مدافع فصل پیش نفت مسجدسلیمان در فصل پیش رو نیز پیراهن این تیم را برتن خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حضور افشین پیروانی در جمع گلرهای پرسپولیس سبب به ثبت رسیدن تصویر بسیار جالبی شد.
نایب رئیس مجلس با انتقاد از برگزاری کنسرتی در برج میلاد که منجر به جریحه‌دار شدن افکار عمومی شد، گفت: شهردار تهران باید روی کنسرت‌هایی که در برج میلاد برگزار می‌شود، نظارت داشته باشد.
کارلوس آلکاراس و دنیل مدودف، مردان شماره دو و سه تنیس جهان در لندن و هاله مسابقه می‌دهند.
انتظار می‌رود فردا شب 20 هزار هوادار کرواسی در ورزشگاه روتردام حاضر شوند تا تیم کشورشان را در فینال لیگ ملت‌ها برابر اسپانیا حمایت کنند.
کارلوس کی‌روش و امیر قلعه‌نویی کدورت‌های قبل را کنار گذاشته‌اند؛ آنها حالا رابطه‌ای صمیمانه‌ دارند و حتی ممکن است از یکدیگر مشورت هم بگیرند.
در سال میلادی گذشته ۳۵ کشور قطع دسترسی به اینترنت را تجربه کرده‌اند.
در مقابل، اروپا، که در آن جوامع سالخورده نیز رایج است، افراد بسیار کمتری که بیش از ۶۵ سال سن دارند، کار می‌کنند. این تعداد از ۳.۸ درصد نیروی کار در بریتانیا و تنها ۱.۳ درصد در اسپانیا متغیر بود.
در حال حاضر ۷۰ کشور در طول سال جهت بهره مندی بیشتر از نور خورشید، اقدام به اعمال تغییراتی در ساعت رسمی خود می‌کنند و در اصطلاح از ساعت تابستانه (Daylight Saving Time) استفاده می‌کنند؛ ساعت تابستانه به حالتی می‌گویند که بر اساس آن در ۶ ماه ابتدایی سال ساعت–معمولاً یک ساعت- به جلو کشیده می‌شود و ۶ دوم سال به حالت اولیه باز می‌گردد؛ این تغییرات ساعت در منطقه‌های زمانی منجر به طولانی شدن روز در هنگام عصر و کوتاه‌تر شدن روز در هنگام صبح می‌شود.
بعید نیست که از فصل آتی، فرصت حضور کریس رونالدو در ایران هم فراهم شود. این مورد به خودی خود تا چند روز قبل میسر نبود؛ چون تیم‌های عربستانی از حضور در ایران سر باز می‌زدند و بازی نمایندگان ایران و عربستان به کشور ثالث سپرده می‌شد. حالا به نظر می‌رسد می‌شود در این ماجرا کمی مثبت بود؛ به‌ویژه اینکه مسئولان سیاسی دو کشور هم کدورت‌های مرتبط با حوزه دیپلماسی را به دست فراموشی سپرده و اخیرا توافق مهمی انجام داده‌اند که از این پس، آشتی در روابط جاری شود.
برخی از کشور‌های آفریقایی، اروپایی و آسیای مرکزی، از جمله توگو (۴۳)، سن مارینو (۴۶) و یمن (۴۵)، در داشتن روز‌های تعطیل بسیار سخاوتمند بوده اند.
فدراسیون وزنه‌برداری دوباره اختیار سالن مسابقات آزادی را به دست گرفت و طبق توافق، پیمانکار باید سالن را تخلیه کند.
نماینده ادوار مجلس درباره موافقت رهبری با عفو محکومان و متهمان حوادث اخیر، اظهار کرد: این اقدام مثبت و هوشمندانه بوده و فرصت خوبی است تا بسیاری از کدورت‌ها که پیش آمده است، از بین برود. عفو رهبری فرصت خوبی برای آشتی ملی است.
تیم خوشه طلایی ساوه به تعدادی از هتل‌ها در شهرهای مختلف بدهکار است و این موضوع صدای مدیران هتل‌ها را در آورده است.
اگر پیش‌بینی‌های منتشر شده توسط سازمان ملل در جولای گذشته برای سال ۲۱۰۰ درست باشد. بسیاری از کشور‌ها به ویژه در اروپا و آسیا در دهه‌های آینده شاهد کاهش جمعیت خود خواهند بود، در برخی دیگر، کاهش جمعیت در حال حاضر نیز آغاز شده است.
سطح زندگی در فقیرترین کشور‌های جهان، با نرخ‌های رشد جاری که دارند، سرانجام به آمریکا خواهد رسید‌اما به حدود ۷۰۰ سال‌زمان نیاز دارد، اما اگر بتوانیم علل جهش اقتصادی کره‌جنوبی را شناسایی کنیم، خواهیم توانست چنین معجزه‌ای را به امری عادی تبدیل کنیم و شاهد کشور‌های بیشتری باشیم که طی چند دهه و نه چند قرن همانند کره‌جنوبی خودشان را همپای کشور‌های توسعه یافته کنند.
سطح زندگی در فقیرترین کشور‌های جهان، با نرخ‌های رشد جاری که دارند، سرانجام به آمریکا خواهد رسید‌اما به حدود ۷۰۰ سال‌زمان نیاز دارد، اما اگر بتوانیم علل جهش اقتصادی کره‌جنوبی را شناسایی کنیم، خواهیم توانست چنین معجزه‌ای را به امری عادی تبدیل کنیم و شاهد کشور‌های بیشتری باشیم که طی چند دهه و نه چند قرن همانند کره‌جنوبی خودشان را همپای کشور‌های توسعه یافته کنند.
بازیکنان تیم‌ملی کرواسی دقایقی پیش دوحه را به مقصد زاگرب ترک کردند.
برخی زوج‌ها درباره مسائل مالی، راحت و شفاف با هم صحبت نمی‌کنند. صحبت نکردن درباره خواسته‌ها و نیاز‌های خود و ... باعث ایجاد کدورت‌های عمیق خواهد شد. توقع این که همسرمان متوجه نیاز‌های مالی و علایق‌مان هم شود، بی‌جاست و گفتگو در این حوزه، ضروری است.
دومینیک لیواکوویچ با وجود عملکرد خیره کننده برای کرواسی در جام جهانی نتوانسته نظر مدیران بایرن مونیخ را به خود جلب کند.
پرسپولیس و سپاهان برای دومین مرتبه طی یکسال اخیر در دیداری تدارکاتی به مصاف هم می‌روند.
در جنگ جهانی دوم، نیروی دریایی ایالات متحده به همراه مؤسسه ملی استاندارد و فناوری (NSIT)، کبوتر‌ها را برای استفاده از صفحه گلایدر با منقار آموزش دادند تا ارتش بتواند بدون اینکه ایمنی سربازان در معرض خطر قرار گیرد، بمب‌ها را پرتاب کند.
شاگردان هروه رنار در آخرین مسابقه تدارکاتی خود مقابل تیم ملی کرواسی شکست خوردند.
مدیران دو باشگاه بایرن مونیخ و بارسلونا با برگزاری جلسه‌ای مشکلاتی که در ماه‌های اخیر ایجاد شده بود را برطرف کردند.
روبرت لواندوفسکی امروز با حضور در باشگاه بایرن مونیخ، با اولیور کان و حسن صالح حمیدزیچ ملاقات کرد و کدورت ها بین‌شان برطرف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ