بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال ایران می‌گوید چند سال پیش از روسیه و اسپانیا پیشنهاد داشت اما قید لژیونر شدن را زده وتوصیه‌های «پروفسور» فوتسال اسپانیا را نادیده گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن سابق استقلال می گوید اگر به این تیم برگردد، قضیه با تیم های دیگرش فرق می کند چرا که او با روح و قلبش به میدان می رود.
النصر، تیمی که کریستیانو رونالدو را در اختیار دارد، از ثبت قرارداد بازیکنان جدید محروم شد چرا که آنها بخشی از مبلغ انتقال احمد موسی به لسترسیتی را هنوز نپرداخته اند.
فدراسیون ایران به این سؤال پاسخ دهد که به جز حدود ٣٠ بازیکن لانگ لیست (لیست بلند بازیکنان درخواستی ایران برای لیگ ملت‌ها) چرا برای حداقل ۳۰ مدیر و همراه تیم از جمله مدیر روابط‌عمومی فدراسیون، نایب‌رئیس فدراسیون، دبیر فدراسیون و ده‌ها نفر دیگر به‌عنوان همراه، درخواست ویزا و سفر غیرضروری به آمریکا داده است؟
بازیکن اسبق تیم‌ملی فوتبال ایران گفت: وزارت ورزش صاحب استقلال است و بعید می‌دانم نتوانند مشکل نکونام را حل کنند.
لیگ 3 هم مثل لیگ برتر حرفه ای است، چرا که بازیکن حاضر در این لیگ برای صعود به لیگ 2 تلاش می کند و در ادامه لیگ یک و لیگ برتر.
تصویری از دله آلی، بازیکن سابق تیم ملی انگلیس، که او را همراه با چندین قوطی گاز خنده نشان می‌دهد او را با انتقادهای زیادی مواجه کرده است چرا که این گاز نوعی ماده مخدر به حساب می‌آید.
بازیکن تیم ملی جوانان از دلایلی که باعث حذف این تیم از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و عدم راهبابی به جام جهانی شد، پرده برداشت.
یکی از نکات عجیب لیست امیر قلعه نویی برای بازی با روسیه و کنیا عدم دعوت از مهدی قایدی است؛ بازیکنی که این روز‌ها ستاره بی، چون و چرای آبی‌ها به شمار می‌رود.
دیبو مارتینز، دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین، می‌گوید فقط لحظات خاص و سرنوشت‌ساز را به همراه این تیم جشن گرفته است.
با توجه به صحبتهای کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، به نظر می‌رسد لیونل مسی در این تیم هرگز کاپیتان نخواهد شد. اما چرا بازوبند پی‌اس‌جی به بهترین بازیکن دنیا نمی‌رسد؟
یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید اگر این تیم سیاوش یزدانی را از دست دهد، چه کسی را در بازار نقل و انتقالات پیدا خواهد کرد چرا که هیچ بازیکن خوبی اجازه جدایی از تیمش را ندارد.
مهاجم پرسپولیس نسبت به شایعات تکراری مربوط به انتقال و جدایی‌اش از این تیم واکنش نشان داد و آن را رد کرد.
ارسلان دلاوری، بازیکن تیم فوتبال سایپا در خصوص حواشی به وجود آمده در بازی با استقلال ملاثانی توضیحاتی ارائه کرد.
گرت ساوتگیت بار دیگر از هری مگوایر تمجید کرد و گفت که چرا او در تیم ملی انگلیس بازیکنی درخشان و متفاوت است.
وینستون مک کنی هافبک شماره 9 آمریکا بهترین بازیکن این تیم در نیمه اول مقابل آمریکا بوده است.
فردا جام جهانی آغاز می‌شود و وضعیت تیم ملی برای مردم یا دست‌کم بخشی از مردم مشخص نیست. یعنی نمی‌توانند نسبت خود را با ۲۵ بازیکنی که در قطر هستند، مشخص کنند. پیشکسوتان و هنرمندان هم همین‌طور. همین است که علیرضا منصوریان یک جوری مصاحبه حمایتی از تیم ملی را تکذیب می‌کند که انگار کسی به او گفته چرا حمایت کردی؟ محسن چاوشی یک جوری می‌گوید من هیچ همکاری با تیم ملی ندارم که انگار همکاری با تیم ملی جرم است.
درباره اینکه چرا کی‌روش روی نام نورافکن – که توانایی بازی در چند پست را دارد – خط کشیده، این روایت منتشر شده که غیبت این بازیکن در اردوی اتریش تیم ملی، نقش مهمی در حذف او از فهرست نهایی تیم ملی داشته است.
وقتی خبر آمد که محبی نیز به همراه دو استقلالی دیگر از فهرست تیم ملی کنار گذاشته شده و در اردو حضور ندارد، برای هواداران استقلال این پرسش بزرگ به وجود آمد که چرا و به چه دلیل چنین بازیکن باکیفیتی که در هفته‌های اخیر بی‌گمان به یکی از آماده‌ترین بازیکنان استقلال تبدیل شده، جایی در ترکیب تیم ملی ندارد؟
سعید احمدعباسی ملی پوش فوتسال ایران و آقای گل فصل گذشته مسابقات لیگ برتر باوجود گذشت چند ماه از توافقش با باشگاه آلبالی هنوز نتوانسته است به اسپانیا سفر کند.
دو بازیکن ملی‌پوش پرسپوليس بعد از جدال با مس رفسنجان، جدا از سایر بازیکنان آزادی را ترک کردند.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی بابت احتمال مصدومیت دوباره این بازیکن در جدال مقابل سنگال که حریفی فیزیکی محسوب می‌شد، ترجیح داد به امیری استراحت بدهد
پیشکسوت فوتبال ایران انتقادات تندی در خصوص بازگشت کی‌روش به تیم ملی مطرح کرده است.
بازیکن نفت مسجدسلیمان می گوید که آنها باید تا پیش از نیم فصل، حداکثر امتیازات را کسب کنند، چرا که در ادامه لیگ، کار سخت خواهد بود.
این بازیکن در روز‌ها و هفته‌های گذشته جزو آماده‌ترین بازیکنان استقلال در تمرینات بود، اما ظاهراً سرمربی پرتغالی تیم اعتقادی به این هافبک هجومی ۲۴ ساله ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ