رئیس قوه قضائیه با اشاره به حوادث اخیر گفت: دشمنان و بدخواهان و افراد ضد ارزش تلاش زیادی کردند که کشور را به هم بریزند و بتوانند در کشور بیش از آنچه ملاحظه شد مشکلات ایجاد کنند، دشمن به این مقدار قانع نبود و قصد بهم ریختن و تجزیه کشور را داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت- معاون اول رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه دشمن دنبال تفرقه افکنی بین مردم و مسئولان است، گفت: ایجاد تفرقه و به چالش کشیدن دستاوردهای سیاسی و اجتماعی کشور از اهداف دشمن است.
رئیس قوه قضائیه گفت: به دلیل اغتشاشات سال گذشته که دشمن آن را برنامه ریزی کرده بود، ورودی پرونده‌ها به قوه قضائیه بیش از ۴ درصد افزایش یافته بود.
رئیس قوه قضائیه گفت: در یک دوره‌ای رئیس جمهور می‌خواستند از زندانی بازدید کنند که مشکلاتی وجود داشت اما امروز ما خودمان به دنبال مسئولان می‌رویم و می‌گوییم بیایید و از سازمان و نهادهای قوه قضاییه بازدید کنید. معمولاً جلسات با کمیسیون‌های مجلس دو ساعت زمان می‌برد و در تمام این جلسات مشکلات مردم و آسیب‌های قوانین مطرح می‌شود. نشست های مشترک فهم مشترک نسبت به موضوعات ایجاد می کند.
رئیس قوه قضائیه گفت: شمن در صدد ایجاد دوقطبی‌هایی در جامعه ما و به هم زدن انسجام و صفوف واحد مردم است.
رئیس قوه قضاییه گفت: دشمنان برای پیشبرد توطئه‌ها و نقشه‌های خود روش‌های گوناگونی به کار می‌بندند؛ در برخی موارد، راهبرد دشمن ایجاد اختلاف میان مردم و دوقطبی‌سازی و چندقطبی‌سازی در جامعه پیرامون یک سوژه است؛ در برخی موارد، راهبرد دشمن ایجاد اختلاف میان مسئولان است و در مواردی نیز راهبرد دشمن متمرکز بر ایجاد اختلاف میان مسئولان و مردم است.
رئیس قوه قضاییه گفت: دشمنان برای پیشبرد توطئه‌ها و نقشه‌های خود روش‌های مختلفی را به کار می‌بندند؛ در برخی موارد، راهبرد دشمن ایجاد اختلاف میان مردم و دوقطبی‌سازی و چندقطبی‌سازی است.
رئیس قوه قضاییه گفت: دشمنان برای پیشبرد توطئه‌ها و نقشه‌های خود روش‌های مختلفی را به کار می‌بندند؛ در برخی موارد، راهبرد دشمن ایجاد اختلاف میان مردم و دوقطبی‌سازی و چندقطبی‌سازی در جامعه پیرامون یک سوژه است؛ در برخی موارد، راهبرد دشمن ایجاد اختلاف میان مسئولان است در مواردی نیز راهبرد دشمن متمرکز بر ایجاد اختلاف میان مسئولان و مردم است.
رئیس قوه قضاییه گفت: کشف حجاب مصداق خلاف عفت عمومی و مبانی شرع و قانون است و دشمن از آن حمایت می‌کند.
رئیس قوه قضائیه گفت: تلاش‌های زیادی توسط دشمنان صورت گرفت که پیام نظام اسلامی از مرزهای ایران خارج نشود و این نظام رشد نداشته باشد اما موفق نشد.
اراک- رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه دشمنان و بدخواهان و افراد ضد ارزش تلاش زیادی کردند که کشور را به هم بریزند، گفت: دشمن به این مقدار قانع نبود و قصد به هم ریختن و تجزیه کشور را داشت.
رئیس قوه قضاییه گفت: باید نسبت به حفظ حرمت و حیثیت و آبروی افراد اهتمام ویژه داشته باشیم و توجه کنیم که دشمن از مواردی که منجر به لکه‌دار شدن آبروی افراد می‌شود، نهایت بهره‌برداری را می‌کند.
رئیس قوه قضاییه گفت: هیئت‌هایی را جهت تطبیق مصادیق با معیارهای پیش‌بینی شده تشکیل دهید تا این هیئت‌ها هر چه سریعتر فهرست زندانیان و محکومان مشمول عفو قرار گرفته را به خود آنها و جامعه اعلام کنند و در همین روزهای اعیاد دینی و ملی، حلاوت و شیرینی به کام مردم بنشیند.
رئیس قوه قضاییه گفت: امروز که با هوشیاری و بصیرت مردم ایران اسلامی و مجاهدت‌های نیرو‌ها و مسئولان انتظامی، اطلاعاتی، امنیتی و قضایی، توطئه اصلی دشمن خنثی شده است، همه مسئولان ذیربط باید تلاش کنند که بواسطه نوسانات ارزی و اقتصادی، فشار مضاعفی به مردم وارد نشود و دشمن نتواند از این ناحیه سوءاستفاده کند.
رئیس قوه قضاییه گفت: به مسئولان ذیربط قضایی در سراسر کشور از جمله دادستان تهران دستور داده‌ام که چنانچه فردی حرف دروغی یا ادعای بدون سندی را منتشر کرد، در کوتاه‌ترین زمان ممکن او را احضار کنید و مستندات ادعایش را از او بخواهید؛ چنانچه فرد مزبور بدون سند و مدرک این حرف دروغ را نشر داده باشد و سوء‌نیت او نیز احراز شود، اما ابراز تنبّه کند و اعلام دارد که درصدد جبران برمی‌آیم، طبیعتاً مواجهه مقتضی به عمل خواهد آمد. اما چنانچه فرد منتشرکننده دروغ، نه تنها مستنداتی ارائه نکرد که حتی سوء‌نیت او نیز محرز گشت و ابراز تنبّه و جبران خطا نیز در رفتار او مشاهده نشد، مشخص است که در راستای اهداف دشمن اقدام می‌کند لذا برای او به سرعت کیفرخواست صادر خواهد شد و پرونده‌اش به دادگاه ارسال می‌شود.
حجت الاسلام اژه‌ای رئیس قوه قضاییه گفت: هیچ حجتی برای کسی باقی نگذارید، کاری کنید افراد متوجه شوند که ادامه این روند یعنی در صف دشمن ایستادن است.
رئیس قوه قضاییه گفت: مردم بصیر و هشیار و ولایتمدار ایران اسلامی به سرعت به پشت‌پرده اتفاقات و قضایای اخیر پی بردند و متوجه شدند که برخی مسائل مطرح، صرفاً بهانه است و هدف دشمن و عوامل او مقوله و موضوع دیگری است.
رئیس قوه قضاییه گفت: مردم بصیر و هشیار و ولایتمدار ایران اسلامی به سرعت به پشت‌پرده اتفاقات و قضایای اخیر پی بردند و متوجه شدند که برخی مسائل مطرح، صرفاً بهانه است و هدف دشمن و عوامل او مقوله و موضوع دیگری است.
رئیس قوه قضاییه گفت:مردم بصیر و هوشیار و ولایتمدار ایران اسلامی به سرعت به پشت‌پرده اتفاقات و قضایای اخیر پی بردند و متوجه شدند که برخی مسائل مطرح شده صرفاً بهانه است و هدف دشمن و عوامل او مقوله و موضوع دیگری است.
رئیس قوه قضاییه گفت: بدون‌تردید عوامل جنایت رخ داده در زندان اوین، زمینه را برای مراکز و دفاتر جنگ‌افروزی و اغتشاش‌آفرینی صهیونیستی و آمریکایی و انگلیسی فراهم آوردند و همگان مشاهده کردند که در همان شب وقوع این جنایت، صدای آمریکا و صدای انگلیس و سایر مراکز و دفاتر ضدایرانی همچون ایام اغتشاشات، همچون اتاق جنگ عمل کردند.
رئیس عدلیه بیان داشت: اعلام آمادگی و پیشنهاد ما برای گفت‌وگو با گروه‌ها و جریان‌های معترض و منتقد طبیعتاً مرتبط با مسائل و مسئولیت‌های قوه قضاییه است؛ با این حال ما از انجام گفت‌وگو میان بخش‌های مختلف حکومت با افراد منتقد و معترض نیز استقبال می‌کنیم.
رئیس قوه قضاییه با اشاره به این مطلب که حادثه زندان اوین جنایتی بوده که به دست عوامل دشمن رخ داده دستوراتی را درخصوص این حادثه اتفاق مطرح کرده و بر ضرورت شناسایی عوامل آن تأکید کرد.
دشمن دنبال ایجاد زحمت است ولی کار به جایی نمی برد. البته بعضی ها در داخل خیلی زود قضاوت می کنند و وقتی همه ابعاد موضوع روشن نیست، خواسته یا ناخواسته در زمین دشمن بازی می کنند.
رئیس قوه قضاییه گفت: دشمن به واسطه آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر متوهم شده اما به‌زودی رسوا خواهد شد.
رئیس قوه قضاییه با تاکید براینکه اصلی‌ترین سرمایه این قوه، نیروی انسانی آن است گفت:اگر نیروی انسانی وظیفه‌شناس، زمان‌شناس، متخلق به اخلاق حسنه وجود نداشته باشد هدف اصلی و اساسی محقق نمی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ