تمامی روزنامه‌ها و رسانه‌های مطرح کشور پرتغال نسبت به پیروزی تیم ملی ایران با گلزنی طارمی واکنش نشان داده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ناتوانی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، در تلفظ نام یک برند سوژه بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها شده است.
مراسم اختتامیه بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه‌های ایران روز سه‌شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ با حضور سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری در سالن اجلاس سران برگزار شد.
رسانه‌های غربی و انگلیسی‌زبان سفر رئیس‌جمهور کشورمان به ونزوئلا و آمریکای لاتین را با ادبیات، واکنش‌ها و شیوه‌های متفاوت بازتاب دادند.
رسانه‌های عربستانی از فروش مهدی طارمی توسط باشگاه پورتو و حضور این بازیکن در الهلال استقبال می‌کنند.
رسانه‌های یونانی خبر داده اند که پدرو مارتینز به زودی از الغرافه جدا می‌شود و ریکاردو ساپینتو جدی‌ترین گزینه جانشینی اوست.
شکست تیم فوتبال استقلال در فینال جام حذفی و رفتارهای ریکاردو ساپینتو بازتاب زیادی در رسانه‌های کشور پرتغال داشت و یک روزنامه حرکات سرمربی استقلال را «باورنکردنی» توصیف کرد.
برخی از رسانه‌های عربی منطقه مدعی شده اند که احمد نوراللهی از تیم الاتحاد عربستان پیشنهاد دریافت کرده است.
تیم فوتبال النصر شب گذشته در حساس ترین بازی هفته بیست و چهارم لیگ عربستان به همراه کریستیانو رونالدو به مصاف الهلال رفت تا یک دربی ریاض دیگر را برگزار کند.
آقای خسروشاهی در طول چند ماه، بدون آنکه شناسایی شده و خودش را معرفی کند، در قالب راننده، ده‌ها مسافر را در شهر سانفرانسیسکو جابجا کرد. او حالا در گفتگو با وال استریت ژورنال گفته: «فکر می‌کنم در این صنعت به‌طور کلی، تا حدودی رانندگان دست کم گرفته می‌شوند.» او از این تجربه که به‌عنوان یک راننده اوبر مسافران را جابجا می‌کرد، بهره برد تا تغییرات مهمی را در اپلیکیشن اوبر اعمال کند.
رسانه‌های جمهوری آذربایجان امروز در ادامه ادعا‌های خصمانه و نفرت پراکنی علیه کشورمان مدعی شدند پرچم ایران از جلوی سفارتخانه ایران در خیابان بنیاد سرداروف باکو برداشته شده است.
به نوشته رسانه‌های محلی، با توجه به الگوی دوخت و طرح خطوط متقاطع و لوزی‌های روی کت که با طرح‌های دیور مطابقت دارد، احتمالا کتی از این خانه مد باشد. وب‌سایت دیور قیمت این تکه را ۱۹۰۰ دلار، معادل ۲.۴ میلیون وون (حدود ۱۰۰ میلیون تومان)، نشان می‌دهد.
اسم علی دایی این روز‌ها دوباره در رسانه‌های اروپایی مطرح شده است.
کیلیان امباپه تصویر جالبی را در رسانه‌های اجتماعی خود به اشتراک گذاشته است.
یک نشریه آلمانی به تمجید از سردار آزمون پرداخت و او را به ققنوسی تشبیه کرد که از خاکستر بلند شده است. در این گزارش عنوان شده که کار بازیکن تیم ملی ایران قبل از این تمام شده بود!
رسانه‌های فلسطینی از شهادت یک جوان ۲۱ ساله در نزدیکی شهر الخلیل با ضرب گلوله نیروهای اشغالگر صهیونیستی خبر دادند.
میزان نوشت: فردی که رسانه‌های ضد انقلاب در هفته‌های گذشته با انتشار تصاویر و فایل صوتی منتسب به او مدعی شده بودند در آستانه اعدام قرار داد و بر اثر شکنجه به کما رفته است، در جنوب کشور و حین فرار از مرز‌های آبی دستگیر شد.
درخشش مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های ورزشی کشور پرتغال داشته است.
پیروزی تیم ملی فوتبال مراکش مقابل پرتغال و صعود به مرحله نیمه نهایی جام جهانی در تمام رسانه‌های جهان از جمله رسانه‌های عربی بازتاب گسترده‌ای داشت.
تیم ملی آرژانتین، مدعی شماره یک قهرمانی جهان، امروز با نتیجه 1-2 مغلوب عربستان شد تا با شکستی باورنکردنی کار خود را شروع کند.
مشاور رسانه‌ای پرتغالی و خبرساز کارلوس کی‌روش بعد از 4 سال دوباره در کنار او دیده شد.
(عکس) نیش طارمی سوژه‌ی رسانه‌ی پرتغالی شد!
طبق توافق حاصل بین طرفین کی روش برای مدت ۴ ماه تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ روی نیمکت ایران می‌نشیند. دستمزد مربی باتجربه پرتغالی در این مدت ۲۰۰ هزار یورو خواهد بود.
مورایس همچنان از رسیدن به پیروزی در ۳ بازی اخیر با سپاهان ناکام ماند و با گذشت ۵ هفته از لیگ ایران با کسب ۸ امتیاز در رده چهارم ماند.
استقبال پرشور هواداران زن در این بازی مورد توجه رسانه‌های داخلی و خارجی قرار گرفت و حتی رسانه بیلیچرریپورت هم تصاویری از زنان پرسپولیسی در این بازی منتشر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ