ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا مستقر در بحرین تصاویر و جزئیات تحقیقات خود در مورد حمله به نفتکش پسفیک زیرکان با پرچم لیبریا را منتشر و ادعا کرده که از پهپاد شاهد-۱۳۶ در این حمله استفاده شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جریان نشستی مطبوعاتی در باکو، با تکرار ادعاهای واهی خود، بار دیگر استیصال تل‌آویو در مهار گروه‌های مقاومت در کرانه باختری را به ایران نسبت داد.
درحالیکه جمهوری آذربایجان امروز ارمنستان را به‌تیراندازی به‌مواضع نظامی در منطقه «آغدام» متهم کرد، ایروان بیانیه باکو در این ارتباط را تکذیب کرد.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی بی‌اساس، مدعی تلاش ایران برای به وقوع پیوستن حمله‌ای تروریستی علیه صهیونیست‌ها در قبرس شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان نوشت: به ‎فرانسه، در حالیکه چند هزار کیلومتر با منطقه خلیج فارس فاصله دارد، توصیه می‌شود به جای اتهام زنی به ‎ایران، از اظهارات مداخله‌جویانه پرهیز کند.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که اوکراین با اتهام‌زنی به روسیه بر اقدامات خود در نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا سرپوش می‌گذارد.
ترکیه جمهوری آذربایجان را تحریک می‌کند که حاکمیت ارمنستان بر گذرگاه زنگزور را نپذیرد و بر بین المللی شدن این کریدور اصرار ورزد. همین امر موجب طولانی شدن جنگ شده و در واقع ترکیه مانع اصلی استقرار صلح در قفقاز و بازشدن گذرگاه‌های ترانزیتی است.
نخست وزیر فعلی و پیشین رژیم صهیونیستی درباره گفتگوهای اخیر در موضوع هسته‌ای ایران، به اتهام‌زنی علیه یکدیگر پرداختند.
وزارت امور خارجه آفریقای‌جنوبی امروز در بیانیه‌ای ارسال تسلیحات نظامی به روسیه را رد کرد.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز «قلیچداراوغلو» درباره دخالت مسکو در انتخابات ترکیه را رد کرد
مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه مدعی شد: حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق هلیکوپترهایی را از فرانسه دریافت کرده و آن را در اختیار «پ ک ک» قرار داده است و آمریکا نیز از این موضوع اطلاع دارد.
ترامپ در بیانیه‌ای شدیدالحن با بیان اینکه این اتهام سیاسی و در راستای دخالت‌ها در نتیجه انتخابات ۲۰۲۰ است، ادعا کرد که این اتهام‌زنی نتیجه عکس خواهد داشت و این نیرنگ دموکرات‌هاست.
سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن اتهام‌زنی رژیم انگلیس و رژیم صهیونیستی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران ضمن تاکید مجدد بر اهمیت تحکیم بیش از پیش روابط با همسایگان و ضرورت تأمین امنیت مشترک توسط کشور‌های منطقه، یکبار دیگر مسئولیت بین‌المللی کشور‌های حامی رژیم صهیونیستی نسبت به جنایات روزمره، نقض فاحش حقوق بشر و نقض قوانین و مقررات بین‌المللی توسط این رژیم را یادآوری می‌نماید.
«اورماس رینسالو» روز دوشنبه در آستانه برگزاری نشست مشترک وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا در بروکسل ادعا کرد: ما خیلی نگران اقدامات ایران هستیم که در جنگ اوکراین به صورت نیابتی رفتار می‌کند و هزاران پهپاد ایرانی به روسیه تحویل داده است. ایران باید عواقب جدی این اقدام را تجربه کند. این دیپلمات استونی درباره برنامه ادعایی چین برای ارسال سلاح به روسیه نیز ابراز نگرانی کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان مدعی شد طرف ایرانی قصد ندارد گام‌های مشخص در ارتباط با حمله مسلحانه اخیر به سفارت باکو در تهران بردارد.
برنده 7 گرنداسلم تنیس درباره اتهام‌زنی به تنیسور صربستانی صحبت کرد.
رئیس جمهور اوکراین در ادامه ادعاها درباره ارسال پهپاد از ایران به روسیه، علیه تهران و مسکو موضع‌گیری تندی کرد.
سرویس جاسوسی کانادا با دنباله‌روی کورکورانه از لندن، بدون ارائه هیچ مدرکی، از انجام تحقیقات درباره ادعاهای «موثق» تهدید به مرگ شهروندان ایرانی مقیم کانادا از جانب تهران خبر داد!
ولودیمیر زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین در مصاحبه با یک شبکه کانادایی ضمن تکرار ادعاها درباره فروش پهپادها به روسیه، اظهارات تندی علیه ایران مطرح کرد.
کارشناس داوری فوتبال ایران نسبت به صحبت‌های جنجالی معاون حقوقی استقلال واکنش نشان داد.
وزیر خارجه انگلیس با اتهام‌زنی علیه برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران گفت «آن‌ها می‌توانند جاه‌طلبی‌های سلاح‌های هسته‌ای خود را کنار بگذارند» و مدعی شد: «می‌توانند سرکوب صداها در داخل کشور خود را متوقف کنند. می‌توانند فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده خود را متوقف کنند».
نخست‌وزیر آلبانی‌ روز چهارشنبه ۱۶ شهریور با اعلام قطع روابط دیپلماتیک این کشور با ایران گفت که از دیپلمات‌ها و کارمندان سفارت ایران در تیرانا خواسته شده است تا در عرض ۲۴ ساعت خاک آلبانی را ترک کنند.
سخنگوی وزارت خارجه امریکا گفت: ما به همکاری با آلبانی و دیگر شرکای خود برای تقویت دفاعی سایبری آن‌ها و پاسخگو کردن عوامل این حملات ادامه خواهیم داد.
رئیس‌جمهور سابق این روزها تریبون به دست گرفته و به دنبال آن است تا به هر قیمتی عملکرد دولتش را تطهیر کند، این در حالی است که کارنامه دولت تدبیر و امید پیش روی ملت است.
نماینده دائم عربستان سعودی در سازمان ملل متحد ضمن اتهام‌زنی به ایران درباره تلاش برای دستیابی به سلاح اتمی، خواستار پیوستن تل‌آویو به پیمان عدم اشاعه سلاح‌های هسته‌ای شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ