سایت آماری اوپتا به رکورد منحصربه‌فردی که طارمی در دیدار برابر انگلیس به نام خود ثبت کرد، پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور گفت: امروز چهارشنبه با تکمیل فرآیند ثبت نام ۱۷۳۴۱ نفر موفق شدیم از آمار ۱۶۰۳۳ نفری ثبت نام کنندگان انتخابات مجلس یازدهم عبور کرده و رکورد را شکستیم.
مدافع میانی تیم ملی ایران مهره قابل اعتماد امیر قلعه‌نویی در ترکیب است.
یک شناگر زن ایرانی با شکستن چهارمین رکورد و در عین حال به چالش کشیدن تابوها، به موفقیت قابل توجهی دست یافت.
هدف از این فناوری ایجاد یک شکل جایگزین از تولید انرژی است که هم پاک و هم قابل تجدید باشد. همجوشی هسته‌ای برخلاف سوخت‌های فسیلی هیچ انتشار کربنی ندارد، به این معنی که منجر به تغییرات آب و هوایی یا آلودگی هوا نمی‌شوند.
هافبک مورد علاقه ساپینتو در این فصل به رکوردی قابل توجه در ترکیب استقلالی‌ها دست پیدا کرد.
دنی می‌گوید که بزرگترین چالش او برای رسیدن به این رکورد این بود که این کلاه‌گیس قابلیت استفاده داشته باشد. اگر این کلاه‌گیس قابل مصرف نبود و صرفاً جنبه هنری داشت، دنی این رکورد جهانی را ثبت نمی‌کرد. برای ثبت این رکورد، بودجه‌ای معادل ۴۰۰۰ دلار و زمانی حدود دو ماه صرف شده است.
عملکرد دفاعی قابل توجه بارسلونا این تیم را در صدر بهترین خطوط دفاعی تاریخ 5 لیگ معتبر اروپا قرار داده است.
تولید کننده مطرح پوشاک ورزشی به احترام رکورد قابل توجه ستاره تیم بسکتبال پورتلند، ابتکار جالبی به خرج داد.
بهادری جهرمی در ادامه درباره سامانه و جزئیات کامل اجرای طرح مولدسازی دارایی‌های دولت گفت: سامانه مولدسازی در راستای شفافیت رونمایی شده و تمامی جزئیات مولدسازی اموال دولتی در سامانه قابل دسترسی است. همه طرح‌ها جهت اطلاع عموم در سامانه قرار گرفته و حتی طرح‌هایی که اجرایی نشده است نیز قابل مشاهده است.
هافبک رئال مادرید بعد از ثبت یک رکورد قابل توجه در جام باشگاههای جهان، آینده خود در اسپانیا را نامشخص دانست.
رییس سازمان هواشناسی با اشاره به علت افزایش صدور هشدارهای هواشناسی در کشور گفت: سرمای قابل ملاحظه و رکوردشکن در هفته‌های آینده پیش رو نداریم.
تصویر کلی جهانی مبهم است و تقریبا ۲۰درصد از پاسخ‌دهندگان درحال حاضر احتمال وقوع رکود جهانی را زیاد می‌دانند؛ به‌طوری‌که دو برابر آماری که در نظرسنجی قبل در سپتامبر صورت گرفته بود، به‌دست آمده است؛ با این حال تفاوت قابل توجهی بین نتایج مناطق مختلف جغرافیایی وجود دارد.
ملوان در صورتی که مقابل پیکان به برد برسد ضمن حفظ یک رکورد رویایی در جدول هم صعودی قابل توجه خواهد داشت.
معاون نخست وزیر روسیه می گوید این کشور شاهد افزایش قابل توجه حجم صادرات گازی خود به چین در سال گذشته بوده است.
مطالعات نشان می‌دهد که در صورت تداوم روند گرم شدن کره زمین، احتمال پیامد‌های آب‌وهوایی فاجعه‌بار به‌طور قابل توجهی افزایش می‌یابد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور ضمن ادای احترام به «پروین ناصحی» گفت: این زن رکورد دار بیشترین عمل جراحی روز قبل از شهادتش در جبهه‌های نبرد بود و در حالی که باردار بود به شهادت رسید.
سرمربی تیم ملی فرانسه با عبور از سد مراکش در مرحله نیمه نهایی جام جهانی به رکورد قابل ملاحظه ای دست پیدا کرد.
تحلیل کارشناسان مرکز پژوهش‌های اتاق ایران تحولات شامخ آبان‌ماه حاکی از این است که در این ماه، شاخص صنعت به دلایلی نظیر چشم‌انداز فزاینده قیمت مواد اولیه، با شامخ کل دچار واگرایی شده و باوجود افول شامخ کل، رشد کرده است. به‌طورکلی اعداد شامخ کل به دست آمده از ابتدای سال، بهبود قابل توجهی را در محیط کسب‌وکار نشان نمی‌دهند. در گزارش ماه گذشته عنوان شد که عدد به دست آمده برای مهرماه کمترین عدد به دست آمده از ابتدای سال گذشته بود .
روزنامه «رکورد» پرتغال اعلام کرد مهدی طارمی قبل از اعلام رسمی لیست تیم ملی ایران به قطر سفر کرده است.
طی هفت روز گذشته صنعت کریپتوکارنسی پویا بوده زیرا کل سرمایه بازار آن به میزان قابل توجه ۷۰ میلیارد دلار افزایش یافته است؛ این اتفاق به دلیل سودهای عمده اکثر سکه‌ها با استثنائات خاص رخ داد.
ملی پوش ایرانی پورتو با یک آمار قابل توجه به عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار با اتلتیکو انتخاب شد.
سرمربی تیم ملی دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان با اشاره به رشد رکورد دوومیدانی‌کاران بعد از پارالمپیک توکیو، گفت: روند پیشرفت دوومیدانی‌کاران نابینا و کم‌بینا از نظر رکوردی چشمگیر و قابل توجه است.
یحیی گل محمدی روز قبل سه امتیاز مهم را کسب کرد تا علاوه بر تداوم صدرنشینی در لیگ برتر، خودش را به جمع سه مربی پرامتیاز لیگ برتر برساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ