در روز پنجم رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان نمایندگان ایران در وزن سوم به مصاف رقبای خود می روند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو تکواندوکار تیم ملی دانشجویان ایران با برتری مقابل رقبای خود به مرحله نیمه نهایی صعود کرده و مدال برنز خود را قطعی کردند.
پناهیان گفت: امام زمان هم کسی را به زور دین‌دار نمی‌کند؛ بلکه انسان‌ها را از بردگی نجات می‌دهد، فقط همین! وقتی آزادی و رهایی در دین ما این جایگاه را دارد، خیلی عجیب است که یک کسانی در مقابل این دین، شعار آزادی بدهند؟
مسیر زندگی شخصی و حرفه‌ای ناهید کیانی وارد راهی جدید شد. کیانی با انتشار تصویری که در آن حجاب بر سر نداشت و با نوشتن عبارت «سکوتم از رضایت نیست» شایعات جدیدی به وجود آورد که اغلب آن‌ها خبر از مهاجرتش از ایران می‌داد. می‌گفتند مربی مورد علاقه‌اش در تیم ملی راهی آمریکا شده و قرار است او هم به زودی به آمریکا مهاجرت کند
مسیر زندگی شخصی و حرفه‌ای ناهید کیانی وارد راهی جدید شد. کیانی با انتشار تصویری که در آن حجاب بر سر نداشت و با نوشتن عبارت «سکوتم از رضایت نیست» شایعات جدیدی به وجود آورد که اغلب آن‌ها خبر از مهاجرتش از ایران می‌داد. می‌گفتند مربی مورد علاقه‌اش در تیم ملی راهی آمریکا شده و قرار است او هم به زودی به آمریکا مهاجرت کند
خاورمیانه به دنبال تغییر گسترده و رهایی از سیاست های گذشته است، اما کسانی هستند که نزدیکی کشورهای این منطقه را منشأ تهدید می بینند و هر کاری برای جلوگیری از تولد منطقه جدید انجام می دهند.
قرعه کشی مسابقات اوزان 53- و 87+ کیلوگرم برگزار شد و نمایندگان ایران در روز آخر رقابت های جهانی باکو رقبای خود را شناختند.
سردار رادان خاطرنشان کرد: مردم خوب می بینند و خوب قضاوت می کنند و برابر آیه شریفه «الذین ان مکّانهم» بهترین افراد کسانی هستند که خودشان را نبینند و به خودش فکر نکنند و در گذشته و آینده تکیفشان در خدمت برای مردم و جلب رضایت خداوند باشد سعادتمند خواهند بود .
اژه‌ای درخصوص جزئیات عفو گسترده محکومان و متهمان حوادث اخیر، گفت: گزارشی که تا الان دادند، تعداد کسانی که مشمول عفو شدند، اعم از دستگیرشدگان اغتشاشات و غیر اغتشاشات، اعم از آن‌هایی که حکمشان تقلیل پیدا کرده و تخفیف گرفتند از مرز هشتاد هزار نفر گذشته است؛ یعنی تا الان بیش از هشتاد هزار مشمول این عفو واقعاً به نظر بنده پرخیر و برکت رهبر انقلاب قرار گرفته‌اند. پیش‌بینی این است که با آن قسمتی که رضایت شاکی را می‌گیرند تا نود هزار نفر هم شامل عفو بشوند؛ حتی ممکن است به بالاتر از نود هزار هم برسد.
از سوی دیگر، اتفاق اصلی بعد از آن رقابت‌ها رخ داد؛ جایی که ناهید کیانی از ترکیب تیم ملی ایران کنار گذاشته شد. در آن برهه، فدراسیون مشکلات انضباطی را دلیل این تصمیم توصیف کرد، ولی شایعه‌هایی مربوط به خط‌خوردن ناهید کیانی از تیم ملی به دلیل فعالیتش در فضای مجازی به گوش رسید.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برای افزایش امید، اولا باید «کرسی اعتراض» را به رسمیت شناخت، کسانی که اعتراض قانونی دارند باید بتوانند مطالبه گری کنند و مسائل و مطالب خودشان را بگویند. مسئولین نظام عوض دعوا‌های بی ارزش و اختلافات غیرضروری، دست به دست هم بدهند و از خرد جمعی استفاده کنند؛ از تک تک کسانی که در کشور هستند و دل در گرو انقلاب دارند، از هر گروه و حزب و دسته و طایفه‌ای که می‌خواهند باشند، استفاده کنند.
نظرسنجی می‌گوید کارکنانی که می‌توانند الگو‌های کار ترکیبی داشته باشند -یعنی زمان خود را بین حضور در دفتر کار و خانه متوازن کنند- بالاترین سطح رضایت شغلی و پایین‌ترین سطح غیبت در محیط کار را دارند. افرادی که کمترین بهره وری را داشتند، کسانی هستند که در محیط‌های کار غیردفتری -مثل کارخانه یا فروشگاه‌های خرده فروشی- کار می‌کنند.
یک فعال سیاسی در حمله به مادر کیان پیرفلک گفت: حمایت او از تروریست‌ها مشکوک است، باید مشخص شود او چه نسبتی با تروریست‌ها دارد!
در ادامه رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان، دو نماینده دیگر ایران با شکست مقابل رقبای خود از دور رقابت‌ها کنار رفتند.
دو نماینده ایران در روز پنجم رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان با شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات حذف شدند.
ناهید کیانی و متین رضایی، دو تکواندوکار ایران در روز پنجم مسابقات جهانی استارت امیدوار کننده ای داشتند.
شرکت کنندگان در آیین تشییع شهدای حادثه تروریستی ایذه در حالی که پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و دست نوشته‌هایی با مضمون‌های گوناگون از جمله «اغتشاشگر در خون شهدا شریک است»، اقدام‌های کور تروریستی را محکوم کردند. در آیین تشییع پیکر‌های شهدای عملیات تروریستی ایذه «محسن رضایی» معاون اقتصادی رییس جمهوری نیز حضور داشت.
اهواز - محسن رضایی در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی ایذه شرکت کرد و گفت: «کیان» را همچون فرزند خود می دانم.
در روز پنجم رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان نمایندگان ایران در وزن سوم به مصاف رقبای خود می روند.
روز پنجم رقابت‌های قهرمانی جهان مکزیک 2022 با برگزاری اوزان 63- گیلوگرم آقایان و53- کیلوگرم بانوان دنبال می‌شود.
سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور امروز در جمع کسبه و بازاریان تهران حضور پیدا کرد و در بازدید میدانی و گفتگو با کسبه و بازاریان اعلام کرد اجازه نخواهیم داد که به کسب وکار مردم خلل وارد شود.
شکاف کاذب بین اسلام و غرب ارتباط چندانی با تجربیات زیسته مسلمانان در طول تاریخ ندارد. با رهایی جهان از این دوگانه سازی کاذب و جعلی، کل شکاف تمدنی تصور شده بین این دو جهان کیهانی پر خواهد شد. دوگانه سازی اسلام و غرب ناشی از توهم است.
سردار رضایی گفت: هر هنجارشکنی که ببینیم اعمال قانون می کنیم و یکی از این موارد کسانی هستند که عفت جامعه را خدشه دار می کنند، البته ممکن است تاکتیک و روش ها اصلاح شود ولی پلیس بر اساس قانون به وظیفه خود در این خصوص عمل خواهد کرد.
این روزها در فضای مجازی دوباره شاهد این هستیم که برخی کانال ها و گروه ها مشغول تبلیغ و پروژه کردن برخی سهام بازار پایه هستند. در گفتگو با علی سامانی فرد دبیر کمیته بازار سرمایه اتاق بازرگانی ضمن بررسی جامع وضعیت بازار پایه به این پرسش پاسخ داده ایم که آیا سهام بازار پایه ای ارزش خرید و سرمایه گذاری دارند؟
قصد مچ گیری و اذیت کردن نباید در کار باشد، چون قرار است همه ما در کنار یکدیگر کشورمان را بسازیم و من مطمئنم این مسأله هم مورد رضایت روح امام و هم مورد نظر رهبر معظم انقلاب است. همه باید کمک کنند؛ در این راستا باید کسانی که تصدی امور را دارند عملکرد خود را بهبود ببخشند و کسانی که بیرون کار هستند نیز بهتر کمک و همدلی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ