برخلاف برخی گمانه‌زنی‌ها، مهدی قایدی ۲ کارته است و خطر چهار کارته شدن و محرومیت از دربی او را تهدید نمی‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس هیئت مدیره زنیت در گفتگو با شبکه تلویزیونی مچ تی وی اعلام کرد که اخبار بازگشت سردار آزمون مهاجم ایرانی به این باشگاه صحت ندارد.
یک سخنگوی وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که خبر وقوع انفجار نزدیک ساختمان پنتاگون «اطلاعات نادرست» بوده است.
یک رسانه کاتالان ادعای امروز ال‌چیرینگیتو درباره قطعی شدن انتقال لیونل مسی به الهلال را تکذیب کرد و گفت مسی در این باره هیچ تصمیمی نگرفته است.
فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: هر سه مصدوم حادثه بلافاصله با آمبولانس به مرکز درمانی منتقل شدند و تحت درمان قرار گرفتند گفت: جراحت نفر دوم حادثه، سطحی بوده و از بیمارستان ترخیص شده است، اما روحانی که با چاقو مورد حمله قرار گرفته بود از اتاق عمل خارج شد و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد.
شریفی در خصوص خبر فوت یک دانش آموز در شهرستان اقلید فارس که در فضای مجازی در حال انتشار است، اظهار داشت: هیچ دانش آموزی به دلیل مسمومیت در مدارس فوت نشده است و این خبر قویا تکذیب می‌شود.
برخی رسانه‌ها امروز از خودکشی یک بلاگر خبر دادند و نوشتند: خودکشی بلاگر معروف؛ ساعت ۱۰:۴۵ صبح دیروز به پلیس اعلام شد و رهگذران در حال عبور از یکی از خیابان‌های مرکز شهر متوجه زن جوانی شدند که نیمه هوش روی زمین افتاده است.
یک وکیل دادگستری این خبر را که قرار است محمدمهدی کرمی اعدام شود را تکذیب کرد.
ایرنا، ساعاتی پیش با درج خبری از قول یک منبع آگاه نوشته بود: استعفای میرکاظمی از ریاست سازمان برنامه و بودجه به هیچ عنوان صحت ندارد و وی در حال تدوین برنامه هفتم و لایحه بودجه است.
پیرس مورگان، خبرنگار نزدیک به کریستیانو رونالدو، به شایعه انتقال این بازیکن به النصر واکنش نشان داد.
رشت- دادستان مرکز گیلان خبر تیرخوردن یک دختر در رشت را تکذیب کرد و گفت: بازپرس ویژه برای پیگیری وضعیت جسمی این خانم در بیمارستان حاضر شده و این حادثه در دست بررسی است.
محمدطاهر وادی تاکید کرد که هیچ گونه صحبتی در رابطه با امیر خوش خبر انجام نداده است.
یک رسانه روسی اعلام کرد باشگاه زنیت سنت پترزبورگ برنامه‌ای برای جذب سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران ندارد.
هیچ تیم روسی به سردار آزمون، مهاجم کنونی بایرلورکوزن آلمان پیشنهاد نداده است.
یک اشتباه در ترجمه متن روس در خبر مربوط به سردار آزمون با واکنش پدر وی مواجه شد.
یکی از نزدیکان تیم ملی که تمایلی به افشای نام خودش نداشت گفت: اصلا و ابدا این خبر صحت ندارد
یک مقام مسئول در وزارت ارتباطات خبر قطعی سراسری اینترنت از عصر امروز را تکذیب کرد.
دفتر علی لاریجانی نفیاً و اثباتاً این خبر را نه تایید کرد و نه تکذیب و انتشار آن را «شیطنت رسانه‌ای» دانست.
چند روز پیش شایعه استعفای رستم قاسمی و عدم حضور وی در وزارتخانه منتشر شد اما پس از مدتی با انتشار اطلاعیه ای منسوب به روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی در شبکه های اجتماعی، این خبر تکذیب شد.
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با بیان اینکه خبر خودکشی زندانی از اساس کذب است، گفت: قرار بازداشت وی به وثیقه تبدیل شده است و در صورت معرفی وثیقه امکان آزادی وی فراهم خواهد بود.
امیرحسن کاکایی کارشناس خودرو با اشاره به اینکه عرضه خودرو به روش قرعه‌کشی یک لاتاری محسوب می‌شد و باعث افزایش قیمت آن خواهد شد، گفت: عرضه خودرو در بورس کالا روشی منسجم‌تر نسبت به فروش متمرکز است، اما برخی روش‌ها اشتباه است و باعث افزایش زیان انباشته خودروساز‌های کشور می‌شوند.
با بررسی سامانه پایش آنلاین شرکت کنترل کیفیت هوای تهران پی می‌بریم که شاخص کیفیت هوای پایتخت ابتدا کمی بهبود یافته و در نیمه شب روی عدد ۲۳۸ قرار گرفت، بعد در ساعت ۱ بامداد رشد چشمگیری را تجربه کرد و به عدد ۳۲۷ رسید که شرایط «خطرناک» معنا دارد، در ساعت ۲ بامداد بار دیگر افزایش یافت و به عدد ۳۸۵ رسید و در ساعت ۳ بامداد به عدد ۴۴۲ افزایش یافت.
یک منبع آگاه با تکذیب اخبار منتشر شده از سوی برخی رسانه‌های معاند مبنی بر ترور یکی از فرماندهان نیروی قدس سپاه، آن را جنگ روانی و خبرسازی کذب برشمرد.
فعال سیاسی اصلاح طلب، نوشت: تحلیل همین یک خبر و حواشی آن را برای فهم آنچه که در دولت می گذرد کافی است.
یک منبع آگاه اخبار منتشره درخصوص اجرای حکم قطع انگشتان دست تعدادی از محکومان را تکذیب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ