یک منبع مطلع در وزارت امور خارجه در این رابطه گفت: «وزیر امور خارجه در یک جلسه بسته گفت که پیامی در شب آتش سوزی در اوین و در همین رابطه به نقل از وزیر خارجه آمریکا، توسط وزیر خارجه یک کشور منطقه به ایشان منتقل شد.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: بهتر است یارانه کالاها به صورت مستقیم به کشاورز داده شود زیرا در غیر این صورت، هزینه تمام شده بالا می‌رود.
سید محمد مرندی تحلیلگر امور بین الملل و هسته‌ای با رد برخی ادعا‌ها و شائبه‌ها در مورد فرایند تبادل زندانیان میان تهران و واشنگتن و آزادسازی چند میلیارد دلار از دارایی‌های جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد که ایران به تمام دارایی‌های آزادشده دسترسی کامل و مستقیم دارد.
صرفاً افرادی که دارای سن بالا، بیماری زمینه‌ای، نقص ایمنی، بیماری‌های کلیوی، قلبی، ریوی و کبدی هستند و نیز کسانی که در تماس مستقیم با فردی بوده اند که مشکوک یا قطعاً مبتلا به کرونا بوده است، باید از ماسک استفاده کنند.
مدافع تازه وارد استقلال تهران گفت: تمام انرژی ام را گذاشتم تا بتوانم به استقلال بیایم و خوشحالم این اتفاق افتاد.
مدافع تازه وارد استقلال تهران گفت: تمام انرژی ام را گذاشتم تا بتوانم به استقلال بیایم و خوشحالم این اتفاق افتاد.
آئورلیو دی‌لورنتیس، رییس باشگاه ناپولی در تماس مستقیم با لوییز انریکه بوده تا مربی سابق بارسلونا را به عنوان جانشین لوچانو اسپالتی جذب کند. اسپالتی در پایان فصل از ناپولی خواهد رفت.
Noise ColorFit Pulse ۳ دارای چندین ویژگی است که عملکرد آن را بهبود می‌بخشد. یکی از این ویژگی‌ها Noise Buzz است که امکان تماس مستقیم از صفحه شماره گیری، دسترسی به گزارش تماس‌ها و امکان ذخیره حداکثر ۱۰ مخاطب در ساعت هوشمند را فراهم می‌کند. همچنین دارای DND هوشمند است که از اعلان‌ها در هنگام خواب برای یک شب آرام‌تر جلوگیری می‌کند و تشخیص خودکار ورزش برای ادغام یکپارچه با سبک زندگی فعال کاربران را نیز در خود جای داده‌است.
اولین گل بایرن با هدایت توماس توخل در دیدار امشب مقابل بروسیا دورتموند به شکلی عجیب به ثمر رسید.
منابع وابسته به دولت نجات ملی یمن اعلام کردند که امارات در تدارک مذاکرات مستقیم با صنعا است.
رییس سازمان شیلات ایران اعلام کرد: عرضه مستقیم ماهی شب عید از ۱۸ تا ۲۸ اسفند در قالب نمایشگاه در تهران و تمام استان‌های کشور با مشارکت تشکل‌های تولیدکننده برگزار می‌شود.
عباس آخوندی نوشت: به فضای رسانه‌های غربی که نگاه کنید بسیار ملتهب است. دیشب مصاحبه یکی از نماینده‌های مجلس اروپا را مستقیم گوش کردم به وضوح می‌گفت ما در پی این هستیم که طی فرایندی اساسا مشروعیت ج.ا. ایران را در نظام بین الملل سلب کنیم.
معاون سخنگوی دولت آلمان امروز اعلام کرد که «اولاف شولتز» صدراعظم کشورش و سران اتحادیه اروپا به طور مستقیم با رئیس‌ جمهور روسیه در تماس هستند.
تمام اخبار جام جهانی 2022 قطر را در سریع‌ترین زمان در این پست دنبال کنید.ما هر لحظه این پست را به روز می‌کنیم.
تمام اخبار جام جهانی 2022 قطر را در سریع‌ترین زمان در این پست دنبال کنید.ما هر لحظه این پست را به روز می‌کنیم.
بنا به گزارش های رسانه ای، رئیس جمهور فرانسه قصد دارد با همتای روس خود در روزهای آتی گفتگو کند.
سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا امروز تأکید کرد هیچ ارتباط و تماس مستقیمی بین این کشور و کره شمالی وجود ندارد.
طبق برنامه ریزی صورت گرفته تمام بازیکنان لژیونر دعوت شده به تیم ملی در دوحه به اردو اضافه می‌شوند.
رایدر گفت: ما در تماس مستقیم با شرکای سعودی‌مان هستیم تا ببینیم از آن‌جا چه اطلاعاتی می‌توانند در این باره ارائه کنند. ما حق حفاظت و دفاع از خودمان را محفوظ می‌دانیم، فارغ از این که نیروهایمان کجا خدمت کنند، چه در عراق باشد و چه در جای دیگر.
ابولا از طریق تماس مستقیم با مایعات بدن و محیط‌های آلوده بین انسان‌ها سرایت پیدا می‌کند. بیش از ۳۱ مورد ابتلا به ابولا در منطقه مرکزی اوگاندا در ناحیه موبنده شناسایی شده که از این تعداد ۶ نفر جان‌شان را از دست داده اند. با این وجود، ممکن است تعداد کشته شدگان بیش‌تر باشند.
تماس‌های ویدئویی رمزگذاری شده واتساپ اکنون با حداکثر ۳۲ کاربر در حال آزمایش است و کاربران می‌توانند پیوند مستقیمی برای تماس‌های خود به اشتراک بگذارند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: از ابتدای خردادماه امسال با توقف تولید خودروهای ناقص و برنامه‌ریزی برای عبور مستقیم محصولات از خط تولید، تمام گلوگاه‌های تولید انبوه در این شرکت شناسایی شده و به سرعت در حال رفع آن‌ها هستیم.
رسانه های صهیونیست شامگاه چهارشنبه مدعی تماس های مستقیم بین مقامات این رژیم و قطر به منظور حضور صهیونیست ها در جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ خبر دادند.
خوابیدن روی زمین کمردرد را کاهش می‌دهد. خوابیدن روی زمین می‌تواند برای ستون فقرات شما مفید باشد. شما تشک نرمی ندارید که بدن تان را در بر بگیرید، بنابراین ستون فقرات شما این فرصت را پیدا می‌کند با زمین تماس مستقیم داشته باشد.
تاد بولی، مالک جدید چلسی، مستقیما با فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا، در مورد انتقال به استمفوردبریج تماس گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ