اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملی پوشان بسکتبال ایران نتیجه اولین دیدار خود در تورنمنت پیک را به سودان واگذار کردند.
تیم ملی هندبال مردان ایران سومین بازی دوستانه خود در اردوی صربستان را مقابل تیم دوم لیگ این کشور واگذار کرد.
شکست منچستریونایتد مقابل تاتنهام بدون هری‌کین
نواک جوکوویچ پس از شکست تلخ در فینال گرنداسلم ویمبلدون 2023 کارلوس آلکاراس اسپانیایی را با خود و همچنین راجر فدرر سوئیسی و رافائل نادال اسپانیایی مقایسه کرد.
ارو تایمز: چند روز پیش دو جنگندۀ سوییس هنگام تمرین هوایی باهم برخورد کردند. نیروی هوایی سوییس اعلام کرده که برخوردِ بخشی از دماغۀ جنگنده‌ها به ساختمان‌های اطراف باعث شکستن شیشۀ خانه‌ها و زخمی‌شدنِ جزئی یک نفر شد./منبع: خبرآنلاین
مقامات شرق سوئیس به ساکنان روستای کوچک برینز دستور تخلیه روستا را دادند، زیرا کارشناسان زمین شناسی می گویند توده ۲ میلیون مترمکعبی از سنگ های آلپ ممکن است در هفته های آینده شکسته و فروریزند.
هواداران باشگاه سوئیسی سیون که ماریو بالوتلی را در اختیار دارد بعد از یک شکست سنگین در سوپرلیگ این کشور خشم خود از این ستاره ایتالیایی را با آتش زدن پیراهن او در ورزشگاه نشان دادند.
نخستین بازی کریس رونالدو در لباس النصر عربستان با شکست منچستر برابر آرسنال همزمان شد.
باشگاه نیس اعلام کرد که لوسین فاوره، مربی سوئیسی، دیگر هدایت این تیم را برعهده نخواهد داشت.
هدف تاریخ‌سازی بود اما نتیجه ترسناک از آب درآمد و تیم ملی سوئیس سنگین‌ترین شکست خود در تاریخ جام جهانی را از پرتغال (6-1) متحمل شد.
مورات یاکین، سرمربی سوئیس، پس از شکست ۶-۱ تیمش مقابل پرتغال، تایید کرد که تیم حریف نمایش بسیار بهتری از شاگردانش داشت.
با شکست صربستان برابر سوئیس، امروز در فرودگاه دوحه از مسافرین بلگراد می‌خواهند برای تحویل چمدان‌های خود به قسمت تحویل بار مراجعه کنند!
مراد یاکین، سرمربی سوئیس، بعد از شکست مقابل برزیل می‌گوید تیمش از هم‌اکنون به فکر بازی سرنوشت‌ساز خود مقابل صربستان در روز آخر مرحله گروهی است.
تیم ملی برزیل با شکست سوئیس و ۶ امتیازی شدن در گروه G جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، به مرحله حذفی راه پیدا کرد.
تیم ملی برزیل با شکست سوئیس و ۶ امتیازی شدن در گروه G جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، به مرحله حذفی راه پیدا کرد.
مربی کامرون با وجود شکست امروز برابر سوئیس و دو بازی سخت پیش رو برابر برزیل و صربستان از صعود به دور بعد جام جهانی ناامید نیست.
شمشیرباز ایران از جدول مقدماتی جام جهانی اپه در سوییس حذف شد.
صدرنشین رنکینگ جهانی تنیس حرفه‌ای مردان جهان در تورنمنت ATP 500 بازل سوئیس شکست تلخی را پذیرا شد.
فرناندو سانتوس، مربی پرتغال، معتقد است که اسپانیا پس از شکست برابر سوئیس خطرناک‌تر از همیشه است ولی اطمینان داد که برای تساوی وارد زمین نمی شوند.
لوئیز انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، می‌گوید این تیم نهایت تلاشش را برای جبران شکست برابر سوئیس مقابل پرتغال انجام خواهد داد.
مربی راجر فدرر سخت‌ترین شکست این تنیسور سوئیسی را به دنبال اعلام بازنشستگی‌اش فاش کرد.
آرسنال در هفته اول لیگ اروپا برای انجام یک بازی خارج از خانه به سوئیس رفت و موفق شد اف‌سی زوریخ را با نتیجه 2-1 شکست دهد.
شلیک به ۴ پلیس بعد از قتل ۵ نگهبان
پتکوویچ در یورو 2020 با تیم ملی سوئیس موفق به شکست دادن فرانسه شده بود و سرمربی لاتزیو هم بوده و در سال 2013 قهرمان کوپا ایتالیا شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ