این صفحه نمایش را می‌توان برای تحمل فشار وارده به سطح خارجی شیشه در هنگام رول کردن تنظیم کرد. این کار از آسیب به صفحه نمایش در هنگام رول شدن جلوگیری می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اپل تی وی قرار است دومین مستند در مورد لیونل مسی را بسازد؛ ماجرای این مستند در مورد نحوه حضور فوق ستاره در اینترمیامی خواهد بود.
اپل واچ ایکس سال 2024 یا 2025 با طراحی جدید و تغییراتی مانند سیستم اتصال بند مغناطیسی و شاید باتری بزرگ‌تر عرضه خواهد شد.
مدت‌ها است که شایعه‌های مرتبط با اپل حاکی از آن است در آیفون ۱۵ جدید به جای کلید فعلی قطع صدا در کنار گوشی، دکمه‌ای واحد قرار می‌گیرد. اما کارکرد واقعی این دکمه مشخص نبود.
اپل و مایکروسافت ارزشمندترین شرکت‌های جهان ماندند
یک منبع آگاه در حوزه تامین عنوان کرد که گوشی تاشوی اپل با ظاهری عجیب که از مدت‌ها قبل در دست طراحی و اجراست، بعید است زودتر از سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه شود
برخی منابع آگاه از زنجیره تأمین می‌گویند ظاهراً این شرکت روی توسعه آیپد تاشو کار می‌کند.
در به روزرسانی تازه سیستم‌های عامل اپل، شامل آی‌او‌اس ۱۷ و مک‌اواس سونوما، به طور خودکار هربار «کلید گذر» (Passkey) منحصربه‌فردی را برای کاربران تولید می‌کند که به شناسه‌های اپل آن‌ها مرتبط شده و می‌تواند جایگزین رمز‌های عبور فردی در حساب‌های اینترنتی شود.
هنگامی که اپل آپدیت جدیدش برای آیفون‌ها را ارائه کند، برخی از مدل‌های قدیمی این گوشی عملا از رده خارج شده و قابل استفاده با نسخه سیستم عامل جدید نخواهند بود.
طبق رای یک قاضی فدرال آمریکا، شکایت آنتی تراست مصرف کنندگان از اپل و آمازون به اتهام تبانی برای افزایش قیمت مصنوعی آیفون و آیپد های فروخته شده در پلتفرم آمازون به دادگاه راه می یابد.
بنا به گفته این نهاد، برنامه ویروسی که بر روی دستگاه‌های تلفن همراه اپل نصب می‌شده از حفره‌های امنیتی نرم‌افزاری آسیب‌پذیر سوءاستفاده می‌کرده است.
کانالیس لیستی از ۱۵ گوشی هوشمند را منتشر کرده است که در صدر آن، آیفون ۱۴ پرو مکس به‌چشم می‌خورد. پس از آیفون ۱۴ پرو مکس، به‌ترتیب آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ قرار دارند که از استقبال بالای کاربران از جدیدترین گوشی‌های اپل، به‌ویژه نسخه‌های گران‌قیمت آن‌ها خبر می‌دهد.
اپل می‌گوید بیتس استودیو بادز پلاس با هربار شارژ تا ۹ ساعت موسیقی پخش می‌کند و شارژدهی محصول به‌لطف کیس به ۲۷ ساعت می‌رسد. تنها ۵ دقیقه شارژ به شما امکان می‌دهد تا یک ساعت موسیقی گوش دهید و تماس برقرار کنید.
پیکسل A ۷ هم مانند آیفون برخی ویژگی‌هایی فانتزی مانند شارژ بی‌سیم و نمایشگر ۹۰ هرتزی را در خود جای داده است، اما با این حال این گوشی گوگل با قیمت ۵۰۰ دلاری نسبت به آیفون اپل که در بازه قیمتی ۷۹۹ الی ۸۹۹ دلار خرید و فروش می‌شود، جایگاهی اقتصادی و مقرون به صرفه دارد.
جای تعجب نیست که گوش دادن به موسیقی با صدای بلند می‌تواند در طول زمان به طور قابل توجهی به گوش شما آسیب برساند. اپل ابزاری به نام اعلان هدفون را برای ارتقای ایمنی شنوایی توسعه داده است.
ویژگی ایمنی هدفون آیفون به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدانند که آیا نیازی به کاهش صدای دستگاهشان وجود دارد یا خیر. اپل این ویژگی را به عنوان بخشی از ابزار جدید iOS ۱۴ خود برای محافظت از کاربران در برابر آسیب شنوایی منتشر کرد.
توقف تولید آیفون ۱۲، اقدام قابل پیش بینی است، زیرا اپل معمولا مدل‌های قدیمی‌تر را پس از گذشت سه سال از زمان آغاز عرضه آنها، دیگر تولید نمی‌کند و آیفون ۱۳ احتمالا جای آن را برای افرادی که به دنبال یک گوشی میان رده هستند، می‌گیرد.
اپل می‌گوید از تماس پوست دست یا بدن خود با دستگاه، آداپتور برق یا شارژر بی‌سیم، زمانی که گوشی برای مدت طولانی کار کرده یا به منبع برق متصل است، خودداری کنید. به طور خاص، اپل به مصرف کنندگان توصیه می‌کند از خوابیدن روی دستگاه، آداپتور برق یا شارژر بی سیم اجتناب کنند.
روزنامه کومرسانت گزارش کرد کرملین به مقاماتی که مسئول برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ روسیه هستند، دستور داد استفاده از آیفون اپل را به دلیل احتمال آسیب پذیری این گوشی در برابر سرویس‌های اطلاعاتی غربی، متوقف کنند.
دزد‌ها معمولاً به‌صورت پنهانی از رمز ورود به آیفون اطلاع پیدا می‌کنند و پس از سرقت گوشی، به همه بخش‌های دستگاه دسترسی پیدا می‌کنند. سارقان با کمک این رمز می‌توانند گذرواژه اپل آیدی را عوض کنند، قابلیت Find My iPhone را غیرفعال نمایند و حتی دسترسی سایر محصولات اپلی فرد به دستگاه مسروقه را قطع کنند تا امکان قفل‌کردن اطلاعات وجود نداشته باشد.
مشکل بزرگ در این خصوص آن است که سوختگی نمایشگر آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس بیشتر حول ناحیه داینامیک آیلند مشاهده شده است. این ناحیه، همان حفره کوچکی است که در بالای صفحه نمایش این دو مدل قرار گرفته و دوربین سلفی و سایر حسگر‌های مربوط به فیس آیدی را در خود جای داده است.
استفاده از IC اختصاصی در پورت USB-C برای آیفون‌ها اگرچه در حد یک شایعه است، اما با توجه به رویکرد اپل در گذشته، می‌تواند به واقعیت تبدیل شود.
اپل برای نخستین بار در سه سال و نیم گذشته، کاهش درآمد و سود سه ماهه را در پی اختلالات زنجیره تامین آیفون در چین و عرضه تعداد کمتری گوشی به بازار در فصل تعطیلات، منتشر کرد.
برای سیستم‌های اندروید و اپل برنامه‌های وجود دارند که کاربرد متفاوتی دارند و در واقع برای مطلع شدن از موقعیت نوجوانان و جوانان است که برخی خانواده‌ها از آن‌ها استفاده می‌کنند. برنامه‌های Google Family Link، iSharing، Life ۳۶۰ در واقع برای موقعیت‌ها طرحی شده‌اند. اما بااین حال از آن‌ها هم میتوانید برای پیدا کردن دستگاه و تلفن گم شده خود استفاده کنید و موقعیت مکانی آن مطلع شوید.
فروش جدیدترین مدل گوشی هوشمند غول فناوری آمریکایی اپل یعنی آیفون ۱۴ در چین آغاز شد. مشتریان برای خرید مدل آیفون ۱۴ ساعت‌ها جلوتر در مقابل فروشگاه اپل در شهر گوانگژو صف کشیده اند. اما اتفاق جالبی که افتاده این است که کاربران چینی ظاهرا تصمیم گرفته‌اند گوشی گلکسی S۲۲ اولترا خود را بفروشند تا بتوانند یکی از دو مدل پرو از سری آیفون ۱۴ را خریداری کنند. این ادعایی است که افشاگر معروف و موثق حوزه‌ی فناوری یعنی Ice Universe مطرح کرده و گفته بعد از بررسی گوشی آیفون ۱۴ پرو، تعداد زیادی از کاربران به فروش S۲۲ اولترای خود اقدام کرده‌اند تا بتوانند گوشی جدید اپل را خریداری کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ