ایران با حضور پی‌درپی در سه جام جهانی اخیر، به یکی از تیم‌های ثابت بزرگترین رویداد فوتبالی جهان تبدیل شده و این مرهون تلاش مربی پرتغالی است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صدا و لحن صحبت گزارشگر قدیمی با وجود گذشت سالها از روزهای گزارشگری و بعد از گذراندن حادثه ای بزرگ، کماکان با خودش نوستالژی فوتبال‌های قدیمی را به همراه دارد.
یک وب سایت روسی نخستین حضور محبی با پیراهن روستوف را مثبت ارزیابی کرد.
سایت معتبر انگلیسی در خبری به تمجید از مهدی طارمی پرداخت.
طبق ادعای سایت اتلتیک، کیلیان امباپه اگر از دستور باشگاه مبنی بر تمدید قرارداد سرپیچی کرده و در نهایت ماندنی شود، تحت شدیدترین فشارها قرار خواهد گرفت.
طبق ادعای سایت اتلتیک، کیلیان امباپه اگر از دستور باشگاه مبنی بر تمدید قرارداد سرپیچی کرده و در نهایت ماندنی شود، تحت شدیدترین فشارها قرار خواهد گرفت.
در پایان رقابتهای آزاد اروپا سایت پاراتکواندو اروپا از دو تکواندوکار کشورمان که موفق به کسب مدال طلا و برنز شدند تمجید کرد.
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از عملکرد تیم فوتبال نوجوانان ایران در گام نخست جام ملت های زیر ۱۷ سال آسیا تعریف و تمجید کرد.
سرمربی تیم ملی ایران به تمجید از همتای خود در تیم المپیک پرداخت.
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به تمجید از تیم پرسپولیس بعد از قهرمانی در جام حذفی پرداخت.
هشتم اکتبر سال گذشته میلادی، حدود ساعت ۰۶:۰۰ به وقت محلی، یک کامیون در قسمت ویژه عبور خودرو‌ها در پل کریمه منفجر شد که منجر به ریزش دو قسمت از سازه آن گردید. درخصوص این حادثه بعدا کمیته تحقیقات روسیه اعلام کرد که تحقیقات در مورد حمله تروریستی به پل کریمه تا تابستان تمدید می‌شود.
ستاره سابق فوتبال ایران با تمجید از همکاران قدیم و فعلی خود به حمایت از مربیان داخلی پرداخت.
وب سایت کووورة در گزارشی به پیش بازی دیدار اینتر و پورتو پرداخته و از امید‌های تیم پرتغالی به مهدی طارمی نوشته است.
ساکت الهامی، سرمربی هوادار، پس از شکست برابر سپاهان به تمجید از این باشگاه اصفهانی پرداخت.
سایت اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی از روز نخست رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام ابراهیم مصطفی به تمجید از کشتی گیران ايرانى پرداخت.
سایت اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی از مسابقات روز نخست رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام ابراهیم مصطفی و رنکینگ سال 2023، به تمجید از کشتی گیران کشورمان پرداخت.
گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه‌ای تصریح کرد: در پی کندی سایت فروش اینترنتی محصولات این شرکت به دلیل ترافیک متقاضیان و در راستای تکریم مشتریان، زمان اجرای طرح فروش فوق‌العاده تا یک شنبه ۲۵ دی‌ماه تمدید شد.
فدراسیون جهانی تکواندو در گزارشی به تمجید از عملکرد نمایندگان ایران در مرحله نهایی رقابت های پاراگرندپری ریاض پرداخت.
رهبر معظم انقلاب از عملکرد ملی‌پوشان فوتبال ایران در دیدار مقابل ولز تمجید کرد.
سایت کمیته بین‌المللی المپیک با انتشار یک ویدئوی کوتاه از زندگی‌نامه و افتخارات ملی‌پوش اسکی ایران، او را میراثی برای اسکی کشورمان معرفی کرد.
سایت کمیته بین‌المللی المپیک با انتشار یک ویدئوی کوتاه از زندگی‌نامه و افتخارات ملی‌پوش اسکی ایران، او را میراثی برای اسکی کشورمان معرفی کرد.
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در صفحه رسمی خود به برد ایران واکنش نشان داد و از شروع مقتدرانه مدافع عنوان قهرمانی نوشت.
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به برد پرگل تیم ملی فوتسال ایران مقابل اندونزی واکنش نشان داد.
ه سایت «گازتا» یونان به تمجید از ستاره ایرانی پرداخت و نوشت: کریم انصاری فرد اولین گل خود را با پیراهن اومونیا به ثمر رساند و در پیروزی ۴-۰ تیمش شریک شد
وبگاه المسیره اعلام کرد که ائتلاف سعودی در ۲۴ ساعت اخیر ۱۹۹ بار آتش بس در مناطق مختلف یمن را نقض کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ