رئیس هیات هندبال سبزوار گفت: پنج نفر از هندبالیست‌های این شهرستان برای حضور در اردوی تیم ملی نوجوانان هندبال فراخوانده شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس فدراسیون فوتبال از همتای عربستانی خود دعوت کرده تا به ایران بیاید و درباره برخی برنامه ریزی های مشترک تصمیم گیری شود.
دروازه‌بان عراقی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به اردوی تیم ملی این کشور دعوت شد.
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال از دعوت مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال از یاسر المسحل رئیس فدراسیون فوتبال عربستان خبر داد.
دعوت شجاع و آقاسی بعداز ۲باخت تراکتور به تیم ملی!
شجاع خلیل‌زاده یکی از بازیکنانی است که در لیست تیم ملی حضور دارد.
سرمربی تیم ایرانی اتحاد کلبا امیدوار است تا تیمش لیگ امارات را با برد آغاز کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان بیان داشت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود و ۵ فقره سرقت به همین شیوه اعتراف کردند که تاکنون ۳ مال باخته شناسایی و به پلیس آگاهی دعوت شده‌اند، متهمان نیز جهت تکمیل تحقیقات و شناسایی دیگر مالباختگان تحت نظر پلیس آگاهی قرار دارند.
۹ هندبالیست بوشهری به جهت اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی شهرستان بافق استان یزد دعوت شدند.
رئیس جمهور پس از سفر فشرده و پرکار ۵ روزه به آمریکای لاتین که به دعوت رسمی رؤسای جمهور «ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا» صورت گرفت، عصر امروز جمعه به تهران بازگشت.
رئیس جمهور پس از سفر فشرده و پرکار ۵ روزه به آمریکای لاتین که به دعوت رسمی رؤسای جمهور «ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا» صورت گرفت، عصر امروز جمعه به تهران بازگشت.
با موافقت سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی و برای حضور در جام تختی با تغییر وزن دو کشتی گیر موافقت و به ۳ کشتی گیر به دلیل مصدومیت سهمیه داده شد.
وسلین وویوویچ ۳۱ هندبالیست را که ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه‌اند، به اردوی تیم ملی هندبال مردان دعوت کرد.
از سوی کادر فنی، ۵ شناگر به اردوی آماده‌سازی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین در استخر آزادی دعوت شدند.
اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران با سرمربیگری امیر قلعه نویی به زودی اعلام می‌شود و همگان در انتظار مشخص شدن نفرات دعوت شده و مقایسه آن با لیست جام جهانی هستند.
سبزوارـ رئیس هیئت هندبال سبزوار گفت: پنج نفر از هندبالیست‌های این شهرستان برای حضور در اردوی تیم ملی نوجوانان هندبال فراخوانده شدند.
میزان نوشت: آستیاژ حقیقی و امیر محمد احمدی در صفحات خود در اینستاگرام فراخوان تجمع در روز ۴ آبان ماه را منتشر و به اغتشاش دعوت کرده بودند.
تیم ملی پاراتیراندازی در حالی از امروز اردوی آماده‌سازی خود را برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین در سالن تیراندازی آزادی آغاز می‌کند که از ۵ ورزشکار دعوت شده، تنها ۲ تیرانداز در اردو حضور دارند.
وسلین وویوویچ ۲۴ بازیکن را به آخرین اردوی تیم ملی هندبال مردان قبل از اعزام به تورنمنت لهستان دعوت کرد.
اردوی آمادگی تیم ملی پاراتیراندازی با حضور ۵ ورزشکار از فردا(سه‌شنبه ۱۵ آذر) در سالن تیراندازی فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار می‌شود.
رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی درخصوص ایجاد فضای اعتراض و گفتگو برای دانشجویان در محیط دانشگاه اظهار کرد: این دانشگاه از جمله دانشگاه‌هایی است که بیشترین فضا را برای اعتراض دانشجویان فراهم کرده است. سند ما هم روزی است که آقای علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت به دانشگاه ما دعوت شدند. بهترین سالن آمفی تئاتر دانشگاه را برای این نشست انتخاب کردیم و تلاش کردیم حسن نیت خود را نشان دهیم. به تمامی دانشجویان از جمله دانشجویان همسو و غیر همسو با جریانات اخیر نیز اعلام کردیم که در نشست حضور پیدا کنند.
با وجود غیبت این پنج بازیکن در مرحله تازه به اتمام رسیده اردوی تیم ملی، نمی‌توان به صورت قطعی گفت آن‌ها دیگر شانسی برای دعوت به تیم ملی ندارند، اما این شانس در شرایط فعلی به کمترین میزان خود رسیده مگر اینکه کی‌روش با دعوت از این بازیکنان، آن‌ها را سورپرایز کند.
شیراز - پنج فرنگی کار از استان فارس به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
شیراز - پنج فرنگی کار از استان فارس به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
هفتمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی شنا جانبازان و معلولین از بیست و ششم شهریور ماه برگزار می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ