بازدهی دو ساله خزانه‌داری آمریکا بالاترین میزان از سال ۲۰۰۷ تاکنون را به ثبت رساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت جهانی طلا امروز (پنجشنبه) به پایین‌ترین حد خود در پنج ماه اخیر رسید زیرا بازدهی دلار و خزانه‌داری آمریکا افزایش یافت.
قیمت طلا امروز با کاهش ارزش دلار، بازده خزانه‌داری آمریکا و سهام آسیایی افزایش یافت.
صندوق سهامی سرو بهترین راه سرمایه‌گذاری طی چهار سال اخیر بوده است. برای آشنایی با این صندوق، این مقاله را مطالعه کنید.
قیمت طلا روز جمعه و پیش از تعطیلی بازار کاهش یافت، زیرا آمار‌های شغلی بالاتر از حد انتظار آمریکا، بازدهی خزانه‌داری را افزایش داد، اما در مسیر افزایش هفتگی قرار داشت، زیرا افزایش نرخ بیکاری امید به توقف افزایش نرخ بهره فدرال رزرو را حفظ کرد.
بر طبق بررسی ها، در روزهای انتهایی اردیبهشت ماه، برخی از صنایع با استقبال کدهای حقیقی مواجه شدند که نشان دهنده تغییر روند معاملات سهامی بود.
رضا عیوض‌لو گفـت: سرمایه‌گذاری بلندمدت در بورس نسبت به سایر بازارها بازدهی بیشتری دارد و مأمنی برای در امان ماندن از تورم به شمار می‌رود.
بورس در ابتدای معاملات امروز با اصلاح کار خود را آغاز کرده بود که در انتهای معاملات به رشد تغییر جهت داد.
کارشناس بازار سهام گفت: دو گروه پتروشیمی و پالایشی نسبت به سایر گروه‌های بورسی در سال ۱۴۰۱ بازدهی بهتری را بدست آورده‌اند. در سال ۱۴۰۲ کدام گروه‌ها بازدهی بهتری خواهند داشت؟
حمید فاروقی گفت: با فرض تثبیت فروش مقداری شرکت‌ها، تورم منجر به افزایش درآمد فروش خواهد شد. صنایعی که محصول خود را بر اساس قیمت‌های جهانی و در بورس کالا عرضه می کنند (از جمله پتروشیمی‌ها، فولادی‌ها و معدنی و همینطور شرکت‌های کوچکی که وزن قابل توجهی از فروش آنها صادراتی است) احتمالاً زودتر از تورم تاثیر خواهند پذیرفت.
از مرداد ماه ۱۳۹۹ که ریزش بورس آغاز شد تا به این ماه تقریبا ۲۸ ماه گذشته است و در این مدت برخی نماد‌ها توانستند سقف خود را بزنند و برخی دیگر سهامداران خود را بیچاره کردند. نکته قابل توجه بازدهی یک میلیون و ۳۹۰ هزار درصدی یک نماد بود!
قیمت طلا در معاملات اولیه آسیا امروز (پنجشنبه) پس از جهش بیش از یک درصدی طلا در جلسه قبل به دنبال عقب‌نشینی دلار و بازده خزانه‌داری آمریکا تغییر چندانی نداشت.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، هفته آینده کدام نماد‌ها مجمع برگزار می‌کنند؟، کدام نماد بیشترین سوددهی را داشت؟، کدام نماد سود بیشتری را شناسایی کرده است؟، پیش بینی قیمت طلا، عرضه پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس چه زمانی انجام خواهد شد؟، از برخورد سازمان بورس با یک کارگزاری تا استیضاح وزیر صمت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بازدهی خزانه‌داری آمریکا رکورد زد
در این مطلب به جزییات بازدهی بازار‌های مالی در ۶ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ پرداخته شده است. کدام بازار بازدهی بالاتری داشته است؟ درصورت سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیون تومانی بیشترین ضرر و بیشترین سود در هر بازار در این ۶ ماهه به چه میزان بوده است؟
این نماد از ابتدای سال روند قیمتی صعودی شدیدی داشته است و قیمت سهام رشد بیش از ۹۶۶ درصد را در این شش ماهه تجربه کرده است. صورت‌های سود و زیان بهار از رشد ۳۳۸ درصدی سود خالص سه ماهه ابتدایی امسال به نسبت سال قبل خبر می‌دهد.
محصولی دانش بنیان با کمک فناوری ژئوماتیک طراحی و تولید شد که امکان بازدهی بیشتر برای تولید محصولات زراعی را به کشاورزان می‌دهد.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: طرح جهش تولید در دیمزارهای استان یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بازدهی دارد.
کمیته تعیین وضعیت متین کریم‌زاده را در پرونده شکایت شاهین بوشهر محکوم کرد.
پس از اینکه ستاد مقابله با کرونا در ورزش به دلیل فروکش کردن موج بیماری تعطیل شده بود با شیوع این ویروس، مجددا امروز تشکیل جلسه داد .
وزیر ورزش و جوانان گفت: ما از اجرای قانون وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان کوتاهی نکردیم.
در یک رویداد جالب توجه، یک مشتری در حیاط بیرونی یک رستوران در کشور چین موفق به شناسایی ردپای یک دایناسور شد.
Anthem یک موتورسیکلت الکتریکی سبک و بسیار مقرون به صرفه با قیمت ۷۸۰۰ دلار است که نقطه اوج تخصص غنی تیم تحقیقاتی Ryvid را نشان می‌دهد.
به این موضوع فکر کنید که اگرچه خطر تصادف رانندگی در یک روز معین برای یک راننده ناچیز است اما روزانه میلیون‌ها راننده در جاده‌ها، با تصادفات متعددی مواجه می‌شوند.
بازار سهام در سال ۱۴۰۰ یکی از راکدترین روزهای عمر خود را تجربه کرد، به طوری که سال را در محدوده یعنی یک میلیون و ۳۴۵ هزار واحد به پایان رساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ