وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ثبت نام حج آغاز شده و دولت حمایت خوبی از حج انجام داده و مصوبه خوبی داشتیم. ان شاءالله زائرین عتبات با دغدغه کمتری در این دوران حضور پیدا خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: طبق پیش‌بینی اولیه ثبت‌نام اربعین بعد از حج آغاز خواهد شد.
معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت با اشاره به اعلام اولویت‌های جدید، از تکمیل شدن روند ثبت نام در کاروان‌های حج ۱۴۰۲ در روزهای آتی خبرداد.
بنابر اطلاعیه قبلی سازمان حج و زیارت، قرار بود ثبت‌نام از اولویت سوم (دارندگان اسناد ودیعه‌گذاری حج تا پایان فروردین ۱۳۸۶) در ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه چهاردهم اسفندماه ۱۴۰۱ و اولویت چهارم (دارندگان اسناد حج تا پایان اردیبهشت ۱۳۸۶) از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه شانزدهم اسفندماه آغاز شود که بنا بر اعلام جدید این سازمان، به‌دلیل استقبال مشمولان تشرف و تکمیل ظرفیت کاروان‌ها تا "اطلاع ثانوی" امکان ثبت‌نام ودیعه‌گذاران سال ۸۶ وجود ندارد.
سازمان حج و زیارت در خصوص ثبت نام در کاروانهای حج تمتع سال ۱۴۰۲ اطلاعیه‌ای صادر کرد.
سازمان حج و زیرات از متقاضیان حج تمتع ۱۴۰۲ خواسته است تا از فردا نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام خود اقدام کنند.
حسینی رئیس سازمان حج و زیارت گفت: اولویت سفر حج با کسانی است که در سال ۹۹ ثبت نام کردند و نتوانستند به خاطر کرونا به حج بروند و پولشان را کامل واریز کرده اند می باشد.
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: قطعاً امسال حج دو نرخی خواهیم داشت زیرا کسانی که سال ۹۹ ثبت نام کردند با تخصیص ارز ۹ هزار تومانی ثبت نام خود را تکمیل کردند.
معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: ثبت‌نام مشمولان حج ۱۴۰۲ از ۳۰ دی‌ماه آغاز می‌شود.
معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از آغاز جذب کادر درمانی اربعین ۱۴۰۲ خبر داد.
معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از آغاز جذب کادر درمانی اربعین ۱۴۰۲ خبر داد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: پزشکان تا پایان آذر مهلت دارند در سامانه جذب و اعزام این مرکز جهت اعزام به حج تمتع اطلاعات خود را ثبت کنند.
ثبت نام پزشکان برای حج ۱۴۰۲ آغاز شد
مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر در فراخوانی شرایط جذب پزشکان برای حج 1402 را اعلام کرد.
وضعیت حج تمتع در سال ۱۴۰۲ هنوز نامعلوم است، مذاکرات کشور‌ها با وزارت حج عربستان آغاز نشده و سهمیه‌ای حج پیش‌رو نیز همچنان نامشخص است. با این وجود، معاون سازمان حج و زیارت می‌گوید: «اولویت در حج آینده با ودیعه‌گذارانی است که در سال ۱۳۹۹ ثبت‌نام کرده‌اند»؛ همان افرادی که سه دوره از حج جا مانده‌اند.
مسئول نظارت بر قرارداد بیمه زائران اربعین حسینی سازمان حج توضیحاتی را در خصوص بیمه زائران اربعین اعلام کرد.
مدیر کل برنامه ریزی و پذیرش و اعزام عتبات عالیات سازمان حج آخرین آمار ثبت نام زائران اربعین را اعلام کرد.
مدیر کل برنامه ریزی و پذیرش و اعزام عتبات عالیات سازمان حج آخرین آمار ثبت نام زائران اربعین را اعلام کرد.
مدیر کل برنامه ریزی و پذیرش و اعزام عتبات عالیات سازمان حج آخرین آمار پیش ثبت نام و ثبت نام قطعی زائران اربعین را در سامانه سماح تشریح کرد.
سازمان حج و زیارت در خصوص وضعیت زائران کشورمان در عراق با توجه به شرایط کنونی این کشور اطلاعیه ای صادر کرد.
رئیس سازمان حج و زیارت، از فعالیت بیش از ۴۰۰ نفر از کارگزاران در واحد امداد و راهنمایی زائران و گمشدگان در اربعین خبر داد و گفت: ۲ میلیون و ۴۰ هزار نفر در سامانه سماح نام نویسی کرده اند.
سازمان حج و زیارت برای متقاضیان زیارت اربعین حسینی امسال که مرحله پیش ثبت نام را با موفقیت گذرانده اند، اطلاعیه ای صادر کرد.
سازمان حج و زیارت برای متقاضیان زیارت اربعین حسینی امسال که مرحله پیش ثبت نام را با موفقیت گذرانده اند، اطلاعیه ای صادر کرد.
معاون عتبات سازمان حج و زیارت درباره الزامی یا اختیاری بودن ثبت نام در سامانه سلاح گفت: با توجه به لغو ویزا، برای اینکه هر شخص خودش را بیمه کند، ثبت‌نام در سامانه سماح لازم و ضروری و شرط خروج از مرز است.
معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: از تعداد ثبت نام کنندگان ۶۲ درصد آقایان و ۳۸ درصد بانوان می‌باشند که بیشترین درخواست خروج نیز حدود ۶۲ درصد از مرز زمینی مهران است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ