ششمین همایش ملی پیشرفت‌های سازمانی با محوریت هم‌افزایی معماری سازمانی و هوش مصنوعی، با حمایت ایرانسل و پخش مستقیم از تلویزیون اینترنتی لنز، در حال برگزاری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ششمین دوره لیگ اینترنت اشیا با حمایت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول برگزار شد.
ششمین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در سال جاری به ریاست معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه و با حضور معاونان و مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد برگزار شد.
افتتاحیه بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ به‌علت قطع برق ناتمام ماند. سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران به‌عنوان متولی برگزاری نمایشگاه، این قطع برق را یک نقص فنی عادی اعلام کرد!
ششمین دوره کارآموزی همراه اول که اسفند ۱۴۰۱ شروع شده بود به کار خود پایان داد.
دبیرخانه بین المللی «افشای حقوق بشر آمریکایی» فعالیت خود را در سال ۱۴۰۲ جهت برگزاری ششمین دوره جشنواره بین المللی و نشان مردمی «افشای حقوق بشر آمریکایی» آغاز کرد.
احمد وحیدی طی حکمی معاون سیاسی این وزارتخانه را به عنوان رئیس ستاد انتخابات کشور برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب کرد.
وزیر کشور در حکمی معاون سیاسی این وزارتخانه را به عنوان رئیس ستاد انتخابات کشور برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب کرد.
نظر به اتفاقات مهم سال آینده از جمله برگزاری دو انتخابات سرنوشت‌ساز، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، اعتبار و مشروعیت نظام در گرو اصلاحات جدی در زمینه‌های مختلف از جمله اصلاح رویکرد به روند انتخابات و بررسی صلاحیت‌ها و اقداماتی در جهت تنش‌زدایی و رفع التهابات در داخل کشور و تمکین و احترام به خواست‌های مردم برای جلب مشارکت و ترمیم اعتماد عمومی است.
رئیس پارلمان بحرین و رئیس هیئت مجلس شورای اسلامی ایران در حاشیه برگزاری یکصد و چهل و ششمین اتحادیه بین المجالس عرب در منامه با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
«شانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته » و «سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی» از ۱۸ تا ۲۱ بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.
ششمین نشست شورای اطلاع‌رسانی وزارت اقتصاد به میزبانی بانک صادرات ایران برگزار شد.
در این جلسه وکلای حمید نوری در بخشی از اظهارات خود به ادعای مطرح شده از سوی وکلای شاکیان و همچنین دادستان سوئد و تناقضات موجود در ارجاع‎‌ها به اسناد ذکر شده، پرداختند.
ششمین کنفرانس بین‌المللی فناوری‌های امواج میلی‌متری و تراهرتز (MMWaTT)، با حمایت ایرانسل برگزار می‌شود.
ششمین کنفرانس بین‌المللی فناوری‌های امواج میلی‌متری و تراهرتز (MMWaTT)، با حمایت ایرانسل برگزار می‌شود.
متهم ردیف اول با حضور در جایگاه دفاعیات خود را مطرح کرد و توضیحاتی درباره شب حادثه و نحوه عملکرد خود بیان نمود.
ششمین جشنواره ملی روز جنگلبان روز سه شنبه ۲۷ دی در سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور برگزار می شود.
با برگزاری بیست و ششمین مجلسه کمیسیون راهبری کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال دولت، پیش نویس لایحه قانون حمایت و حفاظت از داده های شخصی بررسی و برای ارائه به کارگروه نهایی شد.
«ششمین همایش روز ملی زیست‌فناوری» با هدف رونق بازار تولیدات ایران‌ساخت و هم‌افزایی میان بازیگران صنعت زیستی ۲۷ آذرماه سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.
در ادامه مرحله مقدماتی رقابت‌های جهانی گلبال مردان که در پرتغال در حال برگزاری است، تیم ایران در ششمین دیدار خود مغلوب تیم آمریکا شد.
ششمین همایش ملی پیشرفت‌های سازمانی با محوریت هم‌افزایی معماری سازمانی و هوش مصنوعی، با حمایت ایرانسل و پخش مستقیم از تلویزیون اینترنتی لنز، در حال برگزاری است.
دو خودروساز بزرگ کشور، در جهت تحقق شعار سال و سیاست‌های وزارت صمت مبنی بر استفاده از ظرفیت‌های موجود و با هدف تقویت شاخص‌های بهره‌وری و مقیاس تولید و در مسیر همکاری های استراتژیک خود، به امضای تفاهم‌نامه توسعه همکاری های مشترک در زمینه موتور و گیربکس اقدام کردند.
برگزاری ششمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده «حبیب فرج‌الله چعب» ملقب به «حبیب اسیود»، سرکرده گروهک تروریستی الاحوازیه که قرار بود صبح امروز، ۲۴ خردادماه، در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی افشاری برگزار شود، کنسل شد.
صبح امروز (۲۴ خرداد) ششمین جلسه دادرسی پرونده حبیب فرج الله چعب سرکرده گروهک تروریستی حرکت النضال در دادگاه انقلاب اسلامی تهران برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ