جبهه مقاومت افغانستان مدعی کنترل یک ولسوالی در شمال شرقی این کشور شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جریان فساد با تمام قوا به پیکره حاکمیت و مردم حمله می‌کند و این نشان می‌دهد در مسیر فسادزدایی قرار گرفتیم، اما قطعا فاصله زیادی با انتظار جامعه در رفع فساد داریم. در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد تسهیلات کلان کشور، تسهیلات بالای ۱۰۰ میلیارد است که در مسیر غلط قرار گرفته و جریان‌های فساد و قدرت نیز در مقابل شفافیت مقاومت می‌کنند، لذا به نظر من باید این مسیر را ادامه دهیم و تا انتها پیش برویم و در برخی از بخش‌ها که هنوز شروع نکردیم، ورود کنیم.
احمد مسعود رهبر جبهه ملی مقاومت افغانستان با انتشار توئیتی به درگیری طالبان با نیرو‌های مرزبانی ایران در نیمروز واکنش نشان داد.
احمد مسعود رهبر جبهه ملی مقاومت افغانستان با انتشار توئیتی به درگیری طالبان با نیرو‌های مرزبانی ایران در نیمروز واکنش نشان داد.
سخنان صریح و شفاف سید حسن نصرالله نشان می دهد حزب الله، حماس و جهاد اسلامی در یک اتاق مشترک و با مشورت در بالاترین سطوح به یک راهبرد مشخص و معین رسیده‌اند.
معاون رئیس‌جمهور گفت: ابهت پوشالی آمریکا و رژیم صهیونیستی در اذهان ملت‌ها و دولت‌های منطقه در حال فروپاشی است و شرایط به نفع جبهه مقاومت در حال تغییر است.
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به ابعاد شخصیتی سپهبد شهید صیاد شیرازی گفت: این شهید می‌تواند الگوی بسیار خوبی برای جبهه مقاومت، جهان اسلام و جوانان کشورمان باشد.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: هموار کردن راه تشکیل امت واحده و زمینه‌سازی برای حکومت مستضعفین، از آرمان‌های قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: میراث شهید حاج قاسم سلیمانی در انسجام بخشیدن به جبهه مقاومت و پر کردن دست آنها، بیش از پیش قابل رؤیت است.
تنها طی چند ساعت ناامنی و حملات موشکی مقاومت در فلسطین اشغالی، تحولات روی دور تند قرار گرفت؛ صنعت گردشگری به کما رفت؛ شهرک‌های اشغالی خالی از سکنه شده‌اند.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ۴۴ سال است که دومین راهپیمایی ملی کشورمان را در روز جهانی قدس برگزار می‌کنیم، افزود: رهبر معظم انقلاب که سکان‌دار انقلاب اسلامی پس از امام خمینی (ره) هستند، همواره بر آرمان فلسطین، کمک به مردم این سرزمین و تلاش برای کمک به جبهه مقاومت و تقویت فلسطینی‌ها تاکید داشته و دارند.
سردار قاآنی به تغییر راهبرد آمریکایی‌ها که با همکاری برخی کشور‌های منطقه شکل گرفت و منجر به ایجاد پدیده خطرناکی مانند داعش شد، اشاره کرد و افزود: مدل انحرافی داعش که یک کپی‌سازی جعلی از جبهه مقاومت بود این ظرفیت را داشت که شرایط منطقه را به شکل مطلوب آمریکایی‌ها تغییر دهد، اما مجاهدت سردار شهید سلیمانی و یارانش که عصاره فرهنگ ناب مقاومت و انقلاب اسلامی بودند، این توطئه عظیم را ناکام گذاشتند.
مشهد ـ عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکایی‌ها با ترفندهای مختلف به دنبال شکل گیری خاورمیانه جدید بودند، ایران فرش را از زیر پایشان کشید و این منطقه از جهان را با محوریت جبهه مقاومت شکل داد.
هماهنگ کننده جبهه ملی مقاومت علیه اشغالگران  و متجاوزان در یمن گفت: تحرکاتی از سوی کشورهای ائتلاف سعودی و اشغالگران برای کشاندن نبرد به داخل حضرموت وجود دارد.
حضرت آیت الله خامنه ای، با اشاره به دمیدن روحی تازه به جبهه مقاومت توسط سردار سلیمانی، بیان داشتند: کار بزرگ شهید سلیمانی حفظ، رشد دادن، مجهز کردن و احیاء جبهه مقاومت بود.
حضرت آیت الله خامنه ای، با اشاره به دمیدن روحی تازه به جبهه مقاومت توسط سردار سلیمانی، بیان داشتند: کار بزرگ شهید سلیمانی حفظ، رشد دادن، مجهز کردن و احیاء جبهه مقاومت بود.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه برای حاج قاسم امنیت داشت امنیت مردم و رضایت رهبری بود لذا به جریانات سیاسی چندان اهمیتی نمی‌داد.
سخنگوی سپاه با اشاره به خدمات رستم قاسمی در دور زدن تحریم ها، گفت: بایستی از سردار قاسمی به عنوان یکی از پرچمداران بزرگ خدمت‌رسانی به ملت ایران و جبهه مقاومت اسلامی نام برد.
‌رضا دقتی، عکاس ایرانی و دوست نزدیک احمد شاه مسعود با انتشار ویدئویی در توییتر خود نوشته که امروز با احمد مسعود دیدار کرده است. او در پیامی زیر عنوان «زمان امید» نوشته: «تجدید دیدار در وین، با احمد مسعود، پسر مسعود، رهبر مقاومت افغانستان در برابر تاریک گرایی و برای آزادی و کرامت مردم افغانستان.» احمد مسعود اکنون برای شرکت در نشست چهره‌های سیاسی افغانستان در وین حضور دارد. او رهبری «جبهه مقاومت ملی» که با طالبان در نبرد مسلحانه هستند، برعهده دارد.
قالیباف گفت: ما تا زمانی در جبهه مقاومت می‌توانیم بر دشمنان به پیروزی برسیم که بتوانیم تولید قدرت کنیم و اگر این تولید قدرت صورت بگیرد، می‌تواند برای ما مثمر باشد چرا که رژیم صهیونیستی و آمریکا تنها زبان قدرت را می‌فهمند.
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: جبهه مقاومت، مهمترین اهرم قدرت جمهوری اسلامی ایران در برابر سلطه‌گری آمریکایی‌ها، اروپایی‌ها و صهیونیست‌هاست.
محمدباقر قالیباف گفت: مقاومت اسلامی و روحیه ضد صهیونیستی در بین ملت‌های مسلمان روز به روز در حال گسترش است و آتش یورش رزمندگان جبهه مقاومت بر سر اشغالگران سرزمین فلسطین فرود خواهد آمد.
وزیر اطلاعات گفت: تاریخ، همواره شاهد نبرد حسینیان و یزیدیان بوده و امروز نیز، شاهد جنگ تمام عیار جبهه استکبار با جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی هستیم.
امروز راهپیمایی اربعین جلوه‌ای از جبهه مقاومت بین‌المللی است و قلب‌های بسیاری از مسلمانان در جهان اسلام را در گرداگرد نماد مقاومت و ایستادگی بصیرت‌آفرین یعنی حسین‌بن علی(ع) جمع کرده است.
رئیس جمهور در پیامی به کاروان زائران اربعین حسینی که از مشهد مقدس با پای پیاده عازم کربلا هستند، آورده است: امروز راهپیمایی اربعین جلوه‌ای از جبهه مقاومت بین‌المللی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ