هشدار یک شرکت تولیدکننده مولتی ویتامین‌های تقویت مو
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نامه هشداری به موقع سازمان بازرسی کل کشور به شرکت ایران خودرو پیرامون وجوه مازاد دریافتی از مشتریان بابت پیش خرید خودرو، به نفع مشتریان تمام شد.
مهدی پازوکی گفت: اگر وضعیت تغییر نکند کشور ما هر روز فقیرتر خواهد شد. ایران بر اساس سند چشم‌انداز قرار بود قدرت اول منطقه در سال ۱۴۰۴ شود. الان بعد از گذشت ۱۸ سال نه تنها فاصله ما با کشور‌های منطقه مثل ترکیه و عربستان و قطر کمتر نشده بلکه بیشتر هم شده است.
مرحبا تاکید کرد: در بسیاری از روستاها فعلا امکانات تصفیه مناسبی وجود ندارد، آب کلرزنی می‌شود ولی کیفیت مناسب برای آشامیدن را ندارد، در بسیاری از روستاها مردم از چشمه‌های طبیعی کوهستان آب برداشت می‌کنند.
به دلیل اینکه شرکت بهمن موتور این خودرو را به صورت رسمی معرفی نکرده، فعلا معلوم نیست که با چه آپشن‌ها و امکانات رفاهی تصمیم به عرضه بستیون T۷۷ دارد، اما نسخه فول آپشن این کراس‌اوور چینی امکانات جالبی هم‌چون اتوپارک، سیستم هشدار خروج از خط، رادار برخورد از جلو و عقب، رادار نقطه کور و اتوهلد را داراست.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: پیشنهاد می‌شود از اصرار بر بهره گیری از شیوه‌ها و روش‌هایی که موجب نفرت و افزایش ناراحتی در جامعه و فاصله افتادن بین بعضی از مردم با حاکمیت می‌شود، خودداری گردد.
نماینده مردم تبریز در مجلس افتتاح سفارت آذربایجان در تلاویو خطای بزرگ راهبردی خواند و گفت: جمهوری آذربایجان مراقب باشد در دام رژیم صهیونیستی نیفتد.
باشگاه بارسلونا با یک شرکت معماری مشهور ژاپنی قراردادی امضا کرد تا بر پروژه بازسازی نوکمپ نظارت داشته باشد تا این ورزشگاه در عین نوسازی از خصوصیات اصلی نوکمپ تاریخی فاصله نگیرد.
مقامات آمریکایی گفته اند که پیش از این تهران، صدها پهپاد را به مسکو برای حمله به اهداف نظامی و غیرنظامی در اوکراین داده است و دولت بایدن هشدار داده که روسیه و ایران در حال توسعه یک "شراکت دفاعی تمام عیار" هستند.
استاد بزرگ شطرنج زنان ایران می‌گوید شطرنج‌بازان انگیزه‌ای برای ادامه دادن ندارند و برای همین است که همه یکی یکی می‌روند.
شرکت «OpenAI» ابزاری منتشر کرده است که به شما کمک می‌کند تعیین کنید آیا یک متن توسط انسان نوشته شده است یا هوش مصنوعی؛ با این حال، سازنده «ChatGPT» هشدار می‌دهد که این ابزار ممکن است اشتباه کند.
رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان گفت: لازم است مالکان خودرو‌های سواری، جهت حصول اطمینان از صحت عملکرد کارت سوخت خود تا آخر سال ۱۴۰۱ حداقل یک بار سوخت گیری انجام دهند تا کارت سوخت آن‌ها باطل نگردد.
امیلی اسمیت، نویسنده اصلی این تحقیق و استادیار بهداشت در دانشکده بهداشت عمومی مؤسسه میلکن (GW Milken)، می‌گوید: «این مطالعه جامع‌ترین شواهدی را ارائه می‌کند که نشان می‌دهد کووید-۱۹ در دوران بارداری، یک تهدید جدی برای سلامتی است.»
رئیس اورژانس سوئیس نسبت به فروپاشی سیستم درمانی این کشور بدلیل فشار کاری هشدار داد.
وزیر نفت گفت: شمال شرق کشور شاهد افت فشار گاز بودیم؛ این مساله هشداری برای مصرف کنندگان و مشترکان شرکت ملی گاز است.
اریک کانتونا به باشگاه منچستریونایتد هشدار داد اگر اسم استادیوم خانگی‌اش را از اولدترافورد تغییر داده و مثل آرسنال از اسم یک شرکت استفاده کند دیگر از شیاطین سرخ حمایت نخواهد کرد.
یک مرجع تقلید گفت: داشتن رهبر خوب یک طرف قضیه است، از آن طرف مجموعه مسئولین باید درست عمل کنند. کشور ما دارای امکانات فراوان خدادادی است، ما تقریبا یک درصد جمعیت جهان ولی ده درصد امکانات جهان را در اختیار داریم که باید با برنامه ریزی درست به وضعیت کشور سامان داده شود.
یک نهاد حقوق بشری بین المللی درباره بدتر شدن وضعیت حقوق بشر در عربستان سعودی هشدار داد.
کمیته دفاع از حقوق بشر در شبه جزیره عربستان درباره کشتار و موج جدید اعدام ها در این کشور هشدار داد.
یک نماینده اتحادیه کارگری کنفدراسیون عمومی کار CGT در فرانسه با اشاره به این که اعتصاب کارکنان پالایشگاه‌های شرکت توتال انرژی وارد هفتمین روز خود شد، هشدار داد که این امر باعث اختلال در عرضه سوخت شده و ممکن است این اعتصابات ادامه یابد.
یک نهاد اقتصادی یمن به شرکت های داخلی و خارجی غارت کننده منابع این کشور هشدار داد که به ضرب الاجل تعیین شده برای توقف غارت ثروت های یمن پایبند باشند.
برایتان نامه ارسال کردیم و گفتیم که این بازیکن تحت قرارداد ماست و مگر می‌شود بازیکنی در این سطح بدون امضای قرارداد یک ماه و نیم با تیمی تمرین کند و در بازی دوستانه‌اش شرکت کند؟
برایتان نامه ارسال کردیم و گفتیم که این بازیکن تحت قرارداد ماست و مگر می‌شود بازیکنی در این سطح بدون امضای قرارداد یک ماه و نیم با تیمی تمرین کند و در بازی دوستانه‌اش شرکت کند؟
یک کارشناس بازار سرمایه رفتار دولت در خصوص سیاست‌گذاری در اقتصاد کشور و قیمت کامودیتی‌ها را عامل خروج نقدینگی از بازار بورس دانست و اظهار کرد: با اخبار مثبت از سوی مذاکرات برجامی و آزادسازی بلوک خودرویی‌ها، امکان آن وجود دارد تا شاخص کل از کانال ۲ میلیون واحد نیز عبور کند.
نماینده اردبیل در مجلس گفت: در اکثر وزارتخانه‌ها چارچوب و ضوابط خاصی برای انتصابات تعریف نکردند، یعنی یک نفر را که می‌آورند یا به صورت رفاقتی است یا به صورت سفارش شده. به نظر من شاید آقای رئیسی باید یک فکر دیگری بیندیشد و نظارت جدی بر عملکرد وزرا داشته باشد. اطلاعات را هم خودشان از وضعیت موجود دارند اما اگر بخواهند ما به ایشان اطلاعات می‌دهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ