رئیس انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: از مدیران خواسته‌ایم ترجیحا طراحی جدید برای ورودی‌های جدید انجام شود و برای دیگر ورودی‌ها رنگ و مدل تغییر نکند تا دانش‌آموزانی که احتیاج ندارند دوباره خریداری نکنند، زیرا به خاطر شرایط کرونا و غیرحضوری بودن مدارس، ممکن است لباس سال گذشته کارایی داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم ایرانی روستوف با پیراهن جدید این باشگاه به میدان می‌رود.
باشگاه منچسترسیتی از لباس دوم خود در فصل جدید رونمایی کرد.
مدافع جدید استقلال آماده انجام اولین بازی رسمی برای این تیم است.
باشگاه تراکتور از پیراهن جدید خود رونمایی کرد.
ستاره های سپاهان امروز در سالنی حضور پیدا کرده بودند که در آن مراسم رونمایی از لباس فصل آینده برگزار می شد.
تیم ملی شمشیربازی دانشجویان که عازم بازی‌های یونیورسیاد هستند باید منتظر بازگشت تیم بزرگسالان از ایتالیا باشند تا لباس‌هایشان به دستشان برسد.
باشگاه آرسنال از لباس دوم خود در فصل 24-2023 رونمایی کرد.
مهدی تارتار یک چالش دشوار دیگر را این بار در بندرانزلی آغاز کرده است.
باشگاه اینتر از لباس جدید خود برای فصل 24-2023 رونمایی کرد.
برند مشهور ایتالیایی تولیدکننده البسه ناپولی برای فصل آینده خواهد بود.
باشگاه برایتون از لباس دوم فصل جدید خود رونمایی کرد که شباهت زیادی به لباس اول ساسولو دارد.
اصفهان-رئیس اداره انجمن اولیا ومربیان اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: ورود مدیران مدارس به فرآیند تهیه لباس فرم و برنامه‌ریزی برای حمل‌ونقل دانش‌آموز ممنوع بوده و تخلف اداری محسوب می‌شود.
در قالب جشنواره مد آفرین با حضور طراحان لباس از دانشگاه‌های کشور ۱۰۰ طرح پوشش مناسب فروشندگان خانم مصوب شد تا به عنوان لباس فرم فروشندگان در واحد‌های صنفی استفاده شود.
پرستار سه فرزند شاهزاده ویلیام از زمانی که شاهزاده جورج هشت ماهه بود، عضوی از خانواده آن‌ها شد. او که اغلب در لباس‌فرم سنتی کنار آن‌ها است، نماینده یکی از مشهورترین موسسات آموزشی پرستاربچه در بریتانیا است.
پس از قرار گرفتن نام سپاه در بین گروه‌های تروریستی توسط پارلمان اروپا، مجریان تلویزیون در حمایت از سپاه با لباس فرم این نهاد روی آنتن زنده رسانه ملی حاضر شدند.
مجریان تلویزیون با لباس فرم سپاه در شبکه سه حضور یافتند./چندثانیه
ملی پوشان فوتبال ایران با لباس های فرم خود در مراسم بدرقه حضور یافته و سپس راهی نهاد ریاست جمهوری شدند.
سرپرست شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از راه‌اندازی باشگاه مخاطبان شهر زیرزمینی و انعقاد قرارداد تأمین لباس فرم و عینک راهبران خبر داد.
پزشک اورژانس بیمارستان لقمان می‌گوید: دو دانش آموز ۱۶ و ۱۷ ساله [ثنا.س و محدثه.ز] که لباس فرم مدرسه بر تن داشتند، توسط همکاران اورژانس تهران و با همراهی دو تن از معلمان یا اولیای مدرسه به اورژانس بیمارستان منتقل شدند که علایم شوک عصبی داشتند و بلافاصله با تزریق سرم و آرام بخش تحت نظارت همکاران ما قرار گرفتند.
سردار کرمی:‌ تاکتیک ما این است که آشکار برویم و در جایی قرار بگیریم تا آشوبگران ما را ببینند؛ اصلا فلسفه یگان ویژه این است که ترس را در دل ناامن‌کنندگان بیندازد.
سخنگوی شهرداری تهران در حساب توییتری خود نوشت:دانش آموزان با لباس فرم و دانشجویان با کارت دانشجویی از این خدمت بهره مند می‌شوند و همه به مدیریت و کاهش ترافیک آغاز سال تحصیلی کمک کنیم.
راه‌اندازی دوباره سرویس مدرسه اگرچه برای اغلب دانش‌آموزان یک اتفاق مثبت محسوب می‌شود و عدم استقبال از بازگشایی‌های نصفه و نیمه و دو ساعت در روز در سال‌های گذشته در زمان کرونا یکی از علت هایش نبود سرویس مدارس بود، اما افزایش سرسام‌آور هزینه‌های رفت و آمد با توجه به تحمیل هزینه‌های دیگری مثل «ثبت نام»، «کلاس‌های فوق برنامه»، «غذا»، «باشگاه»، «لباس فرم» و «تغذیه» موجب شده تا والدین برای ثبت نام سرویس مدرسه تردید کنند.
شورای رقابت ورود وزارت آموزش و پرورش و وزارت صمت را به بازار مانتوی مدارس ناقض مقررات فصل نهم قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی تشخیص داد و حکم بر توقف رویه مذکور صادر کرد.
اولیا معتقدند نه حق انتخاب کیفیت پارچه را دارند و نه محل دوخت و تهیه لباس‌ها را و همه چیز دستوری است! مسعود ابراهیمی، پدر یک دانش‌آموز تهرانی در منطقه ۱۷ است که مجبور است برای تهیه لباس فرم دخترش مبلغ ۳۵۰ هزار تومان را به یک تولیدی مستقر در سرای محله خانی‌آباد شمالی پرداخت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ