مراسم بدرقه کاروان دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح برای اعزام به مسابقات سیزم، صبح امروز در فرودگاه مهرآباد برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی تکواندو دانشجویان جهت حضور در سی و یکمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان، شامگاه چهارشنبه ایران را به مقصد چین ترک می کنند.
تیم ملی تکواندو دانشجویان جهت حضور در سی و یکمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان، شامگاه چهارشنبه ایران را به مقصد چین ترک می کنند.
استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توان علمی استادان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، اعطای نقش بیشتر به استادان در پذیرش دانشجویان دکتری تخصصی پذیرش دانشجویان دکتری بر اساس پروژه محوری، اعطای حق انتخاب استاد راهنما توسط داوطلبان دوره‌های دکتری در هنگام انتخاب رشته/ محل، جهت دهی رساله‌های دکتری به سمت حل مسائل و نیاز‌های کشور و در نهایت برخورداری استادان برتر از دانشجویان مستعد و اولویت دانشجویان مستعد در انتخاب استادان برتر از اهداف شیوه نامه عنوان شده است.
تعدادی از دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش که در قالب دوره محورشناسی به مناطق شمال شرق کشور اعزام شده‌اند ضمن بازدید از پایانه‌های مرزی اینچه‌برون و داشلی‌برون با معاون سیاسی امنیتی اس
رئیس فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی گفت: حدود ۱۰۰ ورزشکار به مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان اعزام می‌کنیم و در چند رشته شانس کسب مدال طلا داریم.
رئیس فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی گفت: حدود ۱۰۰ ورزشکار به مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان اعزام می‌کنیم و در چند رشته شانس کسب مدال طلا داریم.
در هفته‌های گذشته و با فروکش کردن اعتراضات، دانشگاه‌ها تصمیم‌های متناقضی درباره نحوه برخورد با دانشجویان داشته‌اند.
زلفی گل در این ابلاغ تاکید کرده است: مقتضی است که اقدامات لازم برای دستیابی به اعزام سالیانه دست‌کم ۱۰ درصد از دانشجویان به اردو‌های راهیان نور (مطابق با هدف عملیاتی مندرج در مادۀ ۳ آیین‌نامه اجرایی اردو‌های راهیان نور دانشجویی کشور، مصوبۀ مورخ ۱۰ دی ۱۳۹۴ شورای سیاستگذاری راهیان نور کشور) صورت گیرد و از حداکثر ظرفیت موجود در آن دانشگاه/ مرکز برای اعزام دانشجویان (با اولویت دانشجویان جدید الورود و زیارت اولی) بهره‌برداری شود.
جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور اعلام کردند: جناب آقای رئیسی هماهنگی بین دستگاه ها و پیگیری مجدّانه در سطح عالی، نوش داروی به سرانجام رسیدن وعده شما و تکلیف قانونی است که مجلس به عهده دولت قرارداده است، اما متاسفانه ظاهرا بستر این پیگیری ها که شورای عالی مسکن می‌باشد از ابتدای دولت جنابعالی تا به امروز تنها ۴ جلسه تشکیل و از آخرین جلسه آن بیش از ۸۰ روز گذشته است، حال آنکه طبق وعده قبلی بنا بر برگزاری دو هفته یکبار این جلسه بوده است که طبق یک محاسبه ساده بیش از ۳۰ جلسه شورای عالی مسکن در دولت فعلی تشکیل نشده است.
دستیار وزیر امور خارجه گفت: امروز در دیدار با سرپرست سفارت افغانستان در تهران، مواضع ایران را به مقامات افغانستان در خصوص تعلیق تحصیل دانشجویان دختر در دانشگاههای این کشور اعلام کردم.
دستیار وزیر امور خارجه گفت: امروز در دیدار با سرپرست سفارت افغانستان در تهران، مواضع ایران را به مقامات افغانستان در خصوص تعلیق تحصیل دانشجویان دختر در دانشگاه‌های این کشور اعلام کردم.
«ای کاش اعلام می‌کردند که در کدام حوزه‌های قرار است تبادل دانشجو و استاد با کره شمالی برای ما مفید باشد. ادبیات؟ علوم تجربی؟ پزشکی؟ کشاورزی؟ فلسفه؟ هنر؟ آیا ظرف ۵۰ سال گذشته، یک استاد یا دانشجوی ایرانی به کره شمالی رفته است؟ اصلا جایگاه دانشگاه‌های کره شمالی در عرصه بین المللی کجا است؟ آیا یک فارغ التحصیل دانشگاه کره شمالی وجود دارد که مدرکش در آمریکا و انگلیس و امثال این‌ها مورد قبول باشد؟ اصلا طی ۴۰ سال اخیر اساتید کره شمالی چند مقاله در خصوص جامعه شناسی یا تاریخ یا روانشناسی یا روابط بین الملل و... منتشر کرده‌اند؟»
بر اساس اعلام ستاد نانو، حوزه «نانوکامپوزیت و پلیمر» بیشترین تقاضای ثبت شده در صنعت نانو برای انجام پایان‌نامه‌های دانشجویی را به خود اختصاص داده است.
براساس اطلاعیه دانشگاه صنعتی شریف یک دانشجوی دختر این دانشگاه ورودی سال ۹۶ رشته مهندسی مواد که روز پنجشنبه ۱۹ آبان در اغتشاشات بازداشت شده بود، بدون قید وثیقه و با اخذ تعهد آزاد شد. همچنین براساس اعلام دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی امروز (دوشنبه) ۲ دانشجوی بازداشتی این دانشگاه آزاد شدند.
دانشجویان پزشکی در پاریس، پایتخت فرانسه، در اعتراض به طرح دولت برای افزودن یک سال تحصیلی دیگر به برنامه‌های درسی خود تظاهرات برگزار کردند. دولت فرانسه در نظر دارد یک سال چهارم را برای دانشجویان پزشکی عمومی اضافه کند که طی آن آن‌ها برای کار در مناطق دورافتاده اعزام خواهند شد تا کمبود پرسنل پزشکی در آنجا جبران شود.
سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد در خصوص حواشی حضور در تیم ملی دانشجویان، عدم اعزام این تیم و اظهارات ملی‌پوشان صحبت کرد.
رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی درخصوص ایجاد فضای اعتراض و گفتگو برای دانشجویان در محیط دانشگاه اظهار کرد: این دانشگاه از جمله دانشگاه‌هایی است که بیشترین فضا را برای اعتراض دانشجویان فراهم کرده است. سند ما هم روزی است که آقای علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت به دانشگاه ما دعوت شدند. بهترین سالن آمفی تئاتر دانشگاه را برای این نشست انتخاب کردیم و تلاش کردیم حسن نیت خود را نشان دهیم. به تمامی دانشجویان از جمله دانشجویان همسو و غیر همسو با جریانات اخیر نیز اعلام کردیم که در نشست حضور پیدا کنند.
معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اعلام کرد: بسیاری از دانشجویان بازداشتی در جریان درگیری‌های اخیر با وساطت این نهاد و وزارت علوم آزاد شده‌اند و تعداد دانشجویان همچنان در بازداشت بسیار محدود و حداکثر ۱۵ نفر است که پرونده آنها در حال رسیدگی است.
تیم قایقرانی دانشجویان ایران به دلیل عدم صدور روادید از سوی سفارت لهستان از اعزام به مسابقات جهانی، ‌بازماند.
معاون فرهنگی سیاسی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اعلام کرد: این مراسم با حضور نمایندگان هیئت‌های دانشجویی و با سخنرانی حجت الاسم عالی و مداحی میثم مطیعی صبح امروز شنبه در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.
بر اساس اعلام رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، خوابگاه‌هایی که امسال در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد شامل اتاق‌های دو الی ۹ نفره خواهد بود که اجاره‌بهای این اتاق‌ها بسته به ظرفیت و تعداد نفرات ساکن و همچنین درجه‌بندی اتاق‌ها از ۸۰ هزار تا ۴۵۲ هزار تومان متغیر است.
رییس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، جزییات اعزام تیم‌های دانشجویی ایران به مسابقات جهانی را که قرار است برای اولین بار برگزار شود، ‌تشریح کرد.
رئیس سازمان امور دانشجویان با بیان این که فعالیت مراکز آموزش عالی از نیمه دوم شهریور به تدریج آغاز می‌شود، اعلام کرد از مهر به صورت کامل شاهد بازگشایی قطعی تمام دانشگاه‌ها خواهیم بود.
مراسم بدرقه کاروان دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح برای اعزام به مسابقات سیزم، صبح امروز در فرودگاه مهرآباد برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ