دیگو لوگانو، کاپیتان سابق تیم ملی اروگوئه طی اظهار نظری عجیب مدعی شده که بازیکنان فرانسه از مصدوم شدن کریم بنزما خوشحال شده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عزالدین اوناهی، بازیکن مراکشی مارسی، پس از مدت‌ها غیبت به دلیل مصدومیت، با گلزنی در دیدار مقابل رنس در هفته اول لیگ فرانسه، به میادین بازگشت.
اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای فرانسه در مقابل اقدامات اخیر باشگاه پاری سن ژرمن علیه کیلیان امباپه، از این بازیکن حمایت کرد.
اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای فرانسه در مقابل اقدامات اخیر باشگاه پاری سن ژرمن علیه کیلیان امباپه، از این بازیکن حمایت کرد.
با اعلام فدراسیون والیبال فرانسه لیگ ملت‌های والیبال شروع نشده برای اروین انگاپت به پایان رسید.
سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه گفت: کمی ناامید کننده است که برخی از بازیکنان ایران و سرمربی این تیم در مسابقه با فرانسه حضور ندارند اما مطمئنم دیدار خوبی برای هر دو تیم خواهد بود.
بازیکنان برجسته فوتبال فرانسه از جمله ستاره تیم ملی این کشور و باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به مرگ دردناک یک نوجوان ۱۷ ساله به دست پلیس فرانسه واکنش نشان دادند.
فدراسیون فرانسه قانون جدید را تصویب کرده است.
فرانسه یکی از بالاترین نرخ حضور مسلمانان بین کشورهای اروپایی را در اختیار دارد و بازیکنان زیادی در لوشامپیونه با روزه در ماه رمضان وارد زمین بازی می‌شوند.
سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه از بازیکنان مسلمان تیمش درخواست جالبی قبل از بازی برابر هلند در انتخابی جام ملت‌های اروپا داشت.
رونالد کومان با وجود غیبت چند بازیکن خوب هلند به دلیل مصدومیت و مسمومیت، اطمینان دارد که برابر فرانسه می‌توانند نتیجه لازم را بگیرند.
هافبک پاری سن ژرمن امروز شنبه در لیگ فرانسه با گریه دیدار تیمش مقابل تولوز در ورزشگاه پارک دو پرنس را ترک کرد.
لوئیس همیلتون با انتشار یک استوری، توهین های نژادپرستانه به شوامنی و موانی را محکوم کرد.
کریم بنزما در شبکه‌های اجتماعی همه بازیکنان تیم ملی فرانسه به جز 5 نفر را از فهرست دنبال‌شده‌های خود حذف کرد.
شبکه TF۱ فرانسه از صحبت‌های انگیزشی ام باپه در بین دو نیمه دیدار با آرژانتین سخن به میان آورد که باعث شد تا فرانسه متحول شود و عملکرد بهتری در نیمه دوم داشته باشد.
بازیکنان آلبی سلسته و به ویژه دروازه بان این تیم با مسخره کردن فرانسوی ها، قهرمانی خود را در رختکن جشن گرفتند.
فینال رقابتهای فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در شرایطی بین تیم های آرژانتین و فرانسه برگزار شد که در پایان این دیدار یکی از این دو تیم در قهرمانی ادوار مختلف جام جهانی هت تریک خواهند کرد.
فینال رقابتهای فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در شرایطی بین تیم های آرژانتین و فرانسه برگزار شد که در پایان این دیدار یکی از این دو تیم در قهرمانی ادوار مختلف جام جهانی هت تریک خواهند کرد.
رودریگو دی‌پائول، هافبک جنگنده تیم ملی آرژانتین به شدت روی اعصاب بازیکنان فرانسه بوده است.
پیشکسوت فوتبال مراکش معتقد است تیم ملی این کشور به دلیل مصدومیت برخی بازیکنان شاخص و خستگی در بازی دشوار مقابل فرانسه در مرحله نیمه نهایی در بازی رده بندی مقابل کرواسی شکست خورد.
پل پوگبا، هافبک باتجربه فرانسوی، در آستانه دیدار فینال جام جهانی برای هم‌تیمی‌هایش پیامی ویدئویی فرستاد.
بازیکنان بیمار و مصدوم فرانسه امروز بدون مشکل تمرین کردند تا این تیم با تمام قوا برای بازی با آرژانتین در فینال جام جهانی آماده شود.
پس از پایان بازی نیمه نهایی جام جهانی قطر بازیکنان تیم ملی فوتبال فرانسه با استقبال و دلداری به بازیکنان مراکش رفتند.
بازیکنان استرالیا صحبت های هم تیمی خود مبنی بر پیش افتادن تونس از فرانسه را باور نکرده بودند.
مدافع سابق تیم ملی اروگوئه و باشگاه پی اس جی، ادعا کرد که در تیم ملی فرانسه یکدلی وجود ندارد و برخی از مصدومیت کریم بنزما خوشحال شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ