رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی، غائله اخیر را مهر تأییدی بر مظلومیت بسیج دانست و تأکید کرد که بسیج شهید می‌دهد، ولی در راهبرد «کشته‌سازی» دشمن بازی نمی‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد مهاجری، فعال اصولگرا می‌گوید: با روش‌های فعلی زیانی که ورود پلیس به مساله حجاب وارد می‌کند بیش از سودی است که اصلا وجود ندارد. با اقدامات پلیسی چند خانم بی‌حجاب باحجاب شدند؟ جز تولید نفرت و کینه هیچ دستاوردی نداشته است. کاری نکنند که حتی اقدامات برخی مسئولان از سوی بانوان باحجاب قابل دفاع نباشد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای حل مشکل مالی اعضای تیم در شروع تمرینات پیش فصل چاره ای جز پرداخت نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان پیدا نکرد.
سخنگوی پلیس از پایان غائله حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان با هلاکت هر ۴ تروریست مهاجم خبر داد.
زاهدان - صبح امروز حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان صورت گرفت که تاکنون شهادت دو مأمور فراجا تأیید شده و با هلاکت هر چهار تروریست غائله به پایان رسیده است.
جنگ مغلوبه شد و استقلال که با پیشنهاد ۱۰۰ میلیاردی به گلر پرسپولیس در آستانه فروپاشی اردوگاه رقیب بود، حالا مدیر موقت خود را هم از دست داد؛ مدیری که خزنده به صندلی اول باشگاه رسید، ولی حالا باید به رستوران‌داریش برگردد.
جنگ مغلوبه شد و استقلال که با پیشنهاد ۱۰۰میلیاردی به گلر پرسپولیس در آستانه فروپاشی اردوگاه رقیب بود، حالا مدیر موقت خود را هم از دست داد! مدیری که خزنده به صندلی اول باشگاه رسید اما حالا باید به رستوران داری اش برگردد
در شرایطی که چهره‌های شاخص کشتی فرنگی ایران از عملکرد رئیس هیات استان خوزستان گلایه مند هستند، باید دید رئیس فدراسیون بدون حضور نایب رئیس خود به غائله نارضایتی‌ خوزستانی‌ها پایان می‌دهد یا خیر؟
چند نمونه از دروغ‌پردازی‌های ضدانقلاب درباره وضعیت زندانی‌ها را مشاهده می‌کنید.
در موقعیتی که شوروی با شکایت آلمان نازی و فتح برلین پیروز اول جنگ جهانی دوم و ابرقدرت دنیای جدید محسوب می‌شود، ایران به‌عنوان کشوری که تحت اشغال نیرو‌های متفقین بود ابزار‌های کمی برای ایستادگی مقابل شوروی داشت، با این وجود توانست با یک مقاومت تاریخی و مردمی و مخالفت همه نیرو‌های سیاسی داخلی و دیپلماسی قوی از تمامیت ارضی خود دفاع و شوروی را وادار به ترک خاک خود کند.
نادر نوروزشاد گفت:در دوره آقای خاتمی شهید سلیمانی یک قله و یک کنش سیاسی داخلی داشت و آن امضا یا بنا به روایتی تلاش برای جمع‌آوری امضا‌های نامه ۲۴ فرمانده سپاه به منظور هشدار به آقای خاتمی بود. واقعیت امر این است که گویا ایشان در آن مقطع، احساس خطری می‌کرد و برای اینکه این خطر تبدیل به یک انفجار نشود با یک نامه تند این غائله را خواباند. در واقع ایشان معتقد بود اگر این نامه به خاتمی داده شود، آن نگرانی‌ها خوابیده می‌شود، زیرا او نگرانی‌هایی را در سپاه می‌دید که خطرناک بود و با دادن این نامه آن انرژی‌ها تخلیه می‌شد.
نشست «از جریان‌سازی برای انقلاب زنانه تا واقعیت غائله زنانه» با حضور شرکت‌کنندگانی از ۹ ملیت مختلف برگزار شد.
حسینی گفت: نیرو‌های انتظامی، بسیج و سپاه در این مدت خویشتن‌داری کردند، زیرا نمی‌خواهند به کسانی که فریب خورده اند، آسیبی برسد. آن‌ها فکر می‌کنند در موضع ضعف قرار داریم، در حالیکه ما همانی هستیم که داعش را سرجای خود نشاندیم و قطعاً در کشور خود هم می‌توانیم هر زمان که مسئولان اراده کنند، این غائله را ختم و به سرعت اقدام نماییم.
یک مقام آگاه گفت: «این غائله در حدود نیم ساعت به طول کشید و با حضور پلیس پایان یافت.»
آیت الله العظمی جوادی آملی تاکید نمودند: اگر این دو اصل روشن بشود که چه کسی ما را آفرید؟ و بعد هم به کجا میرویم؟ آیا می پوسیم یا از پوست به در می آییم؟ تمام غائله اخیر می خوابد، مرگ از مهمترین عوامل تربیت است که این غائله را می خواباند.
حضرت آیت الله جوادی آملی بیان داشتند: شعار «زن، زندگی، آزادی» را ما هم قبول داریم؛ اما دو چیز است که اساس کار بوده و از یاد‌ها رفته است: اول اینکه تمام این هویّت مرا چه کسی به من داده است؟ دوم آیا من می‌میرم و می‌پوسم یا از پوست به در می‌آیم؟! الآن مشکل جدّی بشر کنونی، جریان مرگ است و این غائله اخیر هم همین طور است.
توضیحات محمد لسانی کارشناس فضای مجازی از کودتای رباتیک در ایجاد هجمه‌های رسانه‌ای در فضای مجازی در غائله اخیر اغتشاشات را مشاهده می‌کنید.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی افزود: مطالبه جامعه، بازگشت ثبات و آرامش به جامعه است لذا این توقع را ما و مردم ما از نیروهای خدوم انتظامی داریم که این غائله را یکباره تمام کنند انشالله.
رییس سابق فدراسیون سوارکاری از تفاهم با وزارت ورزش و جوانان به منظور تجدید انتخابات این فدراسیون خبر داد و گفت: باید مسائل و مشکلات را درون خانواده حل کرد و مراجع بین‌المللی جز خانه خراب کردن فدراسیون‌های ورزشی، نقشی نداشته‌اند.
استارت انفجاری مهدی تارتار برای جدا کردن بازیکنانش در یک درگیری شدید، آخرین پرده از بازی مس کرمان - ذوب‌آهن بود.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ