تصاویر منتشر شده از رختکن بایرن مونیخ نشان می‌دهد که بازیکنان این تیم از غلبه بر دورتموند در کورس قهرمانی بسیار خوشحال بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مصدومیت ادامه‌دار ستاره ایرانی بایر لورکوزن منجر به غیبت او در نخستین مسابقه رسمی فصل شده است.
بایرن مونیخ برای جذب هری کین، پیشنهادی به او داده است که حتی برای اسطوره‌هایی چون مانوئل نویر و توماس مولر هم ارائه نشده بود.
ساندرو واگنر به عنوان مربی تیم زیر بیست ساله‌های آلمان انتخاب شد.
میشاییل رشکه، مدیر فنی سابق بایرن مونیخ گفت بوندس‌لیگا هیجان لازم را برای جذب ستاره‌های بزرگ ندارد؛ با این حال بایرن توانسته یکی از 10 باشگاه برتر دنیا باشد.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، لیستی هفت نفره از بازیکنانی که دیگر تمایلی به همکاری با آنها ندارد در اختیار این باشگاه قرار داده است.
بایرن مونیخ از روش نوآورانه‌ای برای حل مشکل ورزشگاه خود بهره می‌گیرد. چمن ورزشگاه آلیانز آره‌نا لغزنده است و باعث ناراحتی ستاره‌های تیم شده است.
در آلمان سریالی تلویزیونی درباره تاریخچه باشگاه بایرن مونیخ و ستاره‌های سابق این تیم ساخته شده که به زودی پخش خواهد شد.
به نظر می‌رسد که بایرن مونیخ خودش را برای دوران جدید پس از جدایی اولیور کان آماده می‌کند.
درگیری سادیو مانه و لروی سانه، دو ستاره بایرن مونیخ، توجه بسیاری را به بحث دعوای بازیکنان هم تیمی و تبعات یا مزایای آن جلب کرده است.
فیلیپ لام در مطلبی که لوپاریزین آن را بازتاب داده به انتقاد از بازیکنان پاری‌سن‌ژرمن پرداخت.
اولیور کان، مدیر بایرن مونیخ، می‎‌گوید این باشگاه از بازیکنان فعلی‌اش کاملا راضی است و رویای جذب ستاره‌های پاری سن ژرمن را ندارد.
در هیئت فوتبال در حال امضای قرارداد با پرسپولیس بودم و هواداران پرسپولیس هم پایین بودند که از استقلال با من تماس گرفتند و گفتند امضا نکن اما ...
سه ستاره بایرن مونیخ برای کار روی ضربات ایستگاهی دیرتر از سایر بازیکنان تمرین را ترک کردند.
حالا که مشخص شده امباپه و مسی می‌توانند در مقابل بایرن مونیخ بازی کنند معلوم شد که حق با یولیان ناگلزمان بود که گفته بود شایعات درباره مصدومیت ستاره‌های پاریس بلوف بوده است.
ماتیاس دی‌لیخت، مدافع بایرن مونیخ، می‌گوید برای رویارویی با ستاره‌های پاری سن ژرمن آماده است.
با حذف غیر منتظره برخی تیم‌های نامدار در دور گروهی جام جهانی بایرن مونیخ، رئال مادرید و بارسلونا شاهد بازگشت ستاره‌های خود خواهد بود.
ستاره ژاپنی می‌گوید کیفیت فنی بازیکنان آلمان که اغلب ستاره‌های آن عضو بایرن مونیخ هستند بسیار بالاست.
در حالی که جود بلینگام سعی می‌کرد توپ را از آن خود کند، پای راستش را بالا آورد تا به توپ ضربه بزند و از سوی دیگر دیویس نیز قصد داشت با سرش این توپ را دور کند که پای این هافبک انگلیسی به شدت با سر او برخورد کرد.
پیش از ورود سردار آزمون به ترکیب لورکوزن، این مهاجم ایرانی مورد تشویق شدید هواداران بایرن مونیخ قرار گرفت. سردار در آلیانز بیشتر از ستاره‌های بایرن تشویق شد!
پیش از ورود سردار آزمون به ترکیب لورکوزن، این مهاجم ایرانی مورد تشویق شدید هواداران بایرن مونیخ قرار گرفت.‌
ستاره‌های بایرن مونیخ و بارسلونا به زودی مقابل تیم ملی ایران قرار خواهند گرفت.
کریم بنزما و وینیسیوس جونیور، دو ستاره رئال مادرید، پست‌های معناداری پس از باخت بارسا برابر بایرن مونیخ منتشر کردند.
سادیو مانه ستاره سنگالی بایرن‌مونیخ که این فصل از لیورپول در جمع باواریایی‌ها حاضر شده، در مراسم سالیانه «اکتبرفست» باواریایی‌ها طبق اعتقادش از در دست گرفتن آبجو خودداری کرد.
روزنامه بیلد در گزارشی از تمرین امروز بایرن مونیخ می‌گوید ماتیس دی‌لیخت در مسابقات دوی سرعت از همه ستاره‌های این تیم سریعتر دوید تا شک و شبهه‌ها درباره آمادگی‌اش را برطرف کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ