تیاگو پینتو، مدیر رم، مدعی شد این باشگاه هرگز احتمال جذب کریستیانو رونالدو را بررسی نکرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مژه‌های مغناطیسی به عنوان ابزار‌های آرایشی آسان و ایمن به بازار عرضه می‌شوند. اما در عین حال چشمان شما مهم و ظریف هستند و حتی در صورت استفاده از این مژه‌ها این احتمال وجود دارد که به عفونت و زخم چشم دچار شوید، پس بد نیست بیشتر درباره این مژه‌ها و نکات ایمنی مرتبط با آن بدانید
خط دروازه بایرن مونیخ هنوز هیچ وضعیت مشخصی ندارد و حتی این احتمال وجود دارد که ناگهان در ابتدای فصل نامی درون دروازه این تیم باشد که هیچکس انتظارش را ندارد.
این احتمال باید در نظر گرفته شود که در بسیاری از مواقع قاچاق اتوبوسی یا حتی غیر اتوبوسی این حیوان در معرض خطر انقراض با موفقیت انجام گرفته و از دید مردم پنهان مانده تا موضوع به محیط زیست گزارش شود و نسبت به ضبط توله‌های این جانور نادر اقدام گردد.
براساس نتایج پژوهشی تازه باغبانی با نتایج سلامتی بهتر از جمله احتمال پایین‌تر خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی و حتی دیابت مرتبط است. تحقیقات نشان می‌دهند که باغبانی هم چنین می‌تواند خطر افسردگی و اضطراب را کاهش دهد. نتایج نشان می‌دهند باغبانی در فضای باز بسیار سودمند است، اما باغبانی در فضای داخلی نیز می‌تواند سودمند باشد.
وقتی ایران ناچار شود به راه‌های دیگری جهت حل تنش‌های آبی با طالبان روی آورد، بدون تردید به همان میزان به سمت تنبیه طالبان نیز به شکل هایِ دیگری پیش خواهد رفت. به عنوان مثال ممکن است که استفاده افغانستان از دریا‌های آزاد از طریق خاک ایران که به عنوان یک امتیاز به افغانستان داده شده، از بین برود و یا ممکن است در حوزه‌های اقتصادی، تجاری، سیاسی و حتی امنیتی، همکاری‌های لازم با طالبان صورت نگیرد. هر کدام از این گزینه‌ها به اندازه کافی، برای طالبان دردسرساز و تنبیه‌کننده هستند
وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: قبلا صحبت از احتمال ریزش سکوها بود، اما در آخرین آزمایش که توسط وزارت راه صورت گرفت گزارش مهندسان فنی این بود که حتی یک میلی‌متر امکان جابه‌جایی وجود ندارد.
وزیر ورزش با تاکید بر این که بررسی های لازم در مورد استحکام ورزشگاه آزادی تهران صورت گرفته است گفت: احتمال حتی یک میلیمتر جابجایی هم داده نشد و بنای استادیوم از استحکام بالایی برخوردار است.
احتمال حضور کوین یامگا در دیدار نیمه نهایی و حتی فینال احتمالی جام حذفی بعید است و او قصد دارد فردا ایران را ترک کند.
با حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، حالا حتی احتمال دارد تیم چهارم لیگ برتر امسال هم سهمیه آسیایی کسب کند.
خبر‌ها حاکی از احتمال تداوم حضور ژوائو فیلیکس در چلسی برای فصل بعد است، حتی اگر آبی‌های لندن تمایلی به پرداخت 89 میلیون پوند برای خرید او نداشته باشند.
در دنیای واقعی دانشمندان نمی‌دانند که این ویروس‌ها پس از قرار گرفتن در شرایط امروزی چه مدت زمانی می‌توانند عفونی باقی بمانند یا این که چه میزان احتمال دارد که ویروس با میزبان مناسب مواجه شود. تمام ویروس‌ها پاتوژن‌های بیماری زا نیستند. برخی از ویروس برای میزبان خود خوش خیم یا حتی مفید هستند. ع
نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که مصرف منظم مُلین‌ها برای کاهش یبوست ممکن است احتمال ابتلا به زوال عقل را در آینده افزایش دهد. این خطر حتی در میان افرادی که از چندین نوع مُلین یا مُلین‌های اسمزی استفاده می‌کنند، بیشتر است.
گوگل نمی‌تواند با فکر کردن مانند یک مدیر فعلی به رشد خود ادامه دهد و یا حتی زنده بماند. گوگل باید خود را دوباره اختراع کند. گوگل هر چه زودتر متوجه این موضوع شود احتمال زنده ماندن و بقای خود را افزایش خواهد داد.
با توجه به هشدار هواشناسی استان مازندران، مبنی بر افزایش دما تا روز پنج شنبه هفته جاری، یگان حفاظت و مامورین حفاظتی شهرستان‌های تابعه و شرکت‌های مجری، ضمن حضور مستمر و مداوم در صف و عرصه‌های جنگلی، تمهیدات لازم بابت تامین و فراهم آوری تجهیزات ضروری و حتی ابتدایی اطفا ء حریق را اندیشیده تا در صورت بروز آتش سوزی با آمادگی لازم، اقدامات بازدارنده و اطفائی را اعمال کنند.
سفیر ایران گفت: تهران با لغو روادید بین دو کشور موافقت کرد. حتی در کشور ما برای این موضوع اقداماتی انجام شده است. ما منتظر نظر مقامات روسیه هستیم. اگر روسیه نیز مانند ما اعلام کند که چنین آمادگی وجود دارد، می‌توانیم در مدت کوتاهی رژیم بدون روادید را اعلام کنیم.
مالکیت توپ و پاس های بی شمار بین هافبک‌های این تیم کمکی به تغییر نتیجه نکرد و حتی احتمال داشت روی ضد حملات دروازه سرخپوشان باز شود و بازی را دست خالی ترک کنند.
علیرضا زاکانی ماه پیش از افتتاح دو کارخانه آسفالت تا پایان سال و تبدیل ۲۰۰هکتار از بوستان ولایت به بوستان فناوری خبر داد و حتی در نشست با نمایندگان مجلس اعلام کرد: «در حال آماده‌سازی دو کارخانه بزرگ ۲۵۰تنی آسفالت هستیم که تا پایان سال افتتاح می‌شود.»، اما این خبر، نگرانی‌های بسیاری در پی داشت چراکه به نظر بسیاری از کارشناسان، این کارخانه علاوه بر شرق تهران، شهر‌های پردیس، لواسان و دماوند را هم به آلودگی می‌کشاند.
براساس مطالعه انجام‌شده، سطوح بالای NR (نیکوتین آمید ریبوزید) که اغلب به‌عنوان مکمل ضد پیری شناخته می‌شود، می‌تواند خطر ابتلا به سرطان را در افراد بالا ببرد. این موضوع نه تنها احتمال افزایش خطر ابتلا به سرطان سینه را افزایش می‌دهد، بلکه براساس نتایج مطالعه و نظر محققان، حتی می‌تواند باعث گسترش سرطان تا مغز نیز شود.
همه سرطان‌ها در هر فردی یکسان نیستند، به خصوص از نقطه نظر علائم متابولیک. اغلب اوقات سرطان‌ها حتی می‌توانند متابولیسم خود را قبل یا بعد از شیمی درمانی تغییر دهند.
تیم فوتبال استقلال این فرصت را دارد تا به صدر جدول صعود کرده و حتی این شانس را دارد که صدرنشینی‌اش را تثبیت کند.
نماینده مراغه اضافه کرد: حتی گروهی پیش‌بینی می‌کردند با توجه به احتمال هماهنگی اروپا و آمریکا و پذیرش ایران، این توافق طی یکی-دو روز انجام شود، اما اخیرا با یادداشتی که آمریکا ارسال کرده است تقریبا امیدها برای توافق دارد از بین می‌رود.
آیا کسی حتی یک درصد احتمال این را می‌دهد که رئیس صداوسیما و سایر مدیران سازمان، نسبت به لزوم پوشش بحران بی‌آبی در شهرکرد و همدان آگاه نباشند؟ یعنی حتی اگر یک کلمه هم در این‌باره نگفته‌اند، به دلیل آن بوده که نمی‌دانستند باید لااقل یک کلمه در این‌باره بگویند؟
فاینورد می‌داند که انتقال جهانبخش حتی به صورت قرضی به تیم اوترخت، می‌تواند راه حل خوبی برای همه طرف‌های این ماجرا ارائه کند.
محققان توضیح دادند که سرکه سیب دیابت را درمان نمی‌کند، اما می‌تواند قند خون را کاهش داده و تنظیم کند. این یک مکمل به اندازه کافی بی‌خطر برای برنامه درمان دیابت شما است، بنابراین به خاطر داشته باشید که جایگزین هیچ دارویی نمی‌شود، بلکه مکمل آن است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ