گزارش توسعه سفر و گردشگری که از سوی مجمع جهانی اقتصاد منتشر شده است، بر روندها و تغییرات اساسی در دینامیک تقاضای سفر و گردشگری تاکید دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع عبری گزارش دادند که وزیر دارایی رژیم صهیونیستی درصدد اختصاص بودجه ۷۰۰ میلیون شِکِلی (نزدیک به ۲۰۰ میلیون دلار) برای توسعه شهرک‌سازی در کرانه باختری است.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: گزارش کمیسیون درباره لایحه برنامه هفتم توسعه را تا آخر هفته جاری یا نهایتا اول هفته آینده نهایی می‌کنیم.
رییس موسسه مطالعاتی دین و اقتصاد گفت: تصمیم گیرانی در کشور ابتدا شوک وارد می‌کنند و بعد از افزایش قیمت ابراز شگفتی و ناراحتی می‌کنند. یا اجازه جولان به بانک‌های خصوصی می‌دهند در حالی که طبق گزارش دستگاه‌های رسمی طی این دو دهه که از ظهور بانک‌های خصوصی در ایران گذشته است، ما در حالی رشد حدود ۳۶ درصدی تولید داشتیم که کشور با ۱۰ هزار و ۲۵۰ درصد رشد نقدینگی مواجه شده است!
کمپین بین‌المللی برای نابودی تسلیحات هسته‌ای در گزارش جدید خود از افزایش هزینه‌کرد کشورهای مختلف جهان بر روی توسعه تسلیحات اتمی خبر داد.
منابع عبری گزارش دادند که وزیر توسعه و علوم کابینه رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی از اقدامات مخالفان طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو، مجبور به انصراف از مشارکت در یک نشست علمی در آمریکا شده است.
نمایندگان مردم در مجلس و اعضای کمیسیون امنیت ملی ضمن تأکید بر توسعه دیپلماسی اقتصادی و پارلمانی در نشست مشترک با سفرا به استماع گزارش عملکرد آنها پرداختند.
وزیر میراث فرهنگی درباره سرقت فرشهای سعدآباد، معدوم کردن فلزیاب ها و جای خالی میراث فرهنگی در برنامه هفتم توسعه توضیحاتی ارائه داد.
بر اساس آخرین گزارش سازمان توسعه صنعتی ملل متحد، رتبه ایران در شاخص عملکرد رقابت صنعتی طی سالهای ۲۰۱۶- ۲۰۲۰، بین ۵۲ تا ۵۷ متغیر بوده و رتبه آن در سال ۲۰۲۰ از ۱۵۴ کشور، ۵۵ بود.
امیرعبداللهیان در توییتی نوشت: گفتگو‌هایی مهم با برادرم مولود چاووش اوغلو در آنکارا- از توسعه همکاری اقتصادی و تجاری تا موضوع انرژی، آب، محیط زیست، همکاری مرزی و پارلمانی - داشتیم.
منابع عبری گزارش دادند که کابینه نتانیاهو در یک طرح بی‌سابقه، گام‌های اساسی برای مشروعیت بخشیدن به شهرک سازی ها و افزایش قابل ملاحظه شهرک‌های صهیونیست نشین در کرانه باختری، برخواهد داشت.
کمیسیون اجتماعی مجلس در گزارشی ضمن بررسی ابعاد چالشی صندوق های بازنشستگی تاکید کرد دولت باید احکام تکلیفی مورد نیاز در برنامه هفتم توسعه را برای اصلاح ساختار صندوق های بازنشستگی انجام دهد.
نمایندگان مجلس و رییس سازمان برنامه و بودجه می گویند براساس گزارش مشترک کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و سازمان برنامه و بودجه در سال ۱۴۰۱ کسری بودجه نخواهیم داشت و این مسئله نقطه مثبتی در روند ثبات اقتصادی کشور و کنترل نرخ تورم در آینده ای نزدیک خواهد شد.
طبق گزارش ها اپل توسعه «آیفون SE» جدید را لغو کرده است. به گفته مینگ چی کو، این شرکت اخیرا به تهیه کنندگان تجهیزاتش اعلام کرده نسخه چهارم آیفون SE را در ۲۰۲۴ میلادی عرضه نمی کند.
به دلیل مطالبات مکرر کارکنان دولتی مبنی بر ایجاد عدالت و رفع تبعیض ناشی از تنوع قراردادی در دستگاه‌ها و وجود انواع و اقسام قراردادها همچون مدت معین، مدت موقت، پیمانی و رسمی، نمایندگان در صحن علنی امروز با رسیدگی خارج از نوبت طرح ساماندهی کارکنان دولت موافقت کردند.
عضو شورای شهر تهران گفت: در حال ورود به چهارمین برنامه توسعه شهری هستیم اما هنوز گزارش عملکرد پایش برنامه سوم شهری به ما ابلاغ نشده است.
وبسایت خبری انگلیسی در تحلیلی نوشته دهه‌ها توسعه دقیق، ایران را به یک رقیب جدی در فناوری هواپیماهای بدون سرنشین تبدیل کرده و به آن نفوذ منطقه‌ای جدید می‌دهد.
معاونین رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گزارشی از روند پیشرفت روزافزون توسعه و تولید در کشور و ادامه سیاست‌های حمایتی دولت از بخش تولید به سران قوا ارائه کردند.
معاونین رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گزارشی از روند پیشرفت روزافزون توسعه و تولید در کشور و ادامه سیاست‌های حمایتی دولت از بخش تولید به سران قوا ارائه کردند.
گزارش جدید آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مدعی شده است که ایران برای توسعه غنی‌سازی در تأسیسات زیرزمینی خود تلاش می‌کند.
سازمان توسعه تجارت در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، گزارشی از رشد قابل توجه تبادلات تجاری کشورمان با روسیه در عرصه‌های مختلف و مثبت شدن تراز تجاری تهران با مسکو ارائه داد.
آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات به گفته‌های رئیس جمهور درباره مشکلات عدم توسعه زیرساخت در دولت قبل به عنوان دلیل کاهش فعلی سرعت اینترنت واکنش نشان داد.
ستاد توسعه فناوری نانو از انتشار «گزارش عملکرد سند گسترش کاربرد فناوری نانو ایران در سال ۱۴۰۰» خبر داد.
شرکت فولاد مبارکه در پوشش فعالیت اجتماعی، مقادیر قابل توجهی از منابع خود را به اشخاص حقیقی و حقوقی دولتی و غیر دولتی به صورت هدیه، کمک، تبلیغات و ... ارائه نموده است. بیش از 2 هزار میلیارد ریال بودجه مستقیم برای انجام کمک در کنار چند هزار میلیارد ریال بودجه در حوزه روابط عمومی، خدمات و در پوشش برخی پروژه های توسعه ای منجر به ایجاد لایه حفاظتی از مدیرعامل سابق فولاد مبارکه و خودداری مسئولان دولت سابق در برخورد با وی شده
اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام «شفاف سازی دارایی‌ها و بدهی‌های نهادهای عمومی غیردولتی و ارائه گزارش سالانه به دولت برای درج در ترازنامه مالی کشور» را تصویب کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ