صدرنشین رنکینگ جهانی تنیس حرفه‌ای مردان جهان در تورنمنت ATP 500 بازل سوئیس شکست تلخی را پذیرا شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان تراکتور بعد از شکست تیمش مقابل پرسپوليس از هواداران تبریزی خواست تا حامی بزرگ این تیم در روزهای سخت به عنوان مالک اصلی آن باشند.
استقلال خوزستان در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ یک، می‌توانست به صعود به لیگ برتر نزدیک‌تر شود، اما بازی برده را با مساوی عوض کرد! تا شرایطش برای صعود کمی سخت شود!
برد سخت بارسا و باخت راحت رئال؛ اتمام لالیگا
سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: با شکست برابر پرسپولیس و پیروزی رقیبانمان در انتهای جدول، کارمان برای ماندن در لیگ برتر سخت شد.
سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن پس از شکست تیمش برابر نماینده اردن در لیگ غرب آسیا گفت: حفظ تمرکز بازیکنان در دیدارهایی که برد و باخت آن اهمیت زیادی ندارد، سخت است.
زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی، از لحظات سخت و شرایط دشواری که در طول دوران حضورش در فوتبال تجربه کرده صحبت می‌کند.
اورال اوفا در یک جدال سخت کار را به مدافع عنوان قهرمانی واگذار کرد.
گل‌محمدی: با این باخت، پس‌‌گرفتن صدر خیلی سخت شد
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از باخت به سپاهان به غیبت خود در نشستهای خبری پایان داد و گفت: کار برای قهرمانی سخت شد اما از بازیکنانم می خواهم تسلیم نشوند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه عملکرد استقلال در هفته‌های اخیر انتظارات را بالا برده است، گفت: سپاهانی‌ها از نتایج پرسپولیس دچار غرور شدند و فکر می‌کردند به راحتی این تیم را شکست می‌دهند.
سرمربی تیم فوتبال الهلال از آمادگی بازیکنان تیم فولاد باوجود باخت به نماینده عربستان تمجید کرد.
تیم ملی بسکتبال ایران دیدار نخست خود در پنجره پایانی انتخابی جام جهانی را با عملکردی ضعیف به ژاپن واگذار کرد و اینگونه گره صعودش سخت تر و سفت تر شد.
تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در شروع نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر بار دیگر شکست خورد تا شرایط بحرانی این تیم ادامه‌دار باشد.
مندی در سخت ترین مقطع حضورش در رئال مادرید نتوانسته منتقدان را به سکوت وا دارد.
ملوان بعد از باخت مقابل پرسپولیس، ۶ بازی بدون شکست را پشت سر گذاشته است.
روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستان، معتقد است که شکست آرژانتین کار را برای این تیم هم سخت کرد.
تیم ملی بسکتبال ایران نتیجه دیدار برابر چین در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی را واگذار کرد و کارش برای کسب سهمیه جهانی سخت تر شد.
تیم‌های ذوب‌آهن ، سایپا و سریک سه تیم بدون شکست لیگ برتر زنان تا پایان هفته دوم بودند.
تیم ملی فوتسال کویت، میزبان مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا کارش را با برد در این رقابت‌ها آغاز کرد.
پرسپولیس در یکی از سخت ترین زمین‌های پیش رو با پیروزی و حفظ صدرنشینی به پیشواز تعطیلات فیفا دی رفت
شاگردان محمدبنا با عملکردی دور از انتظار، در چهار وزن روز نخست قهرمانی جهان، از رسیدن به نیمه نهایی باز ماندند و تنها به کسب برنز در شانس مجدد دل بسته‌اند.تیم ایران چهار برد دشوار و نزدیک را تجربه کرد و دو باخت بد و شوکه کننده داشت
شاگردان محمدبنا با عملکردی دور از انتظار، در چهار وزن روز نخست قهرمانی جهان، از رسیدن به نیمه نهایی باز ماندند و تنها به کسب برنز در شانس مجدد دل بسته‌اند.تیم ایران چهار برد دشوار و نزدیک را تجربه کرد و دو باخت داشت
تیم ملی والیبال ایران با شکست برابر هلند در آخرین دیدار مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان، کار خود برای مرحله بعد را سخت کرد.
هندبالیست نوجوان کشورمان پس از باخت تیمش برابر تیم قدرتمند ایسلند در مسابقت قهرمانی جهان گفت: همان طور که پیش بینی می کردیم بازی برابرتیم های اروپایی خیلی سخت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ