سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی از موافقت این کمیسیون با افزایش تعداد نمایندگان مجلس خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدصالح جوکار، رئیس کمیسیون امورداخلی و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی، از بررسی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه و افزایش تعداد نمایندگان مجلس، در نشست علنی فردا (یکشنبه ۲۹ مرداد) مجلس شورای اسلامی، خبر داد.
معاون استانداری فارس گفت: با دستگیری یک نفر دیگر، تعداد دستگیر شدگان مرتبط با حادثه تروریستی حرم مطهر، به ۱۱ نفر رسیده است، تعدادی از این افراد ایرانی و شماری نیز اتباع بیگانه‌بوده‌اند، از محل اختفا و خانه امن آنان لوازم و ابزار ارتباطی و ... کشف شده است.
یک کارشناس اقتصادی با انتقاد از رشد تعداد مناطق آزاد کشور گفت: به نظر می رسد برخی از نمایندگان مجلس برای احداث مناطق آزاد دیدگاه محلی دارند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی با بیان اینکه حجم زیادی از آوار بر روی زمین ریخته است، بااشاره به اینکه در همان لحظات ابتدایی ۱۲ نفر از محبوس شدگان از زیر آوار بیرون کشیده شدند که هفت مرد و پنج زن بودند. اضافه کرد که بررسی‌ها برای پیدا شدن محبوسین احتمالی ادامه دارد.
رئیس ستاد اربعین کشور گفت: امسال برای خدمات دهی هرچه بهتر زائران اربعین حسینی تعداد مرزهای ورودی به عراق را افزایش داده‌ایم.
در حادثه آتش‌سوزی و انفجار در کارخانه باروت‌سازی روسیه در مجموع تا کنون ۱۶ تَن زخمی و ۴ نفر هم کشته شدند.
در حادثه آتش‌سوزی و انفجار در کارخانه باروت‌سازی روسیه در مجموع تا کنون ۱۶ تَن زخمی و ۴ نفر هم کشته شدند.
رسانه‌های خبری از افزایش تعداد شهدای تجاوزات امروز و روز گذشته رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه خبر دادند.
اتحادیه پزشکان سودان از افزایش تعداد قربانیان و زخمی‌های درگیری‌های مسلحانه در این کشور خبر داد.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس از موافقت این کمیسیون برای افزایش تعداد نمایندگان خبرداد.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی از موافقت این کمیسیون با افزایش تعداد نمایندگان مجلس خبر داد.
نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس آخرین وضعیت طرح اصلاح جداول حوزه‌های انتخابیه و افزایش تعداد نمایندگان را تشریح کرد.
نایب رئیس مجلس گفت: با توجه به انتقادات تعدادی از نمایندگان در خصوص افزایش قیمت قبوض گاز خانگی انتظار می‌رود کمیسیون انرژی جلسه‌ای در این زمینه برگزار کند و گزارشی به صحن ارائه دهد.
بر اساس اصل شصت و چهارم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «هر ده سال یک بار با در نظر گرفتن عوامل انسانی، جغرافیایی، سیاسی و نظایر آن‌ها حداکثر تا بیست نفر می‌تواند به تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی اضافه شود» در حالی که از سال ۱۳۷۸ تاکنون، اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه و اضافه شدن ۲۰ نماینده صورت نگرفته است.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس با اشاره به میزان تعداد نمایندگان افزایش یافته گفت: بر اساس مصوبه انجام شده برای آذربایجان غربی یک نفر، اصفهان ۲ نفر، البرز ۳ نفر، بوشهر یک نفر، و شهرستان‌های تهران ۴ نفر قطعی و ۲ نفر ذخیره افزوده می‌شود.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از بررسی طرح اصلاح جداول حوزه انتخابیه و افزایش تعداد نمایندگان در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.
علی حدادی سخنگوی امور داخلی مجلس گفت: با تصویب طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و تایید شورای نگهبان، تعداد ۴۰ نفر به نمایندگان مجلس اضافه خواهد شد.
سوال ملی رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا و تعدادی دیگر از نمایندگان از وزیر بهداشت در خصوص علت تعدیل کادر بیمارستانی و همچنین کمبود داروی بیماران خاص و عدم نظارت بر افزایش شدید قیمت دارو.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: موضوع افزایش تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز این کمیسیون بررسی شد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: برخی مناطق نیاز شدید به افزایش تعداد نماینده دارند، چراکه حوزه‌ای با ۷۰هزار نفر جمعیت یک نماینده در مجلس دارد و یک شهرستان با ۵۰۰هزار نفر نیز یک نماینده دارد.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: وزیر کشور و رئیس جمهور به صورت شفاهی به ما گفته‌اند که با طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان موافق هستند.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: وزیر کشور و رئیس جمهور به صورت شفاهی به ما گفته‌اند که با طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان موافق هستند.
نماینده مردم کاشمر گفت: تعداد امضا‌های نمایندگان درخواست‌کننده این تحقیق و تفحص از ۳۰ عبور کرده و همچنان در حال افزایش است.
همزمان با برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد، مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد حوزه فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا از تعدادی نمایندگی شهر مشهد بازدید و از نزدیک در جریان وضعیت عملکردی و مشکلات آنها قرار گرفتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ