کریستیانو رونالدو با انگیزه‌های خاص و متفاوتی در تمرینات تیم ملی پرتغال حاضر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه الریاضیة اسامی چهار نفر ار بازیکنان خارجی این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.
وزیران اموز خارجه ایران و عربستان در خصوص دیدارهای دوستانه تیم‌های مطرح دو کشور به اتفاق نظر رسیدند.
پی‌اس‌جی و نیمار پشت صحنه در تلاش برای پایان همکاری‌شان هستند و ستاره برزیلی احتمالا راهی عربستان می‌شود اما کریستیانو رونالدو به شکل غیر مستقیم در این انتقال نقش داشته است.
محمدرضا آزادی با وجود اینکه در هفته اول پایش به گلزنی باز نشد، یکی از موثرترین بازیکنان تیمش بود.
رونالدو، الهلال را با خاک یکسان کرد و با ماشین تعویض شد
ترکیب النصر برای دیدار فینال جام باشگاه های عرب و تقابل با رقیب دیرینه اعلام شد.
النصر با تنها گل کریستیانو رونالدو از روی نقطه پنالتی راهی فینال مسابقات جام باشگاه‌های عربی یا همان جام سلطان سلمان شد.
النصر برای رسیدن به فینال جام باشگاه‌های عرب با تمام قوا به مصاف نماینده عراق خواهد رفت.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این که استقلال و پرسپولیس از حضور در بورس هیچ سودی نبرده اند و زیان ده هم شده اند، گفت: رونالدو هم به فوتبال ایران بیاید رشد نمی‌کنیم!
کریستیانو رونالدو می گوید مطمئن بوده که کریم بنزما برای ادامه فوتبالش به عربستان می آید.
روبرتو مارتینز، مربی تیم ملی پرتغال، اطمینان داد که به این زودی‌ها کار کریستیانو رونالدو در این تیم تمام نخواهد شد و روی او برای سال‌های بیشتری حساب کرده است.
کریستیانو رونالدو پرتغالی، ستاره باشگاه النصر از جو رقابتی موجود در لیگ حرفه‌ای عربستان تمجید کرد.
سرمربی آرژانتینی الهلال می‌گوید با توجه به شرایطی که این باشگاه عربستانی فراهم کرده، او وظیفه دارد تمام عناوین قهرمانی را از آن خود کند.
رودی گارسیا، سرمربی النصر، می‌گوید امیدوار است که کریستیانو رونالدو بتواند در این تیم دوباره از حضور در زمین لذت ببرد.
درست بیخ گوش ما عربستان، کریستیانو رونالدو را با آن اسم و رسم به کشورش می‌کشاند و کلی اعتبار، درآمد و پیشرفت را آورده این اقدام می‌بیند. فوتبال در آنجا هم با پول دولت اداره می‌شود، اما اگر سالانه ۲۰۰ میلیون یورو هم به رونالدو می‌دهند، حساب‌وکتاب چگونگی پرداخت را می‌کنند. اینجا، اما مدیر می‌آید به اندازه یک مسی به بازیکن درجه چندمی پول می‌دهد، می‌رود و نفر بعدی در‌های جدیدی از سوء‌مدیریت را نشان می‌دهد و این چرخه معیوب همچنان ادامه دارد.
رونالدو درباره حضور در فوتبال آسیا گفت: من در فوتبال اروپا همه موفقیت‌ها را به دست آوردم و اکنون نوبت چالش در آسیا است و به دنبال موفقیت در فوتبال آسیا هستم. خودم و خانواده‌ام از شور و هیجان زیادی برخوردار هستیم و همه چیز اینجا خوب است.
ظاهرا قرارداد رونالدو با عربستانی‌ها نه ۲.۵ سال بلکه هفت سال و تا پایان جام جهانی ۲۰۳۰ است که قرار است عربستان میزبانی آن را بر عهده بگیرد. اینجا عدد درشت‌تر می‌شود و به همان ۵۰۰ میلیون یورو نزدیک می‌شود. اگر قرار به پرداخت سالانه ۷۰ میلیون یورو به رونالدو برای هفت سال باشد، بدیهی است که او سود کلانی در این هفت سال از کنار قراردادش با عربستانی‌ها به دست خواهد آورد. ضمن اینکه از این قرارداد هفت‌ساله، فقط ۲.۵ سالش رونالدو متعهد است که بازی کند و بقیه را به‌عنوان سفیر عربستان مشغول به کار می‌شود.
کریستین اریکسن، هافبک باتجربه منچستریونایتد، تایید کرد که بازیکنان این تیم با جدایی کریس رونالدو کنار آمده‌اند.
مراکش غیرقابل تسخیرترین تیم جام 2022 تبدیل شده است؛ آنها تنها یک گل بخودی تا اینجا دریافت کرده‌اند و جزو چهار تیم برتر رقابت‌ها هستند.
الکسی لالاس، اسطوره فوتبال آمریکا، از کریستیانو رونالدو خواست پیشنهاد انتقال به عربستان را رد کند.
شاهزاده عبدالعزیز بن ترکی آل فیصل، وزیر ورزش عربستان، امیدوار است که کریستیانو رونالدو به لیگ این کشور ملحق شود.
رودولفو لاندیم، رییس باشگاه فلامنگو، می‌گوید کریستیانو رونالدو حتی در تیم او هم باید روی نیمکت بنشیند.
لیونل مسی تا به اینجای فصل توانسته دو گل در لیگ قهرمانان بزند و با زدن 12 گل دیگر به رکورد گلزنی کریستیانو رونالدو در این رقابت ها خواهد رسید. رونالدو در لیگ قهرمانان نیست و تهدید مسی هم جدی است.
کریستیانو رونالدو، ستاره منچستریونایتد، با وجود گلزنی برابر شریف واکنش خوبی به درخواست گرفتن عکس از سوی یکی از هوادارانش نداشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ