برآوردهای سازمان ملل از افزایش افراد نیازمند کمک فوری در سودان حکایت دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد از آوارگی بیش از ۴ میلیون نفر به علت وقوع درگیری‌های اخیر در سودان خبر داد.
گزارش سازمان ملل اعلام کرد که جمعیت پناه‌جویان افغان از ۲.۹ میلیون نفر به ۵.۷ میلیون نفر افزایش یافته است.
برنامه جهانی غذا سازمان ملل متحد هشدار داد که حداقل ۱۵.۳ میلیون نفر در افغانستان با ناامنی شدید غذایی روبرو هستند.
کشت بوته کوکا و مجموع تولید کوکائین در سال ۲۰۲۱ به بالاترین حد خود رسید و شمار جهانی مصرف‌کنندگان کوکائین که در همان سال ۲۲ میلیون نفر تخمین زده شده بود، هم به طور پیوسته در حال افزایش است.
در میان صدای شلیک گلوله و غرش هواپیما‌های جنگی گروهی از جوانان سودانی در حال بازی فوتبال در یک زمین خاکی در خارطوم پایتخت سودان هستند. سودان از ۱۵ آوریل (۲۶ فروردین) شاهد درگیری بین ارتش این کشور به فرماندهی عبدالفتاح البرهان با نیرو‌های پشتیبانی سریع به فرماندهی محمد حمدان دقلو (حمیدتی) از جمله در خارطوم و سایر شهر‌های شمال و غرب کشور بوده است. تاکنون چندین بار آتش‌بس در سودان اعلام شده، اما طرف‌های درگیر بطور مداوم آن را نقض می‌کنند. درگیری‌های اخیر سودان تاکنون بیش از یک هزار و ۸۰۰ کشته برجای گذاشته و سازمان ملل اعلام کرده که بیش از یک میلیون نفر در داخل این کشور آواره شده‌اند، علاوه بر آن ۳۰۰ هزار سودانی به کشور‌های همسایه پناه برده‌اند.
سازمان ملل اعلام کردند تداوم جنگ داخلی و بحران کنونی در سودان در ماه‌های آینده 19 میلیون نفر از مردم این کشور را در معرض گرسنگی شدید قرار می‌دهد.
دفتر هماهنگی امور کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل متحد اعلام کرد که حدود ۲۰ میلیون شهروند افغانستان با گرسنگی شدید روبرو هستند؛ همچنین ۶ میلیون نفر ‌از آن‌ها در یک قدمی قحطی قرار دارند.
دفتر هماهنگی امور کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل متحد اعلام کرد که حدود ۲۰ میلیون شهروند افغانستان با گرسنگی شدید روبرو هستند؛ همچنین ۶ میلیون نفر ‌از آن‌ها در یک قدمی قحطی قرار دارند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌های عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
سازمان ملل متحد روز دوشنبه اعلام کرد که تاکنون موفق به جمع‌آوری یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار کمک برای میلیون‌ها نفر از ساکنان کشور جنگزده یمن شده است.
سازمان ملل متحد اعلام کرد که بیش از ۲۱ میلیون شهروند یمنی به کمک و حمایت نیاز دارند.
کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد اعلام کرد که طبق تخمین های اولیه، در پی زلزله مرگبار اخیر در سوریه ۵.۳ میلیون نفر آواره و بی خانمان شده اند.
طبق این گزارش، در سال‌های اخیر سیستم این مدارس برای کودکان تبتی "برنامه‌های اجباری" را در مقیاسی بزرگ با هدف "همگون‌سازی" تبتی‌ها نسبت به فرهنگ اکثریت هان ارائه داده است؛ اقدامی که با استاندار‌های بین‌المللی حقوق بشر مغایرت دارد.
پیش‌بینی می‌شود که مناطقی در غرب آسیا و شمال آفریقا طی سال‌های آینده به کم‌آب‌ترین مناطق جهان تبدیل شوند. تقاضا برای برخورداری از آب به دلیل رشد سریع جمعیت این مناطق افزایش یافته است. براساس آمار‌های سازمان ملل متحد، جمعیت این مناطق در سال ۲۰۱۶ به چهارصد میلیون نفر رسید و پیش‌بینی می‌شود که تا سال ۲۰۵۰ جمعیت این مناطق از مرز ۶۷۰ میلیون نفر عبور کند.
سازمان ملل هشدار داد ۶ میلیون نفر از ساکنان افغانستان در آستانه قحطی قرار دارند. به گفته سازمان ملل، دو سوم کل جمعیت افغانستان سال آینده به کمک های بشردوستانه نیاز خواهند داشت.
سخنگوی دبیر کل سازمان ملل می گوید توافق نامه صادرات غلات میان روسیه و اوکراین در کاهش قیمت مواد غذایی و به تبع آن جلوگیری از فقر شدید شماری زیادی تاثیر داشته است.
هند با هدف مشارکت در اقدمات سازمان ملل متحد در راستای مقابله با تروریسم، نیم میلیون دلار به این نهاد کمک کرد.
دفتر امور بشردوستانه سازمان ملل در گزارشی اعلام کرد: تعداد کلی افرادی که در یمن به کمک نیاز دارند به ۲۳ میلیون و چهار صد هزار نفر یا حدود سه چهارم جمعیت این کشور ۳۰ میلیونی رسیده است.
سازمان ملل اعلام کرد که از زمان وقوع کودتا در میانمار تا کنون، بیش از یک میلیون نفر آواره شده‌ اند.
بر اساس گزارش سازمان ملل متحد، ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر یا تقریباً نیمی از جمعیت سومالی از خشکسالی رنج می برند، و از میان آنها ۲۱۳ هزار نفر در معرض خطر گرسنگی هستند.
سازمان ملل متحد هشدار داد که افغانستان با بحران‌های انسانی، اقتصادی، اقلیمی و مالی مواجه بوده و ۶ میلیون نفر از جمعیت این کشور با خطر «گرسنگی» مواجه است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌های عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ