گزارش سایت «دوحه نیوز» از هواداران ایرانی حاضر در قطر را ببینید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هواداران عراقی رفتار بحث‌برانگیزی هنگام پخش سرود ملی ایران داشتند.
اینیستا هافبک باتجربه ویسل کوبه ژاپن بدون آنکه مقصد بعدی خود را مشخص کند رسما از این تیم خداحافظی کرد.
ده‌ها هزار نفر از هواداران اردوغان در آنکارا، پایتخت ترکیه، پیروزی او در انتخابات ریاست جمهوری را جشن گرفتند.
تصاویر تازه منتشر شده‌ای از گرت بیل ستاره فوتبال تیم ملی ولز نشان می‌دهد که او پس از خداحافظی از دنیای فوتبال در حال آماده سازی تورنومنت گلف در کالیفرنیا است. جالب اینکه انتشار این تصاویر بعد از حذف رئال مادرید از لیگ قهرمانان اروپا باعث شده که هواداران این تیم، باز هم شاهزاده ولزی را مورد انتقادات تند خود قرار دهند.
خیابان‌های اطراف ورزشگاه وطنی قائمشهر از صبح امروز پنجشنبه ایستگاه شادی و کری خوانی هواداران فوتبال در آستانه برگزاری بازی تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس تهران در قائمشهر است. منبع: ایرنا
خروج هواداران از سکوهای با احتمال تخریب در دربی در حاشیه تقابل پرسپولیس - استقلال در چهارچوب هفته 27 رقابت‌های لیگ برتر ایران 1401/02
پاسخ سید حسین حسینی به تشویق هوادارن در حاشیه تقابل پرسپولیس - استقلال در چهارچوب هفته 27 رقابت‌های لیگ برتر ایران 1401/02
تیم‌های ملی فوتبال ایران و کنیا در ورزشگاه آزادی تهران مقابل دیدگان هواداران زن و مرد دیداری دوستانه برابر هم برگزار کردند. این دیدار با نتیجه دو بر یک به نفع ایران به پایان رسید. این دومین دیدار تدارکاتی ایران با سرمربی‌گیری امیر قلعه نویی است.
خبرگزاری فرانسه در گزارشی نوشت: روز پنجشنبه ایران برای اولین بار در بیش از یک سال گذشته به هواداران زن اجازه داد تا برای تماشای بازی دوستانه تیم ملی فوتبال ایران مقابل همتای روس خود وارد ورزشگاه شوند. در این دیدار که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، صد‌ها زن ایرانی با حضور در ورزشگاه آزادی تهران، تیم ملی را تشویق کردند.
دیدار استقلال - گل گهر سیرجان، هفته ۲۲ لیگ برتر ایران ۱۴۰۱/۰۲
شادی پس از گل بازیکن مس رفسنجان مقابل هوادار در رقابت‌های لیگ برتر حسابی خبرساز شد.
روز دوشنبه، حامیان ژائیر بولسونارو رئیس جمهور پیشین برزیل که در انتخابات شکست خورده با نیرو‌های پلیس درگیر شده و چند خودرو را به آتش کشیدند. شاهدان عینی به رویترز گفتند که هواداران بولسونارو که بسیاری از آن‌ها پیراهن تیم فوتبال برزیل را پوشیده بودند یا پرچم‌های برزیل را حمل می‌کردند با نیرو‌های پلیس درگیر شدند.
در اقدامی عجیب ماموران امنیتی ورزشگاه الثمامه وسایل تشویق هواداران ایرانی را ضبط کردند!
هواداران فوتبال ولز و انگلیس در تنریف در یک درگیری خیابانی وحشیانه به جان هم افتادند. دو تیم ولز و انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با ایران همگروه هستند. یک برد یا یک تساوی برای انگلیس برای راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی کافی است در حالی که ولز باید انگلیس را شکست دهد و همچنین امیدوار به تساوی بین آمریکا و ایران باشد.
یکی از تماشاگران ایرانی پس از برد ایران در برابر ولز از خوشحالی در استادیوم از حال رفت.
تیم ملی ایران بعد از پیروزی برابر ولز در میان استقبال گسترده هواداران وارد هتل محل اقامتش شد.
تا ساعتی دیگر بازی دوم تیم ملی ایران در جام جهانی آغاز می‌شود و هواداران تیم برای حمایت از تیم ملی در مسیر ورزشگاه قرار دارند.
حضور تعدادی از هواداران تیم ایران جلوی هتل محل اقامت تیم ملی و قدردانی کی‌روش و بازیکنان از آن‌ها
بازی تیم ملی با انگلیس را شاید بتوان یکی از پرحاشیه‌ترین دیدارهای تاریخ فوتبال ایران دانست. مسابقه‌ای که در آن بیشتر از اینکه توجه‌ها به بازی باشد، وضعیت سکوها، شعارها، تشویق‌ها، هو کردن‌ها و مراسم ابتدای بازی مورد توجه قرار گرفت.
حال و هوای اطراف ورزشگاه «الخلیفه» یک ساعت قبل از آغاز بازی ایران - انگلستان را در ویدئوی اختصاصی فرارو مشاهده کنید.
حامیان صدر پس از آن خروج از منطقه سبز بغداد را آغاز کردند که رهبر این جریان در کنفرانس مطبوعاتی در نجف اشرف از ملت عراق بابت اتفاقات پیش آمده معذرت‌خواهی کرد و از هوادارانش خواست تا اطراف منطقه سبز در مرکز بغداد را ترک کنند.
شماری از هواداران مقتدی صدر که به کاخ ریاست جمهوری یورش برده اند در استخر کاخ شنا کردند.
ویدیویی منتشر شده از رفتار محبت‌آمیز علی دایی پیشکسوت فوتبال ایران با یک هوادار که سوژه فضای مجازی شد را ببینید.
مهدی طارمی ستاره ایرانی باشگاه پورتو، این فصل هم بازیکن محبوب هواداران است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ