«مهمد بچیرویچ» برای مذاکرات نهایی و عقد قرارداد به عنوان مدیر فنی تیم‌های ملی بسکتبال ایران، شنبه شب وارد تهران شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایمن حسین مهاجم عراقی و موردنظر تراکتور با راجا به توافق رسید.
باشگاه تاتنهام روملو لوکاکو از چلسی را برای جانشینی هری کین انتخاب کرده است.
هافبک ایرانی وایله دور از فهرست نفرات تیمش مقابل میتلند است.
یاسین بونو، دروازه‌بان مراکشی سویا، گزینه اصلی رئال مادرید برای جانشین تیبو کورتوا است.
بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن از رقم قرارداد خود رضایتی ندارد و حتی در آستانه برگزاری لیگ برتر خواهان خروج از جمع سبزپوشان است.
اسکار پلانو بازیکنی که از سوی نکونام به مدیران استقلال معرفی شده بود، راهی لالیگا ۲ شد.
اسکار پلانو بازیکنی که از سوی نکونام به مدیران استقلال معرفی شده بود، راهی لالیگا 2 شد.
علی محمدی که از گزینه‌های مدیریت استقلال بود، پیشنهاد حضور روی صندلی ریاست آبی ها را نپذیرفته است.
مدیریت مترو تهران با ارسال پیامکی به کارکنان قراردادی از آنان خواسته است برای "به روزرسانی و تکمیل پرونده های گزینش " "اصل و کپی صفحه انتخابات شناسنامه" خود را ارائه کنند.
باشگاه اورتون انگلیس با داشتن مالک ایرانی باوجود تلاش برای جذب ایرانی‌ها هنوز نتوانسته در این زمینه موفق عمل کند؛ از علی دایی گرفته که گزینه مدیریت در اورتون بود تا مهدی طارمی مهاجم پورتو.
از نحوه ی گزینش سرمربی در استقلال سیمای فصل آینده ی این تیم از هم اکنون پیداست. درهم ریختگی و بی‌نظمی عجیبی که بدون شک به زمین هم منتقل خواهد شد.
صادق درودگر یکی از کسانی که در انتخابات هیات فوتبال استان تهران ثبت نام کرده بود، به دلیل حضور در راس کادر مدیرتی باشگاه نساجی از حضور در این انتخابات انصراف می دهد.
حبیب کاشانی در نظر دارد از مارکار آقاجانیان به عنوان مدیر فنی تیم امید استفاده کند.
بروز برخی مشکلات و چالش‌ها در دیگر حوزه‌های تحت مدیریت وزیر صمت از جمله بازار لوازم خانگی و فولاد و مس ضرورت این تغییر را جدی‌تر می‌کند و چه بسا این تغییر نسبت به جابجایی وزرای جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش هم اولویت داشت.
برای این روش لازم است که کاربر بر روی تنظیمات (Settings) کلیک کند و گزینه System را زده تا وارد تنظیمات نوتیفیکیشن شود، اولین گزینه به نام Notifications, Get notifications from apps and other senders را تیک بزند و آن را روی حالت off بگذارد که تمام نوتیفیکیشن‌های برنامه‌های نصب در ویندوز، غیرفعال یا خاموش می‌شوند. اما اگر بخواهد این کار را انجام ندهد و برنامه خاصی مورد نظر کاربر باشد تیک این گزینه را روی حالت on بگذارد.
برای این منظور، بسته به مدل گوشی خود، باید به بخش تنظیمات بروید و در قسمت تنظیم تاریخ و ساعت، گزینه Daylight saving را غیرفعال کنید. یا اینکه در بخش تنظیمات گوشی (Settings) به قسمت مدیریت عمومی (General management) و سپس به بخش تاریخ و ساعت (Date and time) بروید و در آنجا گزینه تنظیم خودکار تاریخ و زمان (Automatic date and time) را غیرفعال کنید و با ورود به بخش تنظیم ساعت (Set time)، ساعت گوشی خود را یک‌ساعت به عقب ببرید.
واعظ آشتیانی مدیر عامل سابق استقلال در مورد آخرین وضعیت مدیریتی تیم می‌گوید.
«سیدمحمد حسینی» معاون پارلمانی رئیس‌جمهور نیز شب گذشته با اشاره به تغییرات جدی مدیریتی در وزارت راه، گفت که گزینه پیشنهادی برای جانشینی رستم قاسمی یکشنبه آینده (ششم آذر) به مجلس معرفی می‌شود.
«سیدمحمد حسینی» معاون پارلمانی رئیس‌جمهور نیز شب گذشته با اشاره به تغییرات جدی مدیریتی در وزارت راه، گفت که گزینه پیشنهادی برای جایگزینی رستم قاسمی یکشنبه آینده (ششم آذر) به مجلس معرفی می‌شود.
با وجود این که برخی نزدیکان سرمربی سابق استقلال تلاش می کنند نام وی را به عنوان گزینه جانشینی سرمربی پرتغال مطرح کنند اما مدیریت جدید باشگاه هیچ تصمیمی برای تغییر کادر فنی ندارد.
نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: گزینه پیشنهادی وزارت کار، مدیری مجرب و ورزیده است و تجربه اجرایی کافی در چنته دارد.
نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: گزینه پیشنهادی وزارت کار، مدیری مجرب و ورزیده است و تجربه اجرایی کافی در چنته دارد.
وزارت ورزش پیش از صحبت با فتح‌الله‌زاده برای مدیریت باشگاه استقلال، با دو گزینه دیگر هم وارد مذاکره شده بود.
شیخ گزینه مدیریت بوده که به کادر فنی معرفی شده، اما گل‌محمدی هنوز راضی به جذب او نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ