دیدار استقلال - گل گهر سیرجان، هفته ۲۲ لیگ برتر ایران ۱۴۰۱/۰۲
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جدیدترین مصاحبه رسانه‌ی فوتبال 360، عادل فردوسی‌پور روبه‌روی پژمان جمشیدی بازیگر فعلی و فوتبالیست سابق تیم ملی برای مصاحبه نشست.
ستاره و کاپیتان تیم ملی آرژانتین باعث شادی زایدالوصف همبازی قدیمی خود شد.
ستاره سنگالی تیم فوتبال النصر عربستان با حضور در یکی از مساجد این کشور به عبادت و قرائت قرآن پرداخت.
اقدام تحسین برانگیز مسی در دادن بازوبند کاپیتانی به کاپیتان اصلی اینتر میامی
تیم فوتبال رئال مادرید با یک نمایش درخشان دیگر از ستاره تازه واردش، موفق شد دومین بازی خود در فصل جدید لالیگا را هم با پیروزی پشت سر بگذارد.
شیاطین سرخ در دومین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر انگلیس در خانه سفیدپوشان لندن تن به شکست دادند.
لیونل مسی در روزی که اولین جام قهرمانی خود را با تیم اینترمیامی به دست آورد، عنوان پرافتخارترین بازیکن فوتبال جهان را نیز به خود اختصاص داد.
آکاتنانگو آتشفشانی واقع در گواتمالا در آمریکای مرکزی است. تصاویری از لحظه برخورد صاعقه با دهانه آتشفشان آکاتنانگو در کشور گواتمالا را مشاهده می‌کنید./دانشجو
یک دستگاه خودرو درپی حرکت مارپیچ تصادف وحشتناکی را در وسط اتوبان خلق کرد. منبع: خبرآنلاین
خوش‌آمدگویی متفاوت سعودی‌ها به نیمار
فرزاد بادپا با حسن یزدانی و محمدرضا گرایی دیدار کرد
جواد خیابانی از تکنیک جدیدی در گزارش دیدار بایرن مونیخ استفاده کرد.
ابرستاره پرتغالی بعد از بازگشت به ترکیب النصر نتوانست مانع شکست دوم این فصل زرد‌های ریاض شود.
اتحاد کلباء با هدایت فرهاد مجیدی فصل جدید لیگ امارات را با وجود درخشش مهدی قایدی با شکست آغاز کرد.
تیم ملی بسکتبال زنان ایران با شکست اردن راهی فینال کاپ آسیا دویژن b شد.
ویدیویی جدید از ژست‌های خاص علیرضا بیرانوند منتشر شد.
براساس اظهارات مسوولان امدادی نشتی بنزین موتورسیکلت نمایشی در پارک کوهسار جهرم موجب مصدومیت شدید ۶ نفر شده که حال راکب موتورسیکلت نمایشی نیز وخیم گزارش شده است.
یک ابزار تصویرسازی مبتنی بر هوش مصنوعی به تازگی تصاویری از سلفی آخرین انسان های روی زمین را به نمایش گذاشته است که در ادامه مشاهده خواهید کرد.
ساعت‌ها انتظار، یک اتاق هتل گران‌قیمت و یک تعقیب و گریز طاقت فرسا در سراسر پکن برای یک هوادار چینی که در نهایت با قهرمان آرژانتینی خود، لیونل مسی عکس سلفی تار گرفت، ارزشش را داشت. لیو یوهانگ، یک برنامه نویس کامپیوتری ۲۶ ساله گفت: لیونمل مسی فقط یک ورزشکار نیست، بلکه یک هنرمند است. او به من معنای بیشتری در زندگی بخشیده و به نوعی باور برای من تبدیل شده است. لیونل مسی با تیم ملی آرژانتین برای دیدار دوستانه مقابل استرالیا در چین بسر می‌برد.
صحنه رعب آور خروج مار خطرناک از پنکه سقفی یک خانه را در این ویدئو ببینید.
شیائومی ۱۳ به نمایشگر تخت ۶.۳۶ اینچی AMOLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز شده است که توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود. در مرکز بخش بالایی نمایشگر این پرچمدار، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد. تراشه ۴ نانومتری اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۲ هم در این گوشی قرار گرفته است.
فرهاد مجیدی تبدیل به مربی محبوبی در فوتبال امارات شده است.
در این دیدار مردم با گرفتن عکس های سلفی عنوان کردند که "زمان شما خیای خوشبخت بودیم الان بدبخت شدیم یک فکری برای من بکنید."
ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین، در حاشیه بازدید از منطقه اودسا برای نظارت بر صادرات غلات، از نیرو‌های نظامی مجروح در بیمارستان اودسا عیادت کرد. زلنسکی با سربازان مجروح صحبت کرد و با آن‌ها سلفی گرفت. یکی از نظامیان خارجی نیرو‌های مسلح اوکراین به زبان انگلیسی به زلنسکی توضیح داد که چگونه با سربازان روسی در رودخانه جنگید. این اولین بار است که رئیس جمهور اوکراین در انظار عمومی با یک نظامی خارجی ارتش اوکراین صحبت می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ