فراخوان دوم طرح دستیار فناوری از سوی وزارت علوم جهت اجرا در پارک‌های علم و فناوری اعلام شد و متقاضیان تا ۲۶ خرداد برای ثبت نام فرصت دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انجمن ترویج علم ایران بیست و چهارمین جایزه ترویج علم را در آبان ماه ۱۴۰۲ برگزار می کند. داوطلبان علاقمند برای ارسال مدارک خود تا ۱۰ مهرماه فرصت دارند.
سازمان نظام صنفی رایانه ای فراخوانی در خصوص نظرسنجی روندهای آینده حوزه فناوری اطلاعات منتشر کرد.
شرکت خودروسازی فورد اعلام کرد که ۸۷۰ هزار خودروی فورد F150 را به خاطر وجود نقص فنی به نمایندگی‌ها فرا می‌خواند.
باشگاه پرسپولیس به دنبال این است تا شرایط تمدید قرارداد با ستاره‌های مدنظر یحیی گل محمدی را دنبال کند.
در پی برنامه‌ریزی صهیونیست‌ها جهت برگزاری راهپیمایی موسوم به پرچم در قدس اشغالی و تعرض به مسجدالاقصی، فلسطینیان فراخوان‌هایی را جهت مقابله با این اقدام صادر کردند.
فراخوان سومین دوره جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری با هدف تشویق سازمان‌ها برای خودارزیابی و تبادل تجربیات اعلام شد.
فراخوان شناسایی و ارزیابی شرکت‌های دانش بنیان و فناور توانمند در ارائه خدمات محیط زیستی مبتنی بر هوش مصنوعی صورت گرفت.
ثبت نام در دوره شبیه‌سازی مدیریت کسب و کار توسط ستاد مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برای شرکت‌های دانش بنیان، آغاز شد.
مشمولان می‌بایست اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص را به همراه خود داشته باشند.
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: همه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ مرداد امسال، باید در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه مشمولان حضور یابند.
فراخوان جایزه ملی قانون از سوی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی منتشر شد.
فراخوان جایزه ملی قانون، از سوی مرکز پژوهش های مجلس منتشر شد.
فراخوان دومین جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی پاییز امسال به میزبانی استان قزوین و دبیری علیرضا تابش برگزار می‌شود.
با اعلام فراخوانی مشترک توسط صندوق حمایت از پژوهشگران و ستاد توسعه فناوری‌های نانو و میکرو از پژوهش‌ها و فناوری‌های حوزه برداشت انرژی حمایت می‌شود.
در ۳۱ اردیبهشت ۱۳۵۴ و یک ماه پس از اعدام فراقانونی این زندانیان، دو افسر امریکایی به نام‌های سرهنگ پل شفر و سرهنگ دوم جان ترنر از افسران نیروی هوایی امریکا به ضرب گلوله کشته شدند. ترور این دو برای ساواک شرم‌آور بود. موج خشونت و ضد خشونت تبدیل به امری بی‌انت‌ها شده بود. ۴۸ سال پس از جنایت وحشیانه ساواک، دوستان این قربانیان همچنان خاطرات خود را از این ۹ نفر با اشک و اندوه فراوان بیان می‌کنند.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاكید بر اینكه برای تولید و تحویل 800 هزار خودرو برنامه ریزی شده و در هفته اول کاری سال 1402 با قدرت و شروع خیلی خوب، نزدیک به 50 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش تولید و تحویل محقق شده است، گفت: به زودی فراخوان مرحله دوم ثبت نام متقاضیان محصولات سایپا  در سامانه متمرکز وزارت صمت اعلام خواهد شد.
معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: به دلیل استقبال خوب متقاضیان حج، اکنون ۸۰ درصد ظرفیت کاروان‌های حج تکمیل شده و برای اولویت های اول و دوم فراخوان داده شد.
پژوهشکده شورای نگهبان رقابت یادداشت نویسی با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از منظر قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران را برگزار می‌کند.
وزیر امور خارجه گفت: سفیر عراق را در پی استفاده مسئولین عراقی از نامی مجعول برای خلیج فارس به وزارت امور خارجه فراخواندیم.
امیرعبداللهیان گفت: ما با وجود اینکه با عراق روابطی راهبردی، برادرانه و عمیق داریم، اما نسبت به این موضوع به صراحت اعتراض خود را اعلام کردیم.
نایب‌رئیس انجمن داروسازان ایران گفت: واردات آنتی‌بیوتیک اطفال از هند دو مشکل داشت؛ اول آن که حجم آن ۳۰ سی‌سی بود و نسبت به نمونه‌های ایرانی ۱۰۰سی‌سی، حجم کمتری داشت که این امر موجب شد برای کودکانی که سن بالاتری داشتند، پزشکان مجبور شوند دو یا سه عدد سوسپانسیون تجویز کنند و مشکل دوم سوسپانسیون‌های واردشده از هند این بود که بخشی از این داروها، ماده مؤثره کمی داشتند که برای جمع‌آوری آن‌ها از سطح عرضه، فراخوان صادر شد.
دو تیم شکست خورده هفته اول رقابتهای لیگ برتر با اشتهای فراوان به پیروزی در هفته دوم به مصاف هم خواهند رفت اما مربی فصل گذشته پرسپولیس در اندیشه متوقف کردن صدرنشین هفته اول لیگ است.
نماینده مردم تهران گفت: مسئولان ذیربط را امروز به مجلس فراخواندیم تا ترک فعل‌ها و قصور‌های احتمالی را بررسی کنیم؛ چرا هواشناسی هشدار‌های لازم را به موقع ارائه نکرده است؟ چرا وزارت کشور قاطعانه اقدام به تخلیه منطقه نکرده است؟
هجدهمین دوره‌ی جشن تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر از دوم تا بیست‌‌وسوم اسفندماه ۱۳۹۹ همچون دوره‌های گذشته در رشته‌های عکاسی، گرافیک، کاریکاتور و فیلم با همراهی خانه هنرمندان ایران و در اختیار داشتن تمامی فضاهای نمایشگاهی و نمایش فیلم خانه هنرمندان برگزار می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ