حضور غیرمنتظره سیدحسین حسینی در ترکیب ایران برای مسابقه حساس و تعیین کننده مقابل انگلیس به کابوس او تبدیل شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیدحسین حسینی بعد از غیبت در بازی برگشت پارسال روز چهارشنبه بار دیگر در نقش جهان به میدان می رود.
سیدحسین حسینی امیدوار است تا در دیدار امروز برابر ملوان دروازه اش را بسته نگه دارد.
همه تمهیدات لازم جهت برگزاری پیاده روی اربعین حسینی در حال انجام است تا امسال هم رکوردی جدید از گردهمایی بزرگ عاشقان حسین ثبت شد.
همه تمهیدات لازم جهت برگزاری پیاده روی اربعین حسینی در حال انجام است تا امسال هم رکوردی جدید از گردهمایی بزرگ عاشقان حسین ثبت شد.
بیرانوند رکورد حسینی و استقلال را شکست
با قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، سیدجلال حسینی به دهمین قهرمانی خود در لیگ برتر می‌رسد.
دروازه‌بانان پرسپولیس و آلومینیوم فاصله اندک با رکوردشکنی در تعداد کلین‌شیت لیگ برتر دارند.
قهرمان سال گذشته آسیا، با وجود ثبت رکورد مجموع 10 کیلوگرم بیش از سال قبل به مقام پنجمی قاره کهن رضایت داد.
بدون شک حسین طیبی یکی از بهترین بازیکنان فوتسال جهان محسوب می‌شود.
در میان اسامی قوی‌ترین مردان دنیا نام حسین رضازاده هم به چشم می‌خورد. رضازاده که در سال ۲۰۰۷ وارد گینس شد، این رکورد را به خاطر زدن وزنه ۵۰۰ کیلویی در دو ضرب کسب کرد؛ یعنی در گروه جابه‌جا کردن سنگین‌ترین وزنه در دنیا!
حریف روز یکشنبه استقلال یک رکورد جالب را در این فصل ثبت کرده؛ پیکان از سه مدعی اصلی قهرمانی 5 امتیاز گرفته است!
حسین ابراهیمی با پیراهن دهمین تیم در لیگ برتر به میدان رفت تا به سمت رکورد شکنی قدم بردارد.
حسین عبده تبریزی اقتصاددان، بازار سرمایه را برای رشد، «بی‌رقیب» ارزیابی کرده و از رکورد در بازار مسکن خبر داد و تاکید کرد با توجه به شرایط موجود، بازار سرمایه از هر زمان دیگری رقیب کمتری برای رشد دارد.
سیدحسین حسینی می‌توانست با بسته نگه داشتن دروازه‌اش مقابل تراکتور به رکورد علیرضا بیرانوند در جدول کلین‌شیت‌ها نزدیک تر شود.
مجتبی حسینی با برد مقابل سپاهان یک رکورد ویژه دیگر را به نام خود و تیمش ثبت کرد؛ متوقف کردن سه مدعی قهرمانی لیگ برتر.
سیدحسین حسینی توانسته است در 150 مسابقه برای استقلال و در تورنمنت های مختلف به میدان برود.
عضو تیم ملی وزنه برداری بانوان ایران در مسابقات دسته ۸۱ کیلوگرم گروه B به عنوانی بهتر از پنجمی دست پیدا نکرد اما موفق شد رکورد ایران در حرکت یک ضرب را جابجا کند.
پس از کش و قوس‌های زیاد درباره تاریخ سوپرجام، سرانجام عصر چهارشنبه در ورزشگاه شهید باهنر کرمان این دیدار بین دو تیم استقلال و نساجی برگزار خواهد شد.
سیده الهام حسینی هر سه طلای دسته ۸۱ کیلوی وزنه‌برداری زنان آسیا را برای نخستین بار در تاریخ به گردن آویختند. رکورد مجموع او ۲۲۷ کیلو بود و هر شش حرکت ملی‌پوش ایرانی نیز با موفقیت همراه بود
سیده الهام حسینی هر سه طلای دسته ۸۱ کیلوی وزنه‌برداری زنان آسیا را برای نخستین بار در تاریخ به گردن آویختند. رکورد مجموع او ۲۲۷ کیلو بود و هر شش حرکت ملی‌پوش ایرانی نیز با موفقیت همراه بود
مدیرامور شعب استان های بانک شهر با اشاره به استقبال گسترده زائران حسینی از خدمات پولی این بانک در مرزهای کشور، گفت: همزمان با برگزاری مراسم پیاده روی اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)؛ استفاده هموطنان از خودپردازهای بانک شهر در مرزهای کشور رکورد زد.
آبی پوشان تهرانی طی سه دیدار اخیر با حضور سید حسین حسینی درون دروازه گلی دریافت نکرده‌اند و با کلین شیت زمین مسابقه را ترک کرده‌اند.
بیرانوند یک انگیزه دیگر هم برای این کار دارد. سیدحسین حسینی فصل گذشته در ۱۸ بازی کلین‌شیت کرد تا به رکورد نیلسون دروازه‌بان اسبق پرسپولیس برسد و قطعا علی بیرو دوست دارد این رکورد به تنهایی در اختیار او باشد
حسینی در دسته ۸۱ کیلوگرم مسابقات وزنه برداری پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی با ثبت رکورد این بازی ها در این وزن در حرکت یکضرب صاحب گردن آویز طلا و ۲ مدال برنز دوضرب و مجموع شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ