رئیس شورای شهر تهران گفت:هیچگاه اجازه نمی‌دهیم فردی به سرود جمهوری اسلامی ایران بی احترامی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس گفت: ملت ایران بیدار است و به پشتوانه اتکا به خداوند متعال و با قدرت اندیشه و عمل جوانان خود هرگز اجازه نخواهد داد تا ایران دوباره حیاط خلوت زورگویان عالم شود.
رئیس مجلس با اشاره به سالروز کودتای ۲۸ مرداد ماه، گفت: اجازه نمی‌دهیم ایران دوباره حیاط خلوت زورگویان شود.
رئیس مجلس با اشاره به سالروز کودتای ۲۸ مرداد ماه، گفت: اجازه نمی‌دهیم ایران دوباره حیات خلوت زورگویان شود.
رهبر انقلاب خاطر نشان کردند: نشان دادید که دریای آزاد متعلق به همه است، و اینکه میگویند ما اجازه نمیدهیم فلان کشتی‌ها از فلان تنگه‌ها عبور کنند غلط زیادی است؛ چرا؟ چون مال همه است، و همه باید بتوانند بروند و بیایند.
امیرعبداللهیان گفت: موضوع دوم گسترش تروریسم است که در افغانستان است. سران داعش و نیروهای کارکشته داعش از عراق سوریه و لیبی به افغانستان منتقل شدند و این یکی از چالش‌های متقابل هیئت حاکمه فعلی و طالبان در افغانستان است.
وزیر امور خارجه گفت: ضمن اینکه مناسبات دوجانبه و چند جانبه خودمان را با روسیه و چین حفظ می‌کنیم، اما هیچگاه اجازه نمی‌دهیم که روس و یا چین تصور کنند که تنها انتخاب ما هستند.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: ما یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادیم و موضع مردم ایران نسبت به جزایر سه‌گانه اینگونه است که حتی اجازه صحبت کردن درباره آنها را به احدی نمی‌دهیم.
رشت - وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر لزوم خرید برنج دپو شده توسط زنجیره‌های اصلی توزیع و واردکنندگان گفت: اجازه نمی‌دهیم برنج روی دست کشاورز بماند.
رئیس اتاق بازرگانی ایران، حاشیه‌سازی‌های اخیر در هفته‌های بعد از انتخابات هیأت رئیس این اتاق را تلاش افراد مغرض برای نمایش تقابل میان دولت و بخش خصوصی توصیف و تاکید کرد که برخلاف این تلاش‌ها، اتاق بازرگانی «باشگاه سیاسی» نیسترئیس اتاق بازرگانی ایران، حاشیه‌سازی‌های اخیر در هفته‌های بعد از انتخابات هیأت رئیس این اتاق را تلاش افراد مغرض برای نمایش تقابل میان دولت و بخش خصوصی توصیف و تاکید کرد که برخلاف این تلاش‌ها، اتاق بازرگانی «باشگاه سیاسی» نیست.
رئیس جمهور آذربایجان با بیان اینکه این کشور هرگز اجازه نخواهد داد از خاکش تهدیدی علیه منطقه و ایران صورت بگیرد، گفت: به دنبال رفع انسداد کریدورهای مواصلاتی در منطقه هستیم.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: امنیت حریم هوایی کشور را به بهترین شکل ممکن تأمین می‌کنیم و اجازه نخواهیم داد تهدیدی متوجه میهن اسلامی و ملت عظیم‌الشان ایران شود.
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: ما در زمان جنگ هشت سال از مرزهای خود دفاع کردیم و امروز نیز اجازه نمی‌دهیم هیچ کشوری به کشتی‌های تجاری ما تعرضی داشته باشد.
فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی اعلام کرد: اجازه نمی‌دهیم هیچ خدشه‌ای به عظمت و اقتدار ایران اسلامی وارد شود
در برگه‌های تاریخ افغانستان، زنان همیشه مورد خشونت‌های روانی و جسمی قرار گرفته و هدف‌های خاص حکومت‌ها بوده‌اند، اما با این حال آنان علاقه‌ی شدیدی به درس و تحصیل داشته‌اند. در عصر امروز نیز زنان افغانستان از تحصیل باز‌مانده‌اند و با تلاش‌های فراوان، چون آموزش غیر حضوری (آنلاین) کوشش دارند تا چیزی برای روشنایی فردا بیاموزند.
«ما هم با دروغ و شایعه که منجر به تشویش اذهان عمومی شود، موافق نیستیم. اصلا در هیچ کجای دنیا به هیچ فردی اجازه نمی‌دهند با دروغ جامعه را متشنج کند؛ بنابراین در این حوزه ما هم موافقیم که اعمال قانون صورت بگیرد و محدودیت‌هایی وجود داشته باشد. اما باید تفکیک قائل شویم. دروغ یک مسئله است و اظهار نظر و تحلیل و بررسی یک موضوع دیگر. »
رئیس سازمان محیط‌زیست گفت: اجازه نمی‌دهیم سد چم‌شیر آبگیری شود.
وزیر امور خارجه گفت: اقدام توهین آمیز و خارج از نزاکت نشریه‌ای فرانسوی در انتشار کاریکاتور علیه مرجعیت دینی و سیاسی بدون پاسخ قاطع و مؤثر نخواهد بود.
اردبیل- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: اجازه نخواهیم داد تا اردبیل به سرنوشت آلودگی کلان‌شهرهایی مانند تهران و تبریز گرفتار شده و یا سلامت محیط زیست آن به مخاطره بیافتد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: وزارت دفاع مصمم به پیگیری اهداف و مأموریت‌های واگذار شده است و اجازه نمی‌دهد که دشمنان تمرکز ما را از موضوعات راهبردی منحرف کند.
زنجان- رئیس جمهور گفت: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم قطار شتابان پیشرفت کشور کُند یا متوقف شود.
وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به حادثه تروریستی در شیراز، گفت: بی‌تردید اجازه نمی‌دهیم منافع و امنیت ملی ایران بازیچه دست تروریست‌ها و مداخله‌گران خارجی مدعی حقوق بشر قرار گیرد.
اردبیل- فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد که رژیم جعلی صهیونیستی در همسایگی ما و کشورهای پیرامونی پایگاه نظامی و اطلاعاتی داشته باشد.
ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه ای با تاکید بر هوشیاری مردم در شناخت عملیات روانی دشمن، تصریح کرد: اجازه نخواهد داد امنیت و آرامش کنونی ملت خدشه‌دار شود.
جدا از هزینه بالا و شارژ هرباره آن، کاشت ناخن عوارض جدی را به دنبال دارد. برای کاشت، سطح هر ناخن به وسیله سوهان برقی آن‌قدر تراشیده می‌شود تا لایه نازکی از ناخن روی آن باقی بماند. بعضی وقت‌ها نازکی بیش از حد این لایه اجازه نمی‌دهد از ناخن طبیعی شناخته شود. این کاشت‌ها خطرناک‌ترند، چون در صورت شکستن ناگهانی، آسیب جدی‌تری را برای فرد به دنبال دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ