فرانسه یکی از بالاترین نرخ حضور مسلمانان بین کشورهای اروپایی را در اختیار دارد و بازیکنان زیادی در لوشامپیونه با روزه در ماه رمضان وارد زمین بازی می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت امور خارجه فرانسه امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: پاریس نظامیانش را از نیجر خارج نمی‌کند؛ ما تصمیمات کودتاچیان را به‌رسمیت نمی‌شناسیم.
وزارت خارجه فرانسه در بیانیه‌ای حمله تروریستی به حرم شاهچراغ شیراز که یک شهید و چندین زخمی بر جای گذاشت، محکوم کرد.
فرانسه امروز در بیانیه‌ای حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) را محکوم کرد.
استرالیا با عبور از فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی زنان، برای تیم ملی زنان ایران خط و نشان کشید.
تیم ملی استرالیا موفق شد با پیروزی برابر فرانسه راهی مرحله نیمه نهایی جام جهانی زنان 2023 شود.
تیم‌های ملی والیبال ایران و فرانسه با شکست حریفان خود به دیدار نهایی هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان راه یافتند.
فرانسه خبر حمله ارتش این کشور به یکی از پایگاه‌های ارتش نیجر و آزاد کردن ۱۶ زندانی را رد کرد!
روابط میان فرانسه و الجزایر از سال ۲۰۱۹ تاکنون به حالت عادی بازنگشته و مقامات الجزایری به دنبال کاهش بی سابقه این روابط یا قطع نهایی آن در سایه نگاه استعماری پاریس به این کشور هستند.
تیم زنان فرانسه با برتری 6-3 برابر پاناما به عنوان صدرنشین گروه راهی دور یک هشتم نهایی شد.
دولت فرانسه در واکنش به بیانیه اخیر کودتاگران نیجر اعلام کرد پاریس رئیس‌جمهور برکنارشده نیجر را تنها حاکمیت مشروع در این کشور می‌داند.
وزیر اقتصاد فرانسه با رد درخواست‌ها برای فاصله گرفتن از چین به دلیل نگرانی‌های امنیتی، گفت که پاریس خواستار دسترسی به بازار چین و بهبود روابط تجاری با این کشور است.
وزیر اقتصاد و دارایی فرانسه امروز تأکید کرد: قطع کامل روابط اقتصادی بین آمریکا و اروپا با چین غیرممکن است و توهمی بیش نیست.
تیم ملی زنان فرانسه در یک بازی کلیدی موفق شد برزیل مدعی را با نتیجه 2-1 شکست دهد.
قرار است فرانسه درباره کودتا در نیجر جلسه امنیتی فوق العاده تشکیل دهد.
مدیرعامل شرکت توتال انرژیز فرانسه هشدار داد در صورتی که هوا در فصل زمستان پیش رو سرد باشد، ذخایر گازی اروپا نمی‌تواند نیازهای مردم این قاره را تامین کنند.
رئیس جمهور فرانسه در جلسه با شهرداران شهرهای فرانسه درباره اعتراضات اخیر این کشور، گفت که در صورت لزوم شبکه‌های اجتماعی مسدود خواهند شد.
تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ ملتهای والیبال به مصاف فرانسه رفت و در دیداری که سرمربی و چند ملی پوش خود را در اختیار نداشت برابر قهرمان دوره گذشته المپیک شکست سنگینی را تجربه کرد.
اصلاحات نظام بازنشستگی ماکرون باعث اعتراضات و اعتصابات گسترده در فرانسه شده و تلاش او برای استفاده از قدرت ویژه قانون اساسی و اجرای این لایحه بدون رای‌گیری در پارلمان باعث خشم بیشتر منتقدان در این کشور شده است.
سخنرانی رئیس‌جمهور فرانسه در شهر لاهه هلند با فریادهای معترضان قطع شد.
شواهد نشان می‌دهد مردم شرق آسیا اولین کسانی هستند که توانسته‌اند یک عمل قطع عضو موفقیت آمیز انجام دهند. تا قبل از این، قدیمی‌ترین قطع عضو تایید شده مربوط به ۷۰۰۰ سال پیش در کشور فرانسه بود که بازوی یک مرد، درست از زیر شانه قطع شده بود.
دولت بورکینافاسو قطع رابطه با فرانسه را رد کرد و گفت که هیچ گسست ارتباطی با پاریس وجود ندارد.
دیدیه دشان، سرمربی فرانسه، در آستانه پرواز تیم ملی کشورش به قطر برای شرکت در جام جهانی گفت رافائل واران در تیم او نقشی کلیدی دارد و برای استفاده زودهنگام از او ریسک نخواهد کرد.
در حال حاضر بیش از صد شهر در فرانسه وجود دارد که دیگر آب آشامیدنی ندارند و آب مورد نیاز آن‌ها با کامیون منتقل می‌شود زیرا لوله‌های آب خشکیده‌اند.
صحنه‌هایی از پایتخت افغانستان، تقریبا یک سال پس از حکومت مجدد طالبان بر این کشور را مشاهده می‌کنید. طی این مدت زنان با محرومیت از تحصیل، مجبور به پوشیدن برقع، ممنوعیت حضور در سیاست و رسانه، به تدریج از زندگی عمومی در افغانستان ناپدید شده اند. رژیم طالبان نسخه دقیقی از قوانین را وضع کرده است که جایی برای زنان که بیش از نیمی از جمعیت را تشکیل می‌دهند، باقی نمی‌گذارد. یک کارمند دولتی به خبرگزاری فرانسه گفته من کارم را دوست داشتم، می‌توانستم به فرزندانم تحصیلات خوبی ارائه دهم. اما وقتی آن‌ها رسیدند مجبور شدم در خانه بمانم؛ و حقوقم را قطع کردند. من معتقدم که طالبان همان‌هایی هستند که قبلا بودند: رژیم تاریک.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ