هواداران آلمانی همچنان به اعتراض‌شان علیه برگزاری جام جهاین 2022 در قطر ادامه می‌دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پزشکان انگلیسی اعلام کردند که در اعتراض به خودداری دولت «ریشی سوناک»، نخست وزیر انگلیس از مذاکره با نمایندگانشان بر سر شرایط کاری و حقوق، در ماه سپتامبر نیز اعتصاب‌ها را ادامه خواهند داد.
عباس جدیدی ابتدای جلسه نسبت به یک بند اساسنامه انتخاباتی در خصوص چگونگی انصراف کاندیدا اعتراض کرد و در ادامه نسبت به اینکه چرا به عنوان اولین کاندیدا باید صحبت کند، معترض شد.
کارشناس فوتبال ایران نسبت به چرخه تکراری مربیان لیگ برتری در باشگاه‌های مختلف اعتراض کرد و گفت: نقش دلالان در نفوذ به مدیران دولتی کاملا آشکار است.
تعیین قیمت جدید گندم اعتراض کشاورزان را به دنبال داشت و با توجه به مذاکرات در حال انجام احتمالا نرخ ۱۵ هزار تومان برای هر کیلو بازنگری و اصلاح شود.
هواداران پاری سن ژرمن به اعتراض شدید خود علیه ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه، ادامه می‌دهند.
اتحادیه‌های فرانسه در ادامه فراخوان‌های اعتراضی علیه اصلاحات قانون بازنشستگی در این کشور، با فراخوان جدیدی مردم را به تظاهرات دعوت کردند.
امام جمعه موقت تهران در ادامه درباره مساله حجاب گفت: در این رابطه آخرین دیدگاه امام عالی قدرمان را دریافت کردیم و مسئولان هم اعلام نظر کردند. رییس جمهور هم اعلام موضع کردند و وزارت کشور هم بیانیه داد. برادران و خواهران موضوع زیست عفیفانه و سلامت اجتماعی و امنیت اخلاقی جامعه موضوع دست کمی نیست و از مصادیق برجسته تقوای اجتماعی است.
در ادامه اعتراض‌ها به تداوم کمک‌های تسلیحاتی آمریکا و کشورهای اروپایی به ارتش اوکراین و طولانی‌شدن جنگ، صدها نفر از مردم آلمان خواستار
ده‌ها اسیر فلسطینی اعلام کردند که اعتصاب آنان در زندان های رژیم صهیونیستی وارد سی و سومین روز خود شده و همچنان تداوم خواهد داشت.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: با ادامه این ناراضی‌تراشی دیگر دشمنان خارجی نیازی به تلاش و هزینه کردن برای براندازی نظام جمهوری اسلامی نخواهند داشت. ما خودمان با هزینه بیت‌المال در حال براندازی هستیم، مثل آن کسی که بر سر شاخ بود و بُن می‌برید!
با وجود اعتراض سرپرست تیم ملی جوانان به کیفیت زمین تمرین تیم ملی جوانان در شهر فرغانه هنوز زمین تمرین تغییر نکرده است.
در پی اعتراض به اشتباهات داوری، مدیر عامل تیم مدعی سوپرلیگ زنان از احتمال انصراف تیمش خبر داد.
علی ربیعی گفت: امروز متاسفانه عده‌ای هنوز در سیاستگذاری‌ها به معیشت میلیون‌ها نفر بی اعتنا هستند؛ از جمله سیاست‌هایی که در قبال فضای مجازی امروز شاهد هستیم زندگی میلیون‌ها نفر را با طعم بیکاری آشنا کرده است.
هزاران نفر در پایتخت پرو با برگزاری تجمع، اعتراض خود را نسبت به روی کار آمدن دولت جدید در این کشور اعلام کردند.
هزاران نفر در پایتخت پرو با برگزاری تجمع، اعتراض خود را نسبت به روی کار آمدن دولت جدید در این کشور اعلام کردند.
احتمالا در صورت شکست ملوان بخش مهمی از کنفرانس خبری مازیار زارع به گلی اختصاص خواهد داشت که تیمش در دقایق پایانی نیمه اول به ثمر رساند.
بخشی از متن بیانیه روابط عمومی مجلس شورای اسلامی بدین گونه است: واقعیت این است که ادعایی که آقای شهاب حسینی مطرح می‌کند، ادامه جمله جعلی و دروغینی است که رسانه‌های فارسی‌زبان معاند درباره بیانیه ۲۲۷ نفر از نمایندگان ساخته و پرداخته‌اند و همان‌طور که پیش از این بار‌ها توضیح داده شده، این جمله جعلی که «نمایندگان خواستار اعدام دستگیر شدگان هستند» در این بیانیه نیامده و هیچ ارتباطی به این بیانیه و محتوای آن ندارد.
شامگاه گذشته تظاهرات در نقاط مختلف اردن در اعتراض به افزایش قیمت سوخت از سوی دولت این کشور، ادامه پیدا کرد.
در ادامه سیاست‌های مداخله جویانه کشورهای غربی علیه کشورمان،‌ فرانسه به اجرای حکم اعدام مجیدرضا رهنورد واکنش نشان داد.
تظاهرات مردم بحرین در اعتراض به سفر روز یکشنبه «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی به این کشور، شامگاه گذشته هم ادامه پیدا کرد.
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک می‌گوید برای ادامه روند رو به رشد این تیم، برنامه و اردوهای خوبی برای اعضای تیم در نظر گرفته خواهد شد.
در ادامه اعتراضات انگلیسی‌ها به افزایش هزینه زندگی در این کشور، هزاران نفر از مردم لندن و سایر شهرهای انگلیس قبوض انرژی خود را سوزاندند.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، قصد دارد همچنان به کارش روی نیمکت این تیم ادامه دهد.
روسای انجمن ها، کمیته ها و گروه های زیر مجموعه فدراسیون ورزشهای همگانی با ارسال نامه هایی به تصمیم وزارت ورزش مبنی بر جدایی از این فدراسیون اعتراض کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ