کارلو آنجلوتی پس از یک بازی استراحت دادن به بنزما بار دیگر مهاجم فرانسوی را در ترکیب اصلی قرار داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عبدالرزاق دوباره همراه با بنزما به زوج مرگبار تبدیل شده و موفق شد در هفته نخست برای الاتحاد گل بزند.
تب فوتبال با شروع لیگ بیست و سوم دوباره در ایران داغ شده و بازی‌های لیگ با همه کاستی‌ها و حواشی، تصاویری خاص و البته بی رحمانه را به یادگار می‌گذارند.
خوسلو، مهاجم جدید رئال مادرید، از بازگشت به سانتیاگو برنابئو خوشحال است و درباره گفتگو با کارلو آنچلوتی و اهدافش صحبت می‌کند.
رئیس فدراسیون می گوید اگر پول هم داشتیم اعتقادی به جذب بازیکنانی مثل رونالدو نداریم.
همسر کریم بنزما که با پیوستن او به الاتحاد قرار است به همراه کریم در عربستان زندگی کند در یک مصاحبه درباره زندگی مشترکش با این ستاره فرانسوی صحبت کرد.
همسر کریم بنزما که با پیوستن او به الاتحاد قرار است به همراه کریم در عربستان زندگی کند در یک مصاحبه درباره زندگی مشترکش با این ستاره فرانسوی صحبت کرد.
بنزما در اولین اظهار نظر درباره قرارداد الاتحاد با انگولو کانته فرانسوی، به هموطنش گفت: تو بهترین بازیکن جهان در پست خود هستی.
کریم بنزما پس از پیوستن به الاتحاد عربستان درباره انتخاب این کشور گفت: چرا عربستان را انتخاب کردم؟ چون این کشور مسلمان است. من هم مسلمان هستم و همیشه دوست داشتم در کشوری مسلمان زندگی کنم.
کریستیانو رونالدو گفت که انتقال کریم بنزما به عربستان سعودی باعث مهاجرت سایر بازیکنان مشهور اروپایی به این کشور می‌شود.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید درباره تصمیم خداحافظی کریم بنزما می‌گوید صبح امروز از این خبر مطلع شده است.
کارلو آنچلوتی در نشست خبری خود چند بار با سوال درباره آینده کریم بنزما روبرو شد، اما در جواب تاکید کرد، ستاره رئال هنوز یک سال دیگر قرارداد دارد.
کریم بنزما بعد از انتشار اخباری درباره قطعی شدن جدایی‌اش از رئال مادرید با انتشار مجدد یک استوری اینستاگرامی که به درخشش او در رئال اشاره داشت. از این استوری بنزما به عنوان خداحافظی با رئال یاد شده است.
پیشنهاد عربستان به کریم بنزما، ابهاماتی را درباره آینده لوکا مودریچ به وجود آورده بود که شاید نفر بعدی در فهرست عرب‌ها او باشد، اما هافبک رئال قصد ترک مادرید را ندارد.
پیشنهاد عربستان به کریم بنزما، ابهاماتی را درباره آینده لوکا مودریچ به وجود آورده بود که شاید نفر بعدی در فهرست عرب‌ها او باشد اما هافبک رئال قصد ترک مادرید را ندارد.
اشتباه یک رونامه اسپانیایی باعث شد که تصور شود تیم اتحاد کلباء با هدایت فرهاد مجیدی مشتری کریم بنزما شده است.
همزمان با افزایش گمانه‌زنی‌ها درباره جدایی احتمالی ستاره فرانسوی باشگاه رئال از جمع کهکشانی‌ها، شایعاتی درباره پیشنهاد هنگفت یک باشگاه عربستانی به وی مطرح شده است.
پاسخ طنزآمیز کارلو آنچلوتی به سوالی درباره تنش اخیر در رابطه کریم بنزما و دیدیه دشان و دعوای رسانه‌ای بین این دو خبرساز شده است.
کریم بنزما در تمرین گروهی امروز رئال حاضر نبود و گویا هنوز از مصدومیت رنج می‌برد.
به گزارش "ورزش سه"، انتخاب دوباره مسی به عنوان بهترین بازیکن سال دنیای فوتبال به عقیده بسیاری اتفاقی قابل پیش‎‌بینی و محتمل بود.
کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، تیمش را در بازی روز شنبه برابر اوساسونا همراهی نخواهد کرد.
کریم بنزما، ستاره فرانسوی، شاید صحبت‌هایی را درباره تیم ملی این کشور و دیدیه دشان مطرح کند.
کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال مادرید، درباره مشکل مصدومیت هفته های اخیز خود توضیح داد.
کریم بنزما، برنده توپ طلای 2022، می‌گوید در سال 2009 باشگاه‌هایی مثل بارسا، یونایتد، اینتر و میلان به دنبال جذبش بودند ولی او با چشم‌های باز رئال مادرید را انتخاب کرد.
کیلیان امباپه، ستاره پی اس جی، در مصاحبه ای اختصاصی با فرانس فوتبال، در مورد مسائل مختلف از جمله شایستگی کریم بنزما، نقش رئال در توپ طلا و استرس لیونل مسی قبل از توپ طلای هفتم صحبت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ