تخصیص مدیریت می‌کنند.
معاون اول قوه قضائیه در حاشیه نشست قضائی اجلاس رؤسای قوه قضائیه کشورهای عضو سازمان همکاری‌های شانگهای با رئیس نظام قضائی کشور روسیه دیدار و گفتگو کرد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از تدوین اولویت ‌های این معاونت با اتکا به اهداف و برنامه کلان بالادستی در طرح عدالت و تعالی نظام سلامت برای سال ۱۴۰۲ در سه محور عمده خبر داد.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: دو اقدام از مجموع اقدامات سند فضای مجازی طراحی دولت هوشمند و نظام حکمرانی داده است که به سازمان فناوری اطلاعات ایران از طریق وزارت ارتباطات واگذار شده است.
میرباقری گفت: بحث و سوالی که هم اکنون مطرح است این است که تمدن جدید غرب که الان موجود است، دارد تعارضات خود را حل می‌کند و در یک شکل پیچیده‌تری می‌خواهد خودش را سامان دهد، یا اینکه این تمدن در حال فروپاشی است؟ مدرنیته در تلاش است تعارضات درونی خود را حل نمایند که مهمترین آن‌ها انقلاب اسلامی و آثار آن در سطح جهانی است.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: برای نخستین بار در کشور با پیش‌بینی جنگ سایبری در حوزه نظامی و غیرنظامی، نظام عملیاتی دفاع سایبری تدوین و تصویب شد.
رئیس دیوان محاسبات در تشریح عملکرد برنامه ششم توسعه در بخش سلامت، گفت: اهداف، شاخص و سنجه های کمی و کیفی مدنظر در برنامه هفتم باید به صورت صریح و در چارچوب اهداف قابل دسترس تدوین شود.
رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از اجرای پروژه بهبود فرایند نظام جامع مالی از تدوین برنامه تا پرداخت برای اولین بار در شهرداری تهران خبر داد.
مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران از بازنگری و بهبود نظام بودجه ریزی شهرداری تهران خبرداد و گفت: استراتژی ما اصلاح و بهبود نظام تدوین بودجه در راستای ایجاد شفافیت و انضباط مالی است.
بحث، بررسی و تدوین سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه در جلسه فوق العاده مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت‌الله صادق آملی لاریجانی و با حضور رئیس قوه قضائیه و اعضای مجمع به پایان رسید.
بررسی و تدوین سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه در جلسه فوق العاده امروز (پنجشنبه) مجمع تشخیص مصلحت نظام به پایان رسید.
رئیس مرکز تنظیم مقررات نظام پایانه‌های فروشگاهی و مؤدیان سازمان امور مالیاتی کشور از تدوین و نهایی شدن ویژگی‌ها و مشخصات پایانه‌های فروشگاهی خبر داد.
همکاری مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام در تدوین سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه محور مورد تاکید روسای مجلس و مجمع در نشستی مشترک بود.
جمعی از نمایندگان اخیراً طرح «اصلاح نظام انتخابات تناسبی استانی_شهرستانی مجلس شورای اسلامی» را تدوین و به هیئت رئیسه مجلس ارائه کرده‌اند که این هیئت طرح مذکور را به کمیسیون امور داخلی و شورا‌ها ارجاع داده است.
با نظر مساعد آقای فرهادی، مقرر می‌شود ایشان که خود اهل شیراز بوده، نسبت به مصاحبه و تصویربرداری از این فرد اقدام‌ نماید. با اتمام دوره کلاسی، این هنرجو کار کلاسی خود را که با ایده و طرح و تحت نظارت و راهنمایی آقای فرهادی ساخته شده بود با عنوان مستند «دو سر برد، دو سر باخت» تدوین نهایی و در چند جشنواره فیلم کوتاه بدون اشاره و ذکر نام آقای اصغر فرهادی به نمایش درمی‌آوردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ