گل دوم بارسلونا به رئال مادرید با جملات جالب جواد خیابانی همراه بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بار دیگر به بازیکنانش نشان داد که مربی سخت‌گیری است و به هیچ عنوان زیر بار بی‌انضباطی در تیمش نخواهد رفت.
دیوید بکام در تمرینهای اینترمیامی پشت یک ضربه ایستگاهی ایستاد تا چند روز بعد از گل تماشایی لیونل مسی برای این تیم نشان بدهد او هم همچنان مهارتش در این ضربه‌ها را حفظ کرده است.
سرانجام اریک تن‌هاخ که از تابستان گذشته به اولدترافورد آمد، بازوبند را از هری مگوایر گرفت و نشان داد رئیس چه کسی است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه کنعانی زادگان بدترین رفتار را از خود نشان داد و باعث رنجش خاطر ایرانی‌ها شد، گفت: کاری که او کرد در فوتبال محلات هم دیگر کسی انجام نمی‌دهد.
رئیس جمهور سابق لبنان به سخنان مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا علیه سوریه واکنش نشان داد.
اقدام قاطع سازمان بهزیستی نشان داد این سازمان برای مراکز نگهداری از کودکان بدسرپرست و بی سرپرست با کسی تعارف و مماشات ندارد.
مشخص نیست یحیی که پیش از این هم نشان داده بود مرد روز‌های سخت است، چرا وارد این بازی شده و حرف از رفتن زده است. درست است که او سال دشواری را سپری کرد و بخشی از تمرکزش را پای حوادث و اتفاقات اجتماعی سال پیش از دست داد، ولی تصمیم به جدایی بعد از کسب سه‌گانه تا حدودی عجیب به نظر می‌رسد.
سخنگوی دولت: از دوران دفاع مقدس گرفته تا دوران مبارزه با کرونا و نهضت کمک­‌های مومنانه، ایرانیان نشان داده­‌اند اجازه نخواهند داد برخی اختلاف سلیقه­‌ها، به عاملی جهت دودستگی و شکاف جدی در جامعه تبدیل شود و در بزنگاه­‌ها با تدبیر و تفاهم نسبی، مسائل را حل­‌و­فصل می­‌کنند. امر حجاب نیز جزئی از مفهوم کلی حیا و عفت است که جامعه ایرانی نسبت به اصل آن اتفاق نظر و اشتراک دیدگاه دارد. اساساً حیا و عفت عاملی برای وحدت ملی و امور هویت­‌ساز در جامعه ایرانی است.
مهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون پرورش اندام نسبت به انتشار فیلم نماز خواندن علیرضا دبیر واکنش نشان داد.
ژوزه مورینیو، سرمربی آاس رم، به شایعات روزهای اخیر درباره انتقالش به چلسی یا پاری سن ژرمن واکنش نشان داد.
آنتونیو کاسانو که خودش دعوای رسانه‌ای با ژوزه مورینیو را آغاز کرده بود از پاسخ آقای خاص عصبانی شده و با انتشار یک ویدیو به سرمربی پرتغالی رم واکنش نشان داد.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا در صحبت های امروز خود به احتمال بازگشت لیونل مسی واکنش نشان داد.
سروش رفیعی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس، به نیمکت‌نشینی‌اش در بازی‌های اخیر واکنش نشان داد.
این اولین تصاویری است که از خمس در تمرین تراکتور می‌بینیم؛ کسی که مدتی پیش با پیروزی مقابل رئال تحت هدایت زیدان، توانایی خود را نشان داد.
حسین طائب رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه می گوید: روزی می‌رسد که ما در پلتفرم‌ها مشخص می‌کنیم عکس چه کسی منتشر شود و چه کسی منتشر نشود. او با طرح این پرسش که مگر پلتفرم سازی از موشک سازی سخت‌تر است؟ ادامه داد: این دولت از متخصصین در حوزه‌های مختلف استفاده کرده است.‌
دستیار سرمربی تیم ملی ایران با انتشار پستی نسبت به حذف تیم ملی از جام جهانی 2022 قطر واکنش نشان داد.
متهم گفت: مادر بچه‌ها پیشنهاد داد که آن‌ها را بدزدم و درخواست یک میلیارد تومان از خانواده داشته باشم. بعد از دریافت پول ۲۰ میلیون تومان را خودم به عنوان دستمزد بردارم و مابقی را او به فردی می‌دهد که تهدیدش می‌کند. من دارویی به بچه‌ها ندادم و آن‌ها را کتک نزدم. فقط به سفارش مادر بچه‌ها به آن‌ها داروی دیازپام دادم. مادر بچه‌ها گفت روزی سه وعده می‌توانم به آن‌ها داروی خواب‌آور بدهم تا بخوابند و کسی از ماجرا باخبر نشود.
علی دایی پس از شنیدن شایعات موجود در خصوص امضای او پای نامه حذف تیم ملی از جام جهانی واکنش تندی از خود نشان داد.
ویرژیل فن دایک، مدافع لیورپول، نسبت به انتقادها از ترنت الکساندر آرنولد واکنش نشان داد.
وزیر ورزش نسبت به شایعات تغییر در فدراسیون والیبال واکنش نشان داد.
انتشار تصویری از آخرین تمرین تیم ملی پیش از جدال با سنگال که سامان قدوس انگشت اشاره‌اش را به حالت هیس گرفته، با حواشی زیادی همراه شده که اکنون پیگیری‌ها نشان می‌دهد ماجرا از چه قرار است.
مالک باشگاه نساجی مازندران نسبت به اشتباهات داوری علیه تیمش واکنش نشان داد.
سیاهکلی گفت: گزارش تحقیق و تفحص نشان داد که در فولاد مبارکه اصفهان اشکال وجود دارد و ممکن است اختلاس صورت گرفته باشد، اما این گزارش مشخص نمی‌کند که این موضوع توسط چه کسی و به چه میزان بوده، چون اساسا فرصت اینکار نبوده و تخصص لازم هم در این باره وجود ندارد.
حسن روحانی: ترامپ مشکلات فراوانی ایجاد کرد. اما چه کسی به ترامپ چراغ سبز نشان داد؟ چه کسانی باعث شدند که ترامپ به خودش جرات بدهد و به این نتیجه برسد که اگر فشار حداکثری به ما وارد کند، در همان سال ۹۷ انقلاب ما سرنگون می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ