قیمت نفت دراخرین جلسه معاملاتی ۲ درصد کاهش یافت و دومین کاهش هفتگی متوالی خود را به دلیل نگرانی‌ها در مورد کاهش تقاضا در چین و اقدامات بیشتر برای افزایش نرخ بهره آمریکا ثبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل گمرک گفت: ۴۴ درصد صادرات کالاهای غیر نفتی از مواد پتروشیمی است و ارزش کالاهای صادراتی پتروشیمی به علت کاهش قیمت جهانی ۱۸ درصد کاهش یافته است.
در هفته‌ای که گذشت علی‌رغم مثبت شدن قیمت نفت آمریکا در آخرین روز معاملاتی، اما نسبت به ابتدای هفته نفت آمریکا ۷ درصد از قیمت خود را از دست داد.
بر اساس گزارش بانک جهانی قیمت جهانی کالا‌ها در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳، ۱۴ درصد کاهش یافت. چشم انداز این گزارش برای کامودیتی‌هایی مانند نفت، گاز طبیعی، اوره، غلات و فلزات تا سال ۲۰۲۴ جذاب خواهد بود.
قیمت نفت در پی انتشار درآمدهای مثبت شرکت‌های انرژی و آمار آمریکا که نشان داد تولید نفت کاهش و تقاضا برای سوخت افزایش پیدا کرده است، در معاملات روز جمعه، بیش از دو درصد صعود کرد اما نتوانست از کاهش هفتگی اجتناب کند.
جدیدترین گزارش ماهانه اوپک نشان داد قیمت نفت سنگین ایران ماه میلادی گذشته، بیش از سه درصد کاهش پیدا کرده است.
قیمت نفت در روز دوشنبه با کاهش نگرانی‌ها در مورد عرضه با ۰.۳ درصد کاهش به ۸۷ دلارو ۳۴ سنت رسید.
قیمت نفت در روز دوشنبه با کاهش نگرانی‌ها در مورد عرضه به 0.3 درصد کاهش به 87 دلارو 34 سنت رسید.
قیمت نفت روز جمعه به دلیل نگرانی نسبت به ضعیف شدن تقاضا برای سوخت به دلیل افزایش شیوع ویروس کرونا در چین و افزایش نرخ بهره آمریکا، حدود دو درصد سقوط کرد و دومین کاهش هفتگی متوالی را به ثبت رساند.
قیمت نفت امروز چهارشنبه به دلیل شیوع مجدد کرونا در چین با ۰.۵ درصد کاهش به ۹۴ دلار و ۹۳ سنت رسید.
قیمت نفت امروز دوشنبه پس از افت ۱.۲ درصدی در روز جمعه، با ۶۳ سنت یا ۰.۷ درصد کاهش به ۹۵.۱۴ دلار در هر بشکه رسید.
قیمت نفت در معاملات روز گذشته بیش از ۳ درصد کاهش یافت،
قیمت نفت برنت پس از افت ۱.۷۳ دلاری در جلسه قبل، با ۲۷ سنت یا ۰.۳ درصد کاهش به ۹۵.۹۲ دلار در هر بشکه رسید.
قیمت نفت برنت پس از افت ۱.۷۳ دلاری در جلسه قبل، با ۲۷ سنت یا ۰.۳ درصد کاهش به ۹۵.۹۲ دلار در هر بشکه رسید.
قیمت نفت حدود چهار درصد جهش کرد و به بالاترین حد در پنج هفته گذشته رسید. این افزایش قیمت در پی تصمیم سازمان اوپک پلاس صورت گرفت.
قیمت نفت در اوایل معاملات امروز دوشنبه در آسیا بیش از ۳ درصد جهش کرد.
بهای معاملات آتی نفت برنت با ۱۷ سنت یا ۰.۲ درصد افزایش به ۸۶.۳۲ دلار در هر بشکه رسید
قیمت نفت در جلسه معاملاتی روز جمعه حدود ۵ درصد کاهش یافت و به پایین‌ترین سطح در ۸ ماه گذشته رسید.
قیمت نفت روز جمعه تحت تاثیر تهدید واقعی کاهش عرضه، حدود چهار درصد صعود کرد، اما تحت تاثیر افزایش سریع نرخ‌های بهره و محدودیت‌های کووید ۱۹ در چین، دومین کاهش هفتگی متوالی را رقم زد.
بهای معاملات آتی نفت برنت پس از افت ۳ درصدی در جلسه قبل، ۱.۱۲ دلار یا ۱.۲ درصد کاهش یافت و به ۹۱.۷۱ دلار در هر بشکه رسید.
بهای معاملات آتی نفت برنت پس از افزایش ۰.۷ درصدی در روز جمعه، امروز ۱.۴۳ دلار یا ۱.۵ درصد افزایش یافت و به ۹۴.۴۵ دلار در هر بشکه رسید.
قیمت نفت نزدیک به ۳ درصد کاهش یافت و به پایین‌ترین سطح خود از قبل از حمله روسیه به اوکراین رسید.
قیمت نفت نزدیک به ۳ درصد کاهش یافت و به پایین‌ترین سطح خود از قبل از حمله روسیه به اوکراین رسید.
قیمت نفت با این انتظار که اختلالات تولید در خلیج مکزیکوی آمریکا موقتی خواهد بود و تداوم نگرانی‌ها نسبت به دورنمای تقاضا، در معاملات روز جمعه، حدود دو درصد سقوط کرد اما موفق شد رشد هفتگی به ثبت برساند.
مسئولان استانداری تهران، آزادسازی قیمت گندم، آرد و نان و واریز مابه التفاوت آن به حساب سرپرستان خانوار را رد کرده اند. حشمت الله عسگری در این رابطه گفته که قیمت نان همان نرخ مصوب سال ۱۴۰۰ است و هرگونه افزایش خارج از مصوبه، غیرقانونی است و با متخلفان برخورد می‌شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ