در روز دوم مسابقات بین المللی کشتی فرنگی قرقیزستان، برادران گرایی در اوزان 72 و 77 کیلوگرم به مصاف رقبای خود می روند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمتر از یک ماه دیگر از زمان نمایش تابلوی منحصر به فرد سوخت معرق در موزه هنر ایران باقی مانده است.
بورس تهران برای دومین روز متوالی توانست که در مدار مثبت حرکت کند و رنگ سبزی را بر نقشه معاملاتی خود به نمایش بگذارد. بورس فردا چگونه خواهد بود؟
زمانی که این ارابه کشف شد، خیلی‌ها به خاطر شکل منحصر به فرد و خارق‌العاده‌اش، نام «لامبورگینی عهد باستان» را روی آن گذاشتند.
ملی‌پوش چپ‌پای ایران امیدوار است نمایش خوبی مقابل ازبکستان داشته باشند.
روبرت آندریخ، هافبک بایر لورکوزن، در آستانه بازی فردا با رم در نیمه نهایی لیگ اروپا، هشدار داد تیم مورینیو ممکن است دست به تحریک آنها بزند.
فرمانده هوانیروز ارتش در حاشیه برگزاری تمرین رژه بالگردی گفت: در رژه بالگردی فردا به مناسبت 29 فروردین (روز ارتش) دستاوردهای جدید ما همچون موشک شفق به نمایش درمی‌آید.
کارلو آنچلوتی رمز پیروزی در ال‌کلاسیکو را صبور بودن می داند و اینکه بدون عجله و انجام کارهای عجیب و غریب، نمایشی کامل ارائه دهند.
سیمونه اینزاگی ضمن ستایش از بازیکنانش به خاطر ارائه نمایش خوب برابر پورتو در لیگ قهرمانان گفت که حالا فقط باید روی پیروزی برابر یوونتوس تمرکز کنند. او غیبت میلان اشکرینیار را نیز تایید کرد.
ژاوی تاکید کرد که فردا بارسا برابر رئال نمایشی متفاوت با ال‌کلاسیکوی قبلی خواهد داشت و هجومی بازی می کند.
بورس امروز برخلاف روز گذشته مسیری صعودی را در پیش گرفت با بازدهی مثبت همراه شد اما نتوانست قدرت بالایی را از خود به نمایش بگذارد و بار دیگر به مرز ۱.۸ میلیون واحدی نزدیک شد. آیا بازار سهام به زودی دو میلیون واحد را خواهد دید؟
ژول کنده، مدافع بارسلونا، در کنفرانس مطبوعاتی بازی فردای تیمش مقابل منچستریونایتد می‌گوید بارسا با اعتماد به نفس بالا وارد زمین شده و بهترین عملکردش را به نمایش می‌گذارد.
فردا مقارن با ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در راستای «جهاد تبیین»، برخی از دستاوردهای دفاعی جمهوری اسلامی ایران در معرض دید مردم شریف و راهپیمایان قرار خواهد گرفت.
مهاجم گابنی روزهای خوبی را در چلسی پشت سر نمی گذارد و انتقادات زیادی را متوجه خود می بیند.
ریو فردیناند با ستایش از درخشش لیونل مسی در بازی امشب آرژانتین و استرالیا عملکرد او در این مسابقه را بهترین نمایش فردی در جام جهانی قطر دانست.
حالا نه که حرف زدن و نزدن احمدی‌نژاد مهم باشد، گو این که او کلا خیلی مستدل و مبنایی حرف نمی‌زند، اما درد اینجاست که خب مرد حسابی با این سکوتی که کردی، فردا که بخواهی در نارمک و فلان روستای دورافتاده نمایش همراهی با مردم بگیری، کسی باورت نمی‌کند.
حالا نه که حرف زدن و نزدن احمدی‌نژاد مهم باشد، گو این که او کلا خیلی مستدل و مبنایی حرف نمی‌زند، اما درد اینجاست که خب مرد حسابی با این سکوت کبری که کردی، فردا که بخواهی در نارمک و فلان روستای دورافتاده نمایش همراهی با مردم بگیری، کسی باورت نمی‌کند.
سپاه پاسداران ۱۳ آبان را عرصه نمایش ایستادگی مقاومت و استکبار ستیزی ملت ایران و میدان رسوایی و استیصال رژیم تروریستی آمریکا دانست.
سپاه پاسداران با صدور بیانیه ای، با گرامیداشت ۱۳ آبان ماه، تظاهرات سراسری فردا را صحنه نمایش استکبار ستیزی ملت ایران و اعلام شکست فتنه امریکایی صهیونیستی اخیر در جنگ ترکیبی دانست.
فیلیپس به تازگی یک مانیتور جدید دو در یک با نمایشگر دوگانه در چین عرضه کرده است. این مانیتور دو فناوری صفحه نمایش LCD و E-Ink را ارائه می‌دهد.
کارلو آنچلوتی پس از پیروزی رئال برابر سلتیک، نمایش ادن هازارد را ستایش کرد و در مورد مصدومیت کریم بنزما نیز گفت که فردا همه چیز مشخص خواهد شد.
کریم انصاری فرد اولین بازی خود برای اومونیا را برگزار کرد که نمایش او امیدوار کننده بوده است.
جت مسافربری اوورچر می‌تواند در ۸ ساعت از لس‌آنجلس به سیدنی و طی ۳.۵ ساعت از نیویورک به لندن برسد.
«تکه‌های یک زن» آن فیلمی است که فردی برای داشتن یک تجربه‌ احساسی خاص تماشا می‌کند. بخش‌هایی از آن امیدوارکننده است، بخش‌های دیگر نابودکننده. فیلم تلاش ندارد داستان را الکی تغییر بدهد، بلکه می‌خواهد آن را طوری به ما ارائه کند که باعث بشود بیننده ارتباط عمیقی با شخصیت‌ها برقرار کند؛ داستانی که بسیار رایج‌تر از چیزی است که احتمالا خیلی‌ها باور داشته باشند.
این دوره جشنواره فیلم فجر با نمایش 22 فیلم بلند داستانی، 10 فیلم کوتاه داستانی و 10 فیلم مستند در حالی از فردا آغاز می‌شود که با توجه به غیبت شماری از مدعیان، تردیدهایی نسبت به کیفیت این دوره از جشنواره وجود دارد؛ هرچند انتظار می‌رود از میان چهره‌های تازه وارد سینما شاهد کشف کارگردانان بااستعدادی باشیم که این عرصه صحنه درخشش‌شان باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ