وزارت امور خارجه آفریقای‌جنوبی امروز در بیانیه‌ای ارسال تسلیحات نظامی به روسیه را رد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربیان اروپایی و آمریکای‌جنوبی هم از سفره فوتبال عربستان سهم برده‌اند
کرملین امروز از رایزنی رؤسای جمهور روسیه و آفریقای‌جنوبی با محوریت نشست روسیه- آفریقا و نیز تقویت روابط اقتصادی میان طرفین خبر داد.
دبیر شورای عالی امنیت ملی برای حضور در اجلاس بریکس، عازم آفریقای جنوبی شد.
وزیر امور خارجه آفریقای جنوبی نیز ضمن اشاره به ارسال دعوت نامه رسمی رامافوزا، رئیس جمهور آفریقای جنوبی برای رئیس جمهور کشورمان نسبت بر حضور وی در اجلاس بریکس تاکید کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان برای شرکت در اجلاس وزرای امور خارجه گروه بریکس، در نخستین ساعات امروز(پنج‌شنبه) عازم آفریقای‌جنوبی شد.
براساس آمار به‌دست آمده درحال‌حاضر حدود ۳۹ کشور در بازار بورس ایران سرمایه‌گذاری کرده‌اند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به روسیه، آلمان، سوئیس، لهستان، ازبکستان، اسپانیا، سوئد، جمهوری‌آذربایجان، چین، هلند، هند، ترکیه، لبنان، آفریقای‌جنوبی، ژاپن، قبرس، پاکستان، کویت اشاره کرد.
سفیر ایران در آفریقای جنوبی درگذشت یک خلبان جوان ایرانی در یک سانحه هوایی حین ماموریت آموزشی در حومه ژوهانسبورگ را تسلیت گفت.
تیم ملی فوتبال ایران در دیدار با یکی از تیم‌های خوب آمریکای‌جنوبی هرچند شیوه همیشگی با کی‌روش را داشت اما توانست با تفکرات این مربی به یک پیروزی امیدبخش در راه جام جهانی دست پیدا کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ