یکی از دلایل حملات ارتش اسرائیل به جهاد اسلامی، را می توان گسترش این جنبش در کرانه باختری بالاخص در شهر جنین دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه استقلال در خصوص نشست خبری جواد نکونام اطلاعیه‌ای منتشر کرد.
معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی دلایل عدم مشارکت جهاد اسلامی را  در نشست رهبران گروه‌های فلسطینی در قاهره تشریح کرد.
اولین گام جمهوری اسلامی برای به رسمیت شناختن «آزادی‌های مشروع» یا همان آزادی‌های قانونی شهروندان، به رسمیت شناختن حق مردم بر اینترنت و فضای مجازی است. الآن دنیا با سرعت‌های خیره کننده اینترنت روبرو شده و جهان دارد توسط هوش مصنوعی اداره می‌شود، اما جوانان و شهروندان مظلوم ایران با اینترنت کلنگی و صد‌ها بار فیلتر شده روبرو هستند و شب را به روز و روز را به شب می‌رسانند.
جلیل رحیمی جهان آبادی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۴ تیرماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به جمع آوری بیش از ۸۰ امضا برای استیضاح وزیر کشور، گفت: وزیر کشور از یک معاون سیاسی که کار اشتباهی می‌کند، دفاع می‌کند؛ هیأت رئیسه مجلس بر اساس آیین نامه داخلی باید از کیان مجلس دفاع کند؛ استیضاح به شما تحویل داده شده، چرا این استیضاح اعلام وصول نمی‌شود.
یعنی نمی‌داند که منظور از لا اکراه فی‌الدین، این است که در انتخاب دین اجبار و اکراه نیست و نه در انجام احکام دینی. وقتی دین را پذیرفتی باید احکام آن مانند نماز و روزه و جهاد و حجاب و... را هم انجام بدهی. اگر این‌گونه نباشد فرق مومن و کافر چیست و ثواب و عقاب چرا هست؟! گفت: خاتمی در نشست با تعدادی از زنان طیف مدعی اصلاحات، آشکارا علیه برخی دیگر از احکام و اعتقادات اسلامی هم موضع گرفته است.
موارد اساساً مثبت و ایجابی -‌نهاد‌های انتخاباتیِ بیشتر و دمکراسی‌- هم می‌تواند منشأ رشد اقتصادی باشد. اما به این معنی نیست که رمزوراز رشد اقتصادی را دیگر در مُشتمان داریم و به محضی که اراده کنیم معجزۀ اقتصادی محقق می‌شود. کشور‌هایی که توزیع قدرت سیاسی و اقتصادی خود را بسط می‌دهند همچنان باید بر سر انتخاب نهاد‌های حامیِ رشد توافق کنند. اینجا همان جایی است که اطلاعاتمان از نهاد‌های کارآمد به کارمان می‌آید و از بن‌بست نجاتمان می‌دهد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: قطعاً برنده توافق ایران و عربستان جهان اسلام است، چرا که هر دو کشورهای تأثیرگذاری در منطقه و جهان اسلام هستند و روابط دیرینه‌ای با هم دارند.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: از جمهوری اسلامی، انتظار اینست که حتی از سازمان ملل نیز سبقت گرفته و برای پایان دادن به جنگ اوکراین که صلح جهانی را به خطر انداخته و مشکلات جدی زیادی برای اقتصاد جهان به وجود آورده، تلاش‌های بی‌وقفه نماید نه آنکه به چنین قطعنامه‌ای رأی ممتنع بدهد!
بعضی دشمنی‌ها با جمهوری اسلامی مربوط به مسائل سیاسی و مواضع آن در قبال موضوعی مانند فلسطین است، اما بعضی دشمنی‌ها با ذات نظام است چرا که این نظام در مقابل افراد معتقد به نسخه غرب که با هر گونه دخالت دین در مسائل اجتماعی مخالفند
از مذاکرات آب و هوایی گرفته تا ورزش و دیپلماسی، جنوب جهانی در حال قدرتمندتر شدن است.
جهان بیش از هر زمان دیگر به آرامش و همچنین رهبران صلح طلب و باتدبیر نیاز دارد تا با باز نگاه داشتن مسیر دیپلماسی و مذاکره، شانس همزیستی در دنیایی متنوع و پرچالش را برای همگان فراهم
در شهریور ۱۴۰۰ هم ۴ نماینده مجلس برای حضور در دولت و شهرداری از سمت خود کناره‌گیری کردند. سید احسان خاندوزی نماینده مردم تهران برای وزارت امور اقتصادی و دارایی و سید جواد ساداتی‌نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل برای وزارت جهاد کشاورزی، بهارستان را ترک کردند و راهی پاستور شدند.
عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: امروزه با توجه به تجربه شهر‌ها و کشور‌های مختلف جهان، آلودگی هوا، مسئله پیچیده‌ای نیست؛ بسیاری از آن‌ها با کار علمی، پژوهشی و مطالعاتی و هماهنگی در برنامه ریزی موفق شدند که آلودگی هوا را برطرف کنند، تا کی قرار است این وضعیت تداوم داشته باشد؟ شهروندان از ما سوال می‌کنند چرا ما باید در یک هوای آلوده نفس بکشیم؟ آیا تا به حال به آمار مرگ‌های ناشی از هوای آلوده توجه کرده‌ایم؟ اینکه هوای آلوده چه مقدار ضرر و زیان را متوجه کشور می‌کند؟ تعطیلی راه حل نیست
دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی جودوی کم‌بینایان و نابینایان جهان گفت: با وجود این که 3 بار در داخل و خارج از کشور توسط پزشکان متخصص فدراسیون جهانی کلاس بندی بین‌المللی شدم، نمی‌دانم چرا فدراسیون جودو به دنبال ایجاد حاشیه برای جودوکاران نابینا و کم‌بینا است
وحیدی افزود: تمام وقایع اخیر با هدف شکل گرفت که نگذارند ایران اسلامی در هندسه جدید قدرت جهان به جایگاه واقعی خود دست یابد چرا که آن‌ها از ایران قدرتمند و پیشرفته واهمه دارند.
بری آیچنگرین تحلیلگر اقتصادی نوشت که کشورهای مختلف جهان باید ذخایر خود را با ارزهای منطقه یورو، چین و سایر اقتصادهای دیگر متنوع سازند.
این ماهیت «ح». «ع» است؛ کسی که از سخنرانی، دادزدن را آموخته و می‌تواند بدون سند و مدرک به مخاطبش بتازد. فارغ از اینکه دانش او درباره شهدای فوتبالیست آن‌قدر نازل است که بسیاری از نزدیکانش هم به این سخنان تاخته‌اند، کسی نیست از او بپرسد اگر شهادت لیاقت می‌خواهد و شهید ۴۰ سال پیش هم قبول نیست، الان پشت میکروفن چه می‌کند و چرا تا به حال در راه جهاد، شهید نشده است؟
محسن رضایی گفت: امروز سازمان «سیا»، تمامی نیرو‌های خود را وارد کشور‌های اطراف ایران کرده است، چرا که از موج انقلابی‌های ایران می‌ترسد. ما در جنگ پیشرفت باید به مسیر انقلاب اسلامی برگردیم؛ اگر به مسیر قبل برگردیم، جهاد فرهنگ ایجاد خواهد شد؛ اما اگر جهاد خاموش شود، فرهنگ و هویت ما خاموش خواهد شد.
معاون دبیر کل حزب الله لبنان گفت که مقاومت بزرگترین گواه بر این است که پیروزی برای مومنان با استقامت و جهاد حاصل می شود؛ چرا که آنها صاحبان واقعی حق هستند.
در بحبوحه موج تورمی که جهان را تحت فشار قرار داده و بانک‌های مرکزی را وادار به افزایش نرخ بهره به امید کاهش فشارهای تورمی می‌کند طرح تراس برای کاهش مالیات‌ها به ویژه برای ثروتمندترین افراد جامعه به منزله ریختن بنزین بر روی آتش بود یک آتش سوزی اقتصادی.
روزنامه‌های ورزشی امروز شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
مشهد ـ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد گفت: بخش بزرگی از گیاهان دارویی در مشهد کشت می‌شود چرا که عمده مراکز فرآوری گیاهان دارویی در این شهرستان است.
حمله نظامی وحشیانه رژیم صهیونیستی به مواضع جنبش مقاومتی «جهاد اسلامی» در نوار غزه عمق خشم و عصبانیت فرماندهان نظامی و مقامات سیاسی این رژیم از جهاد را به نمایش گذاشت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیوهایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ