سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به برد پرگل تیم ملی فوتسال ایران مقابل اندونزی واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستارگان والیبال ژاپن قهرمانی در آسیا در ارومیه و کسب سهمیه المپیک را هدف نخست والیبال این کشور دانستند.
عجیب‌تر این که؛ همین کویت که اکنون برای ایران خط و نشان می‌کشد و ادعای مالکیت بر میدان گازی آرش را مدام تکرار می‌کند، در سال‌های ریاست جمهوری آقای خاتمی قبول داشته که ایران در این میدان گازی سهم دارد و بر اساس همین باور نیز، مقامات کویتی به ایران سفر کرده و تلاش کردند مسئله را حل کنند. اما تغییر رویکرد کویت و توضیحی که اخیرا با کمک کشور‌های دیگر ارائه می‌دهد نشان دهنده این است که خود عربستان و کویت نیز می‌دانند که ایران در این میدان گازی سهم دارد. اگر این کشور‌ها معتقدند ایران هیچ سهمی ندارد چرا مدام در این خصوص توضیح می‌دهند؟ بنابراین فقط به دلیل ادعای ایران نیست که جواب می‌دهند، بلکه خود نیز بر سهم ایران واقفند.»
تیم ملی والیبال جوانان ایران تورنمنت بلغارستان را با پیروزی مقابل میزبان به پایان رساند، اتفاقی که برای بازسازی روحیه بازیکنان این تیم نیاز بود.
سامورایی‌ها در یک بازی پُر گل موفق به کسب پیروزی مقابل السالوادور شدند.
لهستان با پیروزی به استقبال بازی با تیم ملی ایران آمد.
ژاپن، حریف اول لیگ ملت‌ها ترسناک‌تر از همیشه به نظر می‌رسد.
سنگین وزن تیم ملی کشتی فرنگی ایران با تاکید بر اینکه هدفی جز کسب مدال طلا در مسابقات جهانی صربستان ندارد، گفت: کسب طلای جهان با شکست لوپز لذت بیشتری دارد.
سنگین وزن تیم ملی کشتی فرنگی گفت: تمام تلاشم را می کنم که نماینده شایسته ای برای کشورم در مسابقات پیش رو باشم.
سنگین وزن تیم ملی کشتی فرنگی ایران با تاکید بر اینکه هدفی جز کسب مدال طلا در مسابقات جهانی صربستان ندارد، گفت: کسب طلای جهان با شکست لوپز لذت بیشتری دارد.
پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: انگیزه جوان‌ها و توصیه‌های «سید» که به تیم اضافه شده، کمک می‌کند، روند رو به رشدی داشته باشیم.
درخشش در خط دفاعی، آمار قابل قبول پرسپولیس در فاز تدافعی و از آن مهم‌تر، گل‌های این بازیکن، نشان داده که نه سعید صادقی و نه یورگن لوکادیایِ از ایران کوچ‌کرده، بلکه ستاره این فصل پرسپولیس همین گولسیانی است که در سکوت به درخشش در باشگاه ادامه می‌دهد
سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران با تاکید بر این که برای رسیدن به موفقیت باید سخت کار کنیم گفت: سعی ما این است که از تمام ظرفیت وزنه برداری برای اعتلای این رشته استفاده کنیم.
سرمربی کره جنوبی به محض ورود به این کشور برای ایران و سایر رقبای آسیایی کری خواند.
سرمربی تیم ملی فوتسال ژاپن گفت: می‌خواهیم با شکست دوباره ایران در فینال به کارمان در این پنجره فیفا پایان بدهیم.
فرجی‌راد دیپلمات سابق می گوید: چین هم بیشتر به سمت رقبای ما رفته و نه کار توسعه‌ای انجام می‌دهد و نه کار سرمایه‌گذاری؛ یک نفتی از ما می‌برد و پولش را به صورت کالا و قطعه می‌فرستد. از سوی دیگر در همین بحران گاز، مسئول گاز ایران به ترکمنستان رفت و خواهش کرد اما حاضر نشدند در سرما و یخبندان یک مقدار فشار خط لوله را افزایش دهند. اینها نشان می‌دهد که نباید اجازه دهیم وزن ژئوپلوتیک کشور تضعیف شود.
تاکوتو اوتوگورو عنوان کرد هنوز تصمیم نگرفته است در رقابت‌های آسیایی برابر رحمان عموزاد قرار گیرد یا نه.
تیم ملی فوتبال زنان ایران با کسب یک پیروزی و یک تساوی برابر بلاروس، فراتر از حد انتظارات ظاهر شد.
تیم ایران در نخستین مسابقه خود در تور ساحلی آسیا موفق به شکست هند شد.
شکست اروگوئه حالا بیش از پیش تاریخی است. ایران با این برد از شکست سه حریف خود در جام جهانی نهایت استفاده را برد تا خط و نشان قاطعی برای آن‌ها کشیده باشد.
نایب رئیس فدراسیون فوتسال اندونزی امیدوار است تیم ملی این کشور با سرمربی ایرانی در مسابقات قهرمانی آسیا برابر تیم ملی ایران به پیروزی برسد.
نایب رئیس فدراسیون فوتسال اندونزی امیدوار است تیم ملی این کشور با سرمربی ایرانی در مسابقات قهرمانی آسیا برابر تیم ملی ایران به پیروزی برسد.
هلند در یک بازی آسان و در سه ست پیاپی موفق به شکست مصر شد.
در جریان بازی‌های روز دوم بسکتبال قهرمانی جوانان آسیا، جدال هم گروهی‌های ایران به سود ژاپن تمام شد.
تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی خود در جام واگنر با نتیجه 3-2 برابر آرژانتین به پیروزی رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ