رئیس‌جمهور سابق این روزها تریبون به دست گرفته و به دنبال آن است تا به هر قیمتی عملکرد دولتش را تطهیر کند، این در حالی است که کارنامه دولت تدبیر و امید پیش روی ملت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
‌«لیزا فرانچتی» ۵۹ ساله اولین زنی است که در صورت موافقت سنا نیروی دریایی آمریکا را رهبری می‌کند. به راستی او کیست؟ چه کارنامه‌ای دارد و در خلیج فارس چه‌خواهد کرد؟
‌«لیزا فرانچتی» ۵۹ ساله اولین زنی است که، نیروی دریایی آمریکا را رهبری می‌کند. به راستی او کیست؟ چه کارنامه‌ای دارد و در خلیج فارس چه‌خواهد کرد؟
با شکست‌های مداوم احمدی‌نژاد و سعید جلیلی دبیر منصوب او در شورای عالی امنیت ملی دوران تصمیم‌گیری این دو به پایان رسید و مذاکرات مخفی با هدایت علی‌اکبر صالحی، وزیر جدید امورخارجه و هدایت رهبری آغاز شد که در تاریخ دیپلماسی ایران به مذاکرات مخفی عمان معروف شده است.
محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با کارنامه‌ای روشن از مصاف برابر مربیان خارجی تا ساعاتی دیگر باید تیمش را به مصاف تراکتور خمس بفرستد.
عدم توجه به تخصص و شایسته‌سالاری در انتخاب مسئولیت‌ها می‌تواند یکی از زمینه‌های اصلی رانت و فساد نیز باشد. قانون‌مداری، مومن و پاک‌دست بودن مسئول به هیچ عنوان تضمینی برای احقاق صلاحیت اخلاقی دیگر افراد نیست. این‌که چنین تصور شود یک مسئول با هر کارنامه‌ای می‌تواند نزدیکان و امین‌های خود را به کار بگمارد، استدلالی به شدت اشتباه است... شاید در همین ماجرای فیش حقوقی جنجالی دختر «نرگس معدنی‌پور» عضو شورای شهر تهران، اگر پای فرزند در میان نبود، هیچ‌گاه 33 میلیون پای فیش حقوقی و دریافتی 26 میلیون تومانی درج نمی‌شد
عجیب آنکه با چنین رزومه و کارنامه‌ای حالا ظاهرا قرار است فدراسیون فوتبال ایران پست جدیدی هم برای احسان اصولی در نظر بگیرد؛ اتفاقی که اگر رقم بخورد باید به مدیریت مهدی تاج که به اندازه کافی در گذشته بحث‌برانگیز بوده، شک کرد. در واقع انتظار می‌رفت بعد از هزینه سنگینی که داستان مشهد روی دست فوتبال گذاشت و ناکامی تیم ملی فوتسال در آسیا و البته سخنان ناصحیح در قامت سخنگو، پست‌های احسان اصولی یکی پس از دیگری از او سلب شود، نه اینکه در اقدامی بحث‌برانگیز، کاندیدای پست جدیدتری در این فدراسیون شود. به‌راستی آیا در فدراسیون فوتبال قحط‌الرجال است؟
کیهان نوشت: اتفاقاً جمهوری اسلامی توانسته است با ارائه الگوی هویتی و تمدنی جدیدی که تمدن غرب را به چالش کشیده است شرایط رشد و تعالی و بروز استعداد‌های زنان و دختران جامعه را با رعایت اصول اخلاقی و حفظ حجاب فراهم نماید و کارنامه‌ای پر بار در حقوق زنان از خود به جا گذارد.
با کارنامه‌ای که طارمی در بازی‌های باشگاهی دارد، آمار گل‌های ملی‌اش چنگی به دل نمی‌زند و حتی به نیم گل زده در هر مسابقه هم نمی‌رسد. او طی ۵۸ بازی ۲۸ گل زده است. این بدان معناست که طارمی حتی به متوسط گلزنی کریم باقری در تیم ملی هم که یک هافبک تدافعی و بعضا مدافع میانی است نرسیده. بخشی زیادی از این اتفاق متوجه همین سیستم و تفکرات کارلوس کی‌روش است که مانع از نزدیک‌شدن بیشتر مهدی طارمی به باکس تیم حریف می‌شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ