اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: فوتبال و سیاست خارجی، محصول کار تیمی، هدفمند و هوشمند است.
وزیر امورخارجه با اشاره به برنامه‌های خود در سفر به آفریقای جنوبی گفت: در این سفر، دیدار با وزیر امور خارجه آفریقای جنوبی را در دستور کار داریم.
وزیر امورخارجه کشورمان با وزیر بهداشت، کار و رفاه اجتماعی ژاپن دیدار و گفتگو کرد.
در دیدار وزیر دفاع بولیوی با دکتر دهقانی تشکیل کمیته مشترک همکاری در حوزه توسعه فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان در دستور کار قرار گرفت.
رئیس جمعیت هلال احمر و وزیر کار عراق با یکدیگر دیدار و درباره نحوه استقرار کادر درمان هلال احمر ایران در کشور عراق رایزنی کردند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار با وزیر کار قطر گفت: آماده گسترش همکاری‌ها بین دو کشور و اعزام نیروی کار ماهر و متخصص به قطر هستیم.
معاون اول رئیس جمهور در دیدار وزیر کار قطر گفت: دلیلی ندارد دو کشور همسایه با فرهنگ، دین و رویکرد مشترک با ارز کشور ثالث مبادلات و تهاترهای مورد نیاز خود را انجام دهند.
دیدار وزیر کار قطر با معاون اول رئیس جمهور
امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار عیسی بورو قائم مقام وزیر امور خارجه بورکینافاسو گفت: جمهوری اسلامی ایران توسعه روابط با کشورهای آفریقایی را در دستور کار خود قرار داده است.
وزیر کار در دیدار کارگران، اعضای تشکل‌های کارگری و مسئولان وزارتخانه با رهبری، مهم‌ترین دستاوردها و راهبردهای در دست اجرا را برای توسعه اشتغال و تحقق رفاه اجتماعی در کشور تبیین کرد.
از زمان روی کار آمدن ابراهیم رئیسی، نگاه و نظر او به بسیاری از حوزه‌ها از جمله اقتصاد و صنعت زیر ضرب بوده است. او گاه در دیدار با فعالان اقتصادی حامی بخش خصوصی و اقتصاد آزاد است؛ اما این گفته‌ها با عمل کابینه او چندان همسو نیست؛ موضوعی که در نهایت موجب شده است بسیاری از اعضای تیم اقتصادی و صنعتی او به حاشیه رانده یا برکنار شوند یا در لبه پرتگاه قرار گیرند. ضمن اینکه اهداف نیز محقق نشوند. سریال استیضاح وزیر صمت یکی از نشانه‌های واضح وجود مشکل در کابینه دولت سیزدهم است.
رئیس فدراسیون کشتی در نخستین واکنش خود به نماز خواندنش در مراسم دیدار روسای فدراسیون‌ها با وزیر ورزش و جوانان گفت: خداراشکر که کار غیرشرعی نکردیم و کتک خوردیم.
وزیر کار لبنان در دیدار با نخست وزیرعراق از او برای سفر به لبنان دعوت کرد.
شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار احداث بیمارستان تأمین اجتماعی در شهرستان شوش شد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار «ایساکا امام» دبیر کل دی هشت، سازمان دی هشت را یک ساز و کار مفید منطقه‌ای توصیف کرد.
نخست وزیر عراق از مقر دستگاه مبارزه با تروریسم این کشور دیدار کرد و گفت: باید تلاش بیشتری برای نابودی کامل تروریستها به کار گرفت.
آقای میرزاعلی شجاعی (پیرمرد طبسی) که چندی پیش به وزیر جهاد دولت روحانی گفت «خودتان میدانید و مملکتتان»، اینبار در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم در حاشیه سفر هیات دولت به طبس از بی ارزشی پول ایران گفت.
رئیس جمعیت هلال‌احمر با وزیر کار، رفاه و امور اجتماعی دیدار کرد و موضوع استخدام امدادگران هلال‌احمر مورد گفت‌و گو قرار گرفت.
وزیر امور خارجه کره جنوبی در دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان گفت: رفع موانع دسترسی به منابع ایران در بانک‌های کره جنوبی در دستور کار این کشور قرار دارد.
لیز تراس بعد از دیدار با ملکه الیزابت، رسما کار خود به عنوان نخست وزیر جدید انگلیس آغاز کرد.
وزیر کار و بازرگانی موریس که در رأس یک هیات سیاسی و اقتصادی به تهران سفر کرده است، امروز با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
وزیر کار و بازرگانی موریس که در رأس یک هیات سیاسی و اقتصادی به تهران سفر کرده است، امروز با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
راه‌های همکاری ایران و جمهوری موریس در بخش انرژی طی دیدار وزیر نفت با وزیر تجارت و کار این کشور بررسی شد.
در دیدار وزیر اقتصاد کشورمان و وزیر کار و بازرگانی جمهوری موریس، بر توسعه همکاری های اقتصادی طرفین تأکید شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ