یک مقام ارشد کمیسیون اروپا به منظور رایزنی با مقامات اوکراین در خصوص جنگ وارد این کشور شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نائب رئیس کمیسیون ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به تشریح جزئیاتی از عملیات تروریستی در حرم شاهچراغ پرداخت.
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نیرو تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند مشکل ناترازی‌ها در حوزه برق را مرتفع کرده و گام‌های خوبی برای افزایش تولید ۴۰ هزار مگاواتی برق در طول عمر دولت سیزدهم برداشته شده است.
نائب رئیس کمیسیون خدمات پارلمان عراق اعلام کرد که طی دهه نخست ماه محرم، حدود ۱۶ میلیون زائر وارد استان کربلا شدند.
نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: فیلم گرفتن از پلیس به هنگام انجام وظیفه قانونی‌اش صددرصد جرم است، چرا که پلیس اعمال قانون می‌کند و باید هم این کار را انجام دهد.
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم و مشاور رئیس مجلس دهم گفت: آقای لاریجانی اندیشه و فکر رهبر معظم انقلاب را همیشه پیروی می‌کنند و حتما هم ایشان به دنبال این خواهد بود که نسبت به بیانات آقا درباره انتخابات صحبت کند و ورود کند و قطعا احساس تکلیف می‌کند و درباره انتخابات سالم، باامنیت و پرشور و رقابتی حتما صحبت خواهند داشت. حقیقت‌پور: شایعه پناهندگی لاریجانی از طرف سارقان ادب و اخلاق سیاسی بود
نوروزی، نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی گفت: حضور شل‌حجابان در مجامع مختلف تاثیرات مستقیم و غیرمستقیم دارد. وی افزود: باید قانون ده روز تا دوماه حبس برای کسانی که حجاب شرعی را رعایت نمی‌کنند اجرایی شود.
یزد- نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر یزد از برگزاری مراسم اختتامیه دهمین المپیاد ورزشی محلات شهر یزد با حضور حدود ۲۰ هزار شرکت کننده، همزمان با عید سعید غدیر خبر داد.
نائب رئیس کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به جلسه ویژه امروز این کمیسیون با حضور وزیر آموزش و پرورش گفت:‌ اگر به این نتیجه برسیم که آقای نوری صلاحیت لازم برای تصدی وزارت آموزش و پرورش را ندارد، موضوع استیضاح او را مطرح خواهیم کرد.
آبادان- نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس و نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: پارلمان اروپا با اقدام نسنجیده خود علیه سپاه، عملاً مقابل مردم ایران اسلامی ایستادند.
آبادان- نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس و نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: پارلمان اروپا به اقدام نسنجیده خود علیه سپاه، عملاً مقابل مردم ایران اسلامی ایستادند.
آبادان- نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس و نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: اتحادیه اروپا به اقدام نسنجیده خود علیه سپاه، عملاً مقابل مردم ایران اسلامی ایستادند.
نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس گفت: اگر اروپایی‌ها همان طوری که به سازمان مجاهدین خلق اجازه دادند که در جلسات علنی و غیرعلنی اتحادیه اروپا شرکت کنند، فرصتی در اختیار تشکل‌های مردم نهاد ایران می‌دادند تا در آنجا جنایات گروه‌های تروریستی را به تصویر بکشند، دیگر اجازه نمی‌دادند سازمان مجاهدین خلق به کنگره آن‌ها راه پیدا کند.
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در واکنش به اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی براساس قوانین و مقررات داخلی خود عمل می کند؛ حتما اقدامات ما برای آن ها پشیمان کننده خواهد بود.
نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: تا وقتی ارز را تابع وابسته‌ای بدانیم، شوک‌های بازار ادامه می‌یابد.
محسن زنگنه نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: به عنوان یک اقتصاددان می‌گویم بازگشت قیمت ارز به قیمت‌های قبلی کاملا امکان‌پذیر است.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: برخی از کشورهای غربی به مقوله حقوق بشر نگاه ابزاری دارند که قطعا به اهداف خود نمی‌رسند اما در ذهن ملت ایران ثبت خواهد شد که اروپا غیرقابل اعتماد است.
پرویز سروری نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بنده از کمیسیون خدمات شهری، محیط‌زیست و سلامت شورا موضوع گاز متان را پیگیری می‌کنم تا اگر گزارش تکمیلی به دستم رسید، آن را ارائه دهیم. البته ما منتظر گزارش شهرداری هستیم تا گزارش‌های چندگانه‌ای ارائه نشود. زیرا خیلی عجیب بود که چنین گزارشی از انتشار گاز متان منتشر شد، اگر قطعا چنین موضوعی صحت داشته باشد، باید ببینیم چه راهکار‌هایی برای مقابله با آن وجود دارد و اساسا علت و چرایی موضوع باید بررسی شود.
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل را برای رفع ابهامات به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ارجاع کرد.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با انتقاد از دخالت برخی از غربی‌ها در امور ایران، گفت: مردم ما از دخالت‌های اروپا و آمریکا خشمگین هستند.
نائب رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران با تاکید بر اینکه بر اساس گفته‌های وزیر نفت، برای سرمایه‌گذاری در بخش گاز نیاز به ۷۰ میلیارد دلار منابع است، بیان داشت: قدر مسلم این کار باید از طریق سرمایه گذاری خارجی انجام شود، زیرا توانایی این سرمایه‌گذاری در داخل با این مبلغ وجود ندارد، اما با توجه به تشدید تحریم‌ها و وضعیت مبهم برجام انجام چنین سرمایه‌گذاری ممکن نخواهد بود با توجه به شرایطی که وجود دارد.
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس کمیسیون اقتصادی هرچه سریع‌تر گزارش تحقیق و تفحص از منطقه آزاد قشم را به هیئت رئیسه ارسال و مسئول تحقیق و تفحص در هیئت رئیسه آن را پیگیری کند.
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر طرف غربی تصمیم سیاسی خود را بگیرند که ملت ایران و به ویژه منافع آن را در نظر بگیرند، توافق در دسترس است.
تبریز- نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: گسترش روابط اقتصادی و پولی و بانکی ایران و روسیه یکی از اقدامات مهم برای خنثی‌سازی تحریم‌های دشمنان است.
با گزارش مرگ یک شهروند هندی، تاکنون سه مورد مرگ و میر ناشی از آبله میمون در خارج از آفریقا گزارش شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ