واشنگتن پست در گزارشی نوشت به نظر می‌رسد بخش خودروسازی جهانی در نجات اقتصاد جهانی از رکود موفق خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر واحد ارتباطات شرکت کروز می‌گوید: قیمت گذاری دستوری و بدعت‌های اقتصادی به تمام صنعت خودروسازی لطمه وارد می‌کند که قطعه سازان و کروز نیز از این آسیب‌ها مصون نمی مانند.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از بررسی مشکلات صنعت خودروسازی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه سیاست گذاری سال 1402 گروه سایپا بر مبنای شعار رهبر معظم انقلاب مهار تورم و رشد تولید با رویکرد اقتصاد مقاومتی است،‌گفت: در 8 ماه گذشته با 7دانشگاه مطرح کشور در حوزه های مختلف و مورد نیاز سایپا، قرارداد همکاری امضا کرده ایم زیرا اعتقاد داریم با همکاری مجموعه های دانش بنیان و دانشگاه های کشور می توان اهداف  گروه سایپا در کاهش هزینه های خرید، افزایش کیفیت،‌ ارتقاء بهره وری و افزایش تولید محصولات،را با سرعت بیشتری محقق کرد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: شرط موفقیت در صنعت خودرو اتکا به اقتصاد مقاومتی در تمام ارکان است و بر همین اساس در سایپا نیز این موضوع از ابتدای حضور تیم جدید مدیریتی در دستور کار قرار گرفته و ریسک محصول در تهدید خارجی و موانع داخلی بررسی و برنامه ریزی های مناسبی در این جهت آغاز و در حال انجام است.
رییس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به افزایش تولید در ایران‌خودرو و توان خودروسازان داخلی در تامین نیاز واقعی بازار، گفت: نباید با نقدهای غیرمنصفانه در مسیر تخریب و سرکوب این صنعت حرکت کنیم.
رئیس هیات مدیره صحا گفت: امسال طرح هوشمندسازی صنعت خودرو در دستور کار قرار دارد تا مانند روندی که خودروسازهای جهان داشتند، به سمت تولید خودروهای پاک‌تر، الکتریکی و هیبریدی برویم.
سامسونگ بیش از یک دهه است که بر روی نمونه اولیه باتری حالت جامد مبتنی بر اکسید کار می‌کند و ظاهرا این تلاش سرانجام نتیجه داده است.
سامسونگ بیش از یک دهه است که بر روی نمونه اولیه باتری حالت جامد مبتنی بر اکسید کار می‌کند و ظاهرا این تلاش سرانجام نتیجه داده است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو طی پیامی به مناسبت بزرگداشت ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کارگر، این روز را به جهادگران عرصه کار و تولید، خانواده بزرگ صنعت خودروسازی کشور و کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو تبریک گفت.
یکی از دلایل اصلی که مجلس به دنبال استیضاح وزیر صمت است همین مورد است که تناسبی میان قیمت خودرو با کیفیت آن وجود ندارد.
سمنان- در پی رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) شبکه اخلال گران اقتصادی صنعت خودرو سازی کشف و منهدم شد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که به دنبال کاهش هزینه های لجستیک و در نتیجه آن کاهش بهای تمام شده تولید هستیم، خواستار همکاری وزارت خانه‌های امور اقتصاد و دارایی و راه و شهرسازی برای اختصاص فضای بیش تر جهت انبارش مواد اولیه خودروسازان در گمرک آپرین در راستای افزایش سرعت در تولید شد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد: موافقت این وزارت‌خانه با واگذاری صنایع خودروسازی، مشروط به ارایه برنامه بلند مدت اصلاح این صنعت توسط وزارت صمت است.
وزیر اقتصاد شرط واگذاری خودروسازان را ارائه یک برنامه بلندمدت اصلاحی برای صنعت خودرو از سوی وزارت صمت اعلام کرد و گفت که نمی توانیم برای همیشه خودروها را در بورس عرضه کنیم.
خاندوزی گفت: رویکرد دولت سیزدهم محدود کردن ویژه‌خواری، توسعه دسترسی مردم و بهبود چشم‌انداز تولید و تولیدکننده به صورت هم زمان است. عشقی نیز افزود: صنعت خودروسازی شبیه بیماری است که عارضه‌های مختلفی دارد؛ انباشت زیان ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی یقینا قابل ادامه نبود و این صنعت در صورت ادامه روند قبل، حتما با یک توقف تلخ مواجه می‌شد.
دستیار گوگل در اندروید اتوموتیو تغییرات عمده‌ای را تجربه کرده؛ این سیستم حالا از راه دور، قادر به راه‌اندازی سیستم تهویه یا بازکردن در‌های خودرو است.
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره گروه خودرسازی سایپا گفت: مهمترین دلیل موفقیت گروه خودروسازی سایپا مدیریت صحیح، انقلابی و جهادی است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بنده به صنعت خودروسازی انتقاد دارم. ما مدافع مصرف کننده و تولید کننده هستیم و نباید به هیچ کدام اجحاف شود.
سومین نشست هم‌اندیشی صاحبنظران دانشگاهی و فعالان صنعت خودرو با وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و هفتمین روز شهریور ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
طی برگزاری نمایشگاه اتوموبیلیتی ۲۰۲۲ روسیه، ۱۲ تفاهم‌نامه بین بخش‌های خصوصی امضا شد و این تفاهم‌نامه‌ها در فاز اجرایی هستند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تا پایان سال چند محصول جدید در صنعت خودروسازی و اواسط سال آینده هم خودروهای اقتصادی وارد بازار می‌شوند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تا پایان سال چند محصول جدید در صنعت خودروسازی و اواسط سال آینده هم خودروهای اقتصادی وارد بازار می‌شوند.
معاون وزیر صمت با بیان اینکه خودروسازی ایران ۲۵ ساله است، گفت: در صورت امضای برجام می‌توانیم با کمک شرکای اروپایی به این صنعت کمک کنیم و در غیر این صورت یک سناریو داخلی داریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ