جنبش جهاد اسلامی فلسطین از رویکرد جدید جنبش مقاومت اسلامی «حماس» مبنی بر تقویت روابط با سوریه استقبال و آن را گامی در مسیر درست ارزیابی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جریان بازی دوستانه اخیر استقلال یک اتفاق ویژه پیش آمد که به استقبال گرم جواد زرینچه از نکونام برمی‌گردد.
جواد نکونام از روز نخست حضورش در استقلال به دنبال آن بود تا خط حمله تیمش را با جذب محمدحسین اسلامی تقویت کند. با توجه به سبک بازی اسلامی و توانایی او برای حضور در پست وینگر و مهاجم هدف، این مسئله موردتوجه نکونام قرار گرفته و سرمربی استقلال به دنبال آن است تا این ستاره جوان را به فهرست تیمش اضافه کند.
در سفر مدیرعامل مؤسسه جهاد استقلال به همراه رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی به عراق، توسعه کشت فراسرزمینی در این کشور مورد ارزیابی فنی و امکان‌سنجی قرار گرفت.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در دیدار فینال رقابت‌های چهارجانبه سائوپائولو با شکست سه بر صفر بلغارستان قهرمان این مسابقات شد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران پس از کسب عنوان قهرمانی مسابقات زیر 21 سال جهان با استقبال معاون وزیر ورزش و جوانان وارد تهران شد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران بامداد امروز تهران را به مقصد صوفیه ترک کرد.
آرژانتین پس از پیروزی برابر استرالیا در پکن، دیشب وارد اندونزی شد تا دو روز بعد برابر تیم ملی این کشور قرار بگیرد. استقبال ویژه‌ای نیز از قهرمانان جهان صورت گرفت.
سفیر ایران در عمان گفت: همانطور که بار‌ها مقامات دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرده‌اند گسترش روابط با کشور‌های جهان اسلام و مسلمان مورد توجه جدی ماست و ما از تلاش‌ها برای تسهیل این روابط و گسترش آن استقبال می‌کنیم.
مدیرعامل بورس انرژی گفت: بازار انرژی‌های تجدیدپذیر در جهان مورد استقبال قرار گرفته و انتظار می‌رود ارزش آن تا سال ۲۰۳۰ به ۲ هزار میلیارد دلار برسد.
وزیر امور خارجه ترکیه در تماس تلفنی با امیرعبداللهیان از توافق ایران وعربستان سعودی استقبال نمود و ابراز اطمینان کرد این امر منجر به تقویت مواضع جهان اسلام شود.
کیهان نوشت: با سفر گروسی به ایران و نشانه‌ها و آثار مثبت سفر، از جمله عدم انتشار بیانیه شورای حکام، که فضای مناسب و مثبتی ایجاد کرده بود؛ ناگاه خبر درجه اول تجدید روابط عربستان و ایران، بعد از اجلاس سه جانبه در پکن، مثل بمب در ایران و منطقه بلکه جهان صدا کرد! خبر آن چنان حائز اهمیت بوده است که اتحادیه اروپا بیانیه داد، آمریکا نتوانست موضوع را نادیده بگیرد، موج مثبت فراگیری در کشورهای اسلامی و عربی و در میان مفسران و تحلیل‌گران منطقه برخاست و همه از آثار و عوارض مثبت و تعیین‌کننده بازسازی روابط ایران و عربستان سخن گفتند، و اما یک امّای بزرگ!
معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی از تدارک ۱۰۰ هزار تن خرما برای ماه مبارک رمضان در سراسر کشور خبر داد.
رونالد آرائوخو، مدافع بارسلونا اعلام کرد که دوست دارد لیونل مسی در تابستان سال جاری به این باشگاه برگردد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه دشمن تا وقتی ما خواهان استقلال و عزت‌ باشیم از توطئه دست بر نمی‌دارد، تصریح کرد: ایران مستقل‌ترین کشور جهان به لحاظ سیاسی است. امروز این عزت، استقلال و آزادگی ثمره خون شهدا و انقلاب اسلامی و مایه فخر است.
وینگر برزیلی تیم فوتبال سپاهان اولین جلسه تمرینی خود را در تیم جدیدش در ورزشگاه نقش جهان تجربه کرد.
سرمربی تیم ملی آرژانتین در بازگشت به شهر محل سکونتش در اسپانیا، با استقبال گرمی مواجه شد.
تیم ملی آرژانتین در میان استقبال باورنکردنی هوادارانش در ساعت سه بامداد وارد پایتخت این کشور شد.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: کشاورزان استان استقبال خوبی از کشاورزی قراردادی داشته‌اند و علاوه بر حوزه زراعت، در بخش‌های دیگر مثل باغبانی و دام و طیور انجام می شود.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: در استان کشاورزان استقبال خوبی از کشاورزی قراردادی داشته‌اند و علاوه بر حوزه زراعت در بخش‌های دیگر مثل باغبانی و دام و طیور انجام می شود.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین از احیای روابط میان جنبش حماس و جمهوری عربی سوریه استقبال کرد.
سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در رفح در جنوب نوار غزه رژه نظامی برگزار کرد. در این رژه نظامی موشک‌ها و راکت‌های مختلفی به نمایش گذاشته شد. همچنین صد‌ها تن از مبارزان مقاومت در این رژه نظامی شرکت داشتند. این رژه حدود دو هفته پس از پایان درگیری سه روزه مقاومت با رژیم صهیونیستی در غزه برگزار شد که این بیانگر آمادگی مقاومت برای هرگونه رویارویی مجدد با دشمن صهیونیستی است.
کاروان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات المپیک دانشجویان ارتش‌های جهان (سیزم) با کسب ۱۴ مدال به کار خود پایان داد و امروز صبح با استقبال گرم مسئولین ورزش نیروهای مسلح، ارتش و فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به میهن اسلامی بازگشتند.
کرمان- رئیس جمهور با استقبال مسئولان استانی وارد فرودگاه بین المللی هاشمی رفسنجانی کرمان شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ